Hakutulokset

  1. M

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Mammaliini83: teillä on tänään jännittävä päivä. Oikein paljon haleja sinne. Pidämme peukkuja ja Milolla on myös varpaat pystyssä!
  2. M

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Minäkin liityin kerhoon. Odottelen hyväksyntääsi, kunhan ehdit. Kiitos!
  3. M

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Hei! Minä myös olen kiinnostunut kerhosta.
  4. M

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Heippa! Meillä on ollut nyt muutama yö risainen. Pikkumies nukkuu levottomasti ja itkeskelee. Taitaa tehdä ylähampaita, kun on ikenet tosi pulleat. Alhaalla komeilee jo 2 hammasta. Vieläkään ei poitsu ryömi, kierii kyllä vikkelään milloin pöydän alle tai sohvan alle. Takapuoltaan nostelee ja...
  5. M

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Heippa! Lenniina: Milon käsi on jo ihan kunnossa. Meillä myös 2 tyttöä kävi fysioterapeutilla noin 9-10 kk ikäisinä, kun eivät ryömineet ja kontanneet. Neuvolassa sanottiin, että heillä oli motorisen kehityksen viivästymä. Kumpikin neiti oppivat kävelemään 1v3kk iässä. Shawne: Jaksuja sulle...
  6. M

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Heippa! Shawne78 meilläkin on 2 lasta ollut yökastelijoita.Toinen oli 5,5v ja toinen 4,5v, kun yövaipoista päästiin viimein eroon. Meillä oli molemmilla käytössä ns.kastelulakana, joka hälyytti kastuessaan. Aluksi lapset nukkuivat niin sikeästi etteivät herännneet itse siihen vaan minun piti...
  7. M

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Heippa Shawne78 ja MiuMiu83: Meidänkin pojalla todettiin refluksitauti noin 2 kuisena. Aluksi lääkityksenä Gaviscon sitten lisänä Zantac. Ei ollut allergiaperäistä. Tällä hetkellä käytössä Prepulsid, joka pitää pojan oireettomana. Kohta pitäisi kokeilla olla ilman, josko vois jättää lääkkeen...
  8. M

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Hyvää alkanutta vuotta kaikille! Pikaisesti kerron tämän päiväisestä vahingosta, mikä sattui minun pikkuiselle. Poika oli lattialla ja siskonsa nosti käsistä istumaan ja silloin pääsi pikkuveikalta tuskainen itku. Tulin nopeasti paikalle ja otin pienen syliini. Pikkunen itkeskeli ja ei...
  9. M

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Huomenta! Pulinapata, kyllä olen samaa mieltä, että tämän viimeisen vauvan hoitaminen on aivan erilaista kuin edellisten. Hyvin haikeaa, mutta ihanaa! Raskaampaa on ollut, ei tahdo jaksaa enää valvottuja öitä ja katkonaisia yöunia. Ei se haittaa. kun poika on vaan niin ihana. Pikkumies on...
  10. M

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Heippa! Mussupussu kyselit vaatemerkeistä. Meidän pojalla on muutama lahjaksi saatuja POPin ja Espritin vaatteita ja olen kovasti tykännyt niistä. Name Itin vaatteet ovat olleet käteviä, kun ovat joustavia meidän pullero pojalle. Tutan vaatteet ovat reilun kokoisia ja kestäviä. Joulu ollaan...
  11. M

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Heippa! Rutti: Pojan kakka on välillä kuin hernerokkaa tai maissipataa. Lähes joka kerta siinä on mukana paloja, jotka muistuttaa hernettä tai maissia. Lääkärin mukaan ne ovat peräisin suolistosta, joka on siis vielä kypsymätön. Poika on edelleen täysimetyksellä eikä ole saanut vielä...
  12. M

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Heippa kaikille! Rutti:Poika kävi allergiatesteissä eikä niiden mukaan todennäköisesti hänellä ole ruoka-allergiaa. Suoliston kypsymättömyys ( lääkärin mukaan kakan mukaana olevat herneenpalot ja maissinpalat ovat merkkinä siitä) aiheuttaa kipuja ja ilmavaivoja ( vältän siksi edelleen...
  13. M

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Anteeksi Lenniina, tuli kirjoitusvirhe! Hamuliinihan sun pikkuinen on,
  14. M

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Heippa! Lenniina ja Unna12: Sairaalasta tuli kutsu pojalle, ensin labrakokeisiin ensiviikolla ja allergiatestit ja lääkäri marraskuussa. Ihanaa jo kolmen viikon päästä ehkä selviää pikkuisen vaivojen syyt! Hirveästi tekisi mieli vaikka mitä herkkuja ja tuntuu, että koko ajan on nälkä. Tuttuahan...
  15. M

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Huomenta! Kiitos Rapu82 vastauksesta. Kiva,että teillä löytyi syy pojan oireiluun ja että hänen ihonsa on nyt parantunut! Meidän pojalla ei ole mitään toistaiseksi iho-oireita vaan tuo maha ja suolisto reagoi nyt johonkin voimakkaasti. Tänään hän on jo tehnyt kolmet keltaiset kakat! Miten voi...
  16. M

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Heippa taas kaikille! Kulunut kuukausi on ollut rankka. Nyt alkaa tuntua, että lääkkeet alkavat auttaa. Viimeiset neljä yötä pikkumies on vai herännyt syömään pari kertaa yössä eikä sitä tuskaisaa huutoa ja sätkimistä ole ollut. Muutaman kerran on jopa nukkunut puoli-kaksi tuntia...
  17. M

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Heippa kaikille pitkästä aikaa! Täällä on yksi tosi väsynyt äiti. Yöt on aivan hirveitä. Pikkuisella on ilmeisesti refluksitauti, koska on hyvin levoton ja parahtaa itkuun ja vetää päätä takakenoon kesken unien. Vauva nukkuukin sylissäni ja minä olen puoli-istuvassa asennossa tyynyillä...
  18. M

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Miumiu Meillä aikoinaan esikoinen aloitti luumusoseella 2.5 kk:sena mahavaivojen takia. Maira Meidän poitsulle kans nyrkki maistuu ja välillä lutkuttaa peukkua, jos tutti hukassa. Samoin kuola valuu. Bannah Sehän on suloista, kun vauva on pyöreä. Nlalääkäri kirjoitti tytön...
  19. M

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Lenniina: Neuvolassa käyty. Poika on kasvanut hienosti. Kiitos imetystukipuhelimen Tytin vinkeille ja kannustukselle eli tiheätä imetystä ja sylissäpitoa. Nyt vauva painoi 4120g ( viikko sitten 3865g) ja pituus 56cm (54.5cm). Terv.hoitaja oli sitä mieltä, että joillakin vauvoilla (esim. hänen...
  20. M

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Kiitos teille Nasuliinih ja lilli80 vinkistä. Ehdin jo pikaisesti käväistä lukemassa sivuja. Aivan ihania vauvajuttuja juhliin.

Yhteistyössä