iltapalapino

Alkuperäinen kirjoittaja klementine:
luin kyllä tuon otsikon jotenkin niin väärin kun vaan voi lukea :D mä jo mietin hetken et mitä täällä pinotaan :whistle:
meillä vielä mietitään iltapalaa että otetaan ehdotuksia vastaan :wave:
sie voit toiseen ketjuun alottaa sen panopinos, senkin pikku pervo :D
ei pahalla siis enne ku joku taas hermostuu =)

Alkuperäinen kirjoittaja ZIKI:
luin kyllä tuon otsikon jotenkin niin väärin kun vaan voi lukea :D mä jo mietin hetken et mitä täällä pinotaan :whistle:
hahaa, sieltä löytyi heti joku toinenkin jolla noin likainen mieli :D
tosiaan luin kolme kertaa peräkkäin et otsikko on iltapanopino :D

Alkuperäinen kirjoittaja ZIKI:
hahaa, sieltä löytyi heti joku toinenkin jolla noin likainen mieli :D
tosiaan luin kolme kertaa peräkkäin et otsikko on iltapanopino :D
meitä on lisääkin, miun mieskin tuosta olan yli vilkuili että mitä hiton panopinoja työ siellä mammapalstalla listaatte :LOL:
kyllä miekin sen väärin luin ja täytyy myöntää että sen takia avasinkin, normaalisti ei tällaset kiinosta :p

Muksut söi juusto-makkarasämpylät ja karjalanpiirakat, huuhtelivat mahaan kylmällä maidolla. Mä varmaan tuossa illemmalla syön vielä fetasalaattia ( ilman fetaa :D ) ja leipää. Pringelspurkkikin odottelisi kaapissa dippiaineksineen mutta katotaan nyt.... :p

Lapset syövät mitä haluavat, tarjontaa on muroista hampurilaisiin ja hedelmistä voileipiin. Mun tämän hetkisessä iltapalassani lukee Schmucker Rosé Bock, joka kuuluu samaan kastiin, kuin myöhemmin nautittava Koff... no, söin mä äsken porkkanan.

Mä tein just kaverin reseptillä ihan sairaan hyvää suolasta piirakkaa!!! Nami!! Otin sitä pienen suullisen ja nyt mun pitää ehkä köyttää itteni tähän tuoliin etten mene ja syö sitä kokonaan! Jos vielä pieni pala kuitenkin! X)

Yhteistyössä