sie voit toiseen ketjuun alottaa sen panopinos, senkin pikku pervoAlkuperäinen kirjoittaja klementine:luin kyllä tuon otsikon jotenkin niin väärin kun vaan voi lukea mä jo mietin hetken et mitä täällä pinotaan
meillä vielä mietitään iltapalaa että otetaan ehdotuksia vastaan :wave:
hahaa, sieltä löytyi heti joku toinenkin jolla noin likainen mieliAlkuperäinen kirjoittaja ZIKI:sie voit toiseen ketjuun alottaa sen panopinos, senkin pikku pervoAlkuperäinen kirjoittaja klementine:luin kyllä tuon otsikon jotenkin niin väärin kun vaan voi lukea mä jo mietin hetken et mitä täällä pinotaan
ei pahalla siis enne ku joku taas hermostuu =)
meitä on lisääkin, miun mieskin tuosta olan yli vilkuili että mitä hiton panopinoja työ siellä mammapalstalla listaatteAlkuperäinen kirjoittaja klementine:hahaa, sieltä löytyi heti joku toinenkin jolla noin likainen mieliAlkuperäinen kirjoittaja ZIKI:sie voit toiseen ketjuun alottaa sen panopinos, senkin pikku pervoAlkuperäinen kirjoittaja klementine:luin kyllä tuon otsikon jotenkin niin väärin kun vaan voi lukea mä jo mietin hetken et mitä täällä pinotaan
ei pahalla siis enne ku joku taas hermostuu =)
tosiaan luin kolme kertaa peräkkäin et otsikko on iltapanopino
tee veteen, tulee ihan hyvää silleenkinAlkuperäinen kirjoittaja chocoladedream:Pannukakkua aattelin tehdä. Mutta tulikin mieleen että yökylässä oleva muksu on LAKTOOSITON, eikä mulla ole kuin tavallista maitoa Mitäs nyt..