Hakutulokset

  1. M

    Minkä kokoinen olet?

    1. painan 65kg ja olen 180cm pitkä 2. 27v. Olen ollut lihavampi/laihempi 3. Normi kotiruoka, hyötyliikuntaa ei muuta. 4. Olen laihduttanut mm.teini-ikäisenä / raskauksien jälkeen.Onnistuin syömällä todella niukasti. 5. Luut normaalit, ei mitenkään isot tähän pituuteen nähden. 6. Äidillä oli...
  2. M

    Työssä käyvät ekaluokkalaisten yh-äidit

    Ei oo aamupäiväkerhoa meidän koulus. Asutaan melko lähellä keskustaa, eli on useampi tienylitys ja kävelymatka n.15min.Poika on 6v.(synttärit vasta 27.12)
  3. M

    Työssä käyvät ekaluokkalaisten yh-äidit

    Miten yksinhuoltajat järjestävät ekaluokkalaisen hoidon työpäivän ajaksi.Eli oletteko palkanneet jonkun viemään lapsen kouluun (joka ei osaa vielä kulkea yksin)? Meidän koulussa toimii iltapäiväkerho,jonne lapsi voi mennä koulun jälkeen odottamaan vanhemman töistä pääsyä, mutta miten nuo aamut...
  4. M

    EBAY JA PAYPAL,apua!!! SAA POISTAA

    Olisko joku niin ihana ihminen et kertois mulle ihan tällee suomeks milleen toi maksaminen ebayssa menee.Olis kiva kuulla muiden kokemuksia siitä,kun itse vasta harkitsemassa sen käyttöä :) Siis onko toi luottokortti pakollinen maksuvälineenä vai onko jotain muuta mahdollisuutta? Ei ole tullut...
  5. M

    SAA POISTAA

    fisjl
  6. M

    Äidit auttakaa!!!!!! SAA POISTAA

    Tietääkö kukaan mitään suomalaisia sivuja tai kauppaa jossa myydään nallepuh-aiheisia huonekaluja ja muita tarvikkeita lastenhuoneeseen? Englannista kyllä löytyy,mutta hankalaa saada tänne suomeen.Olisin todella kiitollinen,jos lähettäisitte minulle linkkejä mailiin annulennu@luukku.com
  7. M

    SAA POISTAA

    hkhgaior
  8. M

    SAA POISTAA

    gkhfdl
  9. M

    SAA POISTAA

    Hei!

Yhteistyössä