Hakutulokset

  1. V

    huh mikä blogiteksti! mitä tunteita tämä teissä herättää?

    Seurusteli aikaisemmin kehitysvammaisen ja mielenterveysongelmaisen tytön kanssa pitkään. :(
  2. V

    Esikoiseni ei ole mieheni biologinen lapsi.

    Vanha ketju, mutta alkoi naurattaa kun alkoi miettimään lasten tulevia biologian tunteja. :D Meillä ainakin aikoinaan otettiin tunnilla pieni verikoe, tunnistettiin oma veriryhmä ja sitten verrattiin vanhempien veriryhmiin. Vanhempien veriryhmäthän vaikuttavat lasten veriryhmiin ja voi olla...
  3. V

    Mulla on 23 kenkäparia, aika vähän vai?

    En ole pariin vuoteen laskenut kenkiäni, mutten yllättyisi jos 100 paria menisi rikki. :D Heikkouteni ovat ballerinat, mutta niitä käytänkin eniten. Värit, tekstuurit ja muodot vaihtelevat niissä paljon ja hintahaitari niissä on 10-600€ pari. :) Tiedän etten tarvitsisi kenkiä niin paljon, mutta...
  4. V

    Pakko kehua... nyt ei ole Morriganin vuoro matkustaa

    Oli silti pakko yrittää.. ;) :D Minullakin ikäeroa mieheni kanssa, mutta sen verran ettei sen pitäisi vielä mielestäni ihmetyttää vaikka joitakin se silti tuntuu.
  5. V

    Pakko kehua... nyt ei ole Morriganin vuoro matkustaa

    No minkä ikäisiä olette? ;)
  6. V

    Miksi lausut Kööpenhaminan nimen muodossa KÖÖPPENHAMINA?

    Tästä muistaakseni luovuttiin joku vuosi sitten. Eli uusia ei enää suomenneta.
  7. V

    Mikä puolue on SKP?

    Hyvä, että on Ex.. ;)
  8. V

    Melbournen vaateliikkeistä

    Witcheryssä on kivoja vaikkei halvin olekaan.
  9. V

    mitkä kengät?

    Omista ehdotuksistasi a tai b. :)
  10. V

    mitkä kengät?

    Mites nää: Ois kotimaista tuotantoa.. :whistle: :saint:
  11. V

    Kuinka usein matkustatte ulkomaille?

    2-3 kertaa vuodessa. Lyhimmillään pitkiä viikonloppuja ja pisin reissu on ollut lähes kolme kuukautta.
  12. V

    Persujen syvin olemus?

    Kyseisellä sivustolla ei arvostella sanallakaan näiden ehdokkaiden ulkonäköä. Eli se joka kokee sivut loukkaaviksi, niin taitaakin se rikka olla siellä omassa silmässä. :) :saint:
  13. V

    Kumman valitsisit:kesämökki järven rannalla vai matkustelu?

    Molemmat eli mitään en nykyisestä muuttaisi. :)
  14. V

    Kauanko olet elänyt yhteiskunnan avustuksilla

    Jos ei lapsuutta lapsilisineen makseta, niin silloin vastaus on että vuoden. Sen verran nostin opintotukea opiskellessa. Sen jälkeen tein opiskelun ohessa niin paljon töitä etten enää tulojeni takia ollut oikeuttettu opintotukiin. :)
  15. V

    Oletko koskaan väärentänyt kenenkään nimikirjoitusta?

    Minun tapaksessani mieheni oli työmatkalla ja perjantaina oli pakko palauttaa eräs paperi. Eli ihan luvalla väärensin ja ei tuo meillä ole edes jokavuotista toimintaa.. ;) Ihan OT, mutta mielestäni nimmari on muutenkin yksi typerimmistä keinoista ns. varmistaa henkilöllisyyttä ja käyttää...
  16. V

    Oletko koskaan väärentänyt kenenkään nimikirjoitusta?

    Viimeksi perjantaina väärensin mieheni nimmaria kun oli pakko. :)
  17. V

    Teiniäidit-sarjan 1.osa Yle Areenassa

    Harmi, että katseluoikeus oli rajattu vain suomeen. :(
  18. V

    Kehtaiskohan sitä???

    Jännä kun minä olen yleensä tälläisissä ketjuissa ja muutenkin etikettiketjuissa suht nipo, mutta mun mielestä ap:n tapauksessa ei omassa vesipullossa ole mitään pahaa. Mielestäni vesi on jotenkin omassa kategoriasssaan.. ;) Tietenkin voitte mennä johonkin vähän hiljaisempaan nurkkaan jos asia...

Yhteistyössä