Minkä kokoinen olet?

  • Viestiketjun aloittaja "Niia"
  • Ensimmäinen viesti
"Niia"
1: Kuinka paljon painat ja mikä on pituutesi tai mikä on painoindeksisi?
2: Minkä ikäinen olet ja oletko aina ollut tuon painoinen?
3: Mitä syöt ja kuinka paljon liikut päivän aikana?
4: Laihdutko tai oletko laihduttanut ikinä? Onnistuitko? Miten onnistuit?
5: Ovatko luusi isot, normaalit vai pienet?
6: Ovatko vanhempasi iso vai pienikokoisia?
7: Lihotko helpolla?
8: Herkutteletko(mitä)tai käytätkö alkoholia viikonloppusin(kuinka paljon)?
9: Oletko tyytyväinen painoosi? Kuinka paljon haluaisit lihoa tai laihtua?
10: Laihdutusvinkkisi tai vinkkisi painon kurissa pitämiseen?
11: Onko sinulla bulimia tai anoreksia? Onko ikinä ollut?
 
1.54kg 166cm
2.35v ,en ole aina ollut
3.Normaalia ruokaa ja liikun suht paljon
4.Olen laihduttanut, hyvin onnistuin
5.normaalit luut
6.normaalit, keskikokoisia
7.en usko
8.tulee hieman herkuteltuu mutta alkoa harvoin
9.ihan tyytyväinen
10.Liikkuminen, kaikkea sopivassa määrin
11. ei oo ollut
 
"bella"
1: Kuinka paljon painat ja mikä on pituutesi tai mikä on painoindeksisi? Bmi 21 pilkku jotain

2: Minkä ikäinen olet ja oletko aina ollut tuon painoinen? 23, en ole aina ollut tämän painoinen. Ennen bmi oli 19-20.

3: Mitä syöt ja kuinka paljon liikut päivän aikana? Monipuolisesti kaikkea mahdollista. Kalaa, kasviksia, lihaa, viljaa, herkkuja, maitotuotteita jne.

4: Laihdutko tai oletko laihduttanut ikinä? Onnistuitko? Miten onnistuit? en ole koskaan laihduttanut.

5: Ovatko luusi isot, normaalit vai pienet? En tiedä. Mistä sen voi tietää?

6: Ovatko vanhempasi iso vai pienikokoisia? Ihan normipituisia, toisella ylipainoa toisella ei.

7: Lihotko helpolla? en.

8: Herkutteletko(mitä)tai käytätkö alkoholia viikonloppusin(kuinka paljon)? Kyllä herkuttelen. Sipseillä, suklaalla, limppareilla, punaviinillä, juustoilla... Viikonloppuisin lähinnä tulee vedettyä herkkuja.

9: Oletko tyytyväinen painoosi? Kuinka paljon haluaisit lihoa tai laihtua? En, haluaisin laihtua muutaman kilon, mutta en jaksa laihduttaa, kun en ole koskaan aiemminkaan laihduttanut.

10: Laihdutusvinkkisi tai vinkkisi painon kurissa pitämiseen? ei ole

11: Onko sinulla bulimia tai anoreksia? Onko ikinä ollut? ei
 
1: Kuinka paljon painat ja mikä on pituutesi tai mikä on painoindeksisi?
* Pituus 173cm ja paino 62kg. BMI 20,7.
2: Minkä ikäinen olet ja oletko aina ollut tuon painoinen?
* 23v ja olen ollut viimeisen 10 vuoden aikana 20kg kevyempi ja 30kg painavampi.
3: Mitä syöt ja kuinka paljon liikut päivän aikana?
* Syön ruokaa (karppaan) ja käyn 2krt viikossa spinningissa ja 2-3krt jossain muussa jumpassa tai lenkillä. Joka päivä käyn kävelylenkillä.
4: Laihdutko tai oletko laihduttanut ikinä? Onnistuitko? Miten onnistuit?
* En laihduta enää mutta olen laihduttanut moneen kertaan. Parhaat tulokset olen saanut kaloreita laskemalla.
5: Ovatko luusi isot, normaalit vai pienet?
* Ööö, kai ne on ihan normaaleja.
6: Ovatko vanhempasi iso vai pienikokoisia?
* Isoja.
7: Lihotko helpolla?
* No en helpolla mutta en kyllä mikään läpipaskokaan ole.
8: Herkutteletko(mitä)tai käytätkö alkoholia viikonloppusin(kuinka paljon)?
* Herkuttelen jäätelöllä. Alkoholia käytän todella harvoin.
9: Oletko tyytyväinen painoosi? Kuinka paljon haluaisit lihoa tai laihtua?
* Painoon olen tyytyväinen mutta haluaisin muuttaa tuon mistä painoni koostuu. Eli enemmän lihaksia ja vähemmän läskiä.
10: Laihdutusvinkkisi tai vinkkisi painon kurissa pitämiseen?
* Karppaus.
11: Onko sinulla bulimia tai anoreksia? Onko ikinä ollut?
* Ei ole.
 
"eee"
1: Kuinka paljon painat ja mikä on pituutesi tai mikä on painoindeksisi? 176 cm, 62 kg.
2: Minkä ikäinen olet ja oletko aina ollut tuon painoinen? 20. Ennen olen ollut hoikempi.
3: Mitä syöt ja kuinka paljon liikut päivän aikana? Syön mitä sattuu. Välillä terveellisesti, välillä vedän hirveästi karkkia. En harrasta liikuntaa.
4: Laihdutko tai oletko laihduttanut ikinä? Onnistuitko? Miten onnistuit? Olen laihduttanut kerran mahtuakseni vanhaan iltapukuuni :D Onnistuin ajattelemalla että mun on pakko mahtua siihen iltapukuun sinä iltana, ja syömällä keittoja. Pari viikkoa kevensin.
5: Ovatko luusi isot, normaalit vai pienet? Hassu kysymys. Luuni ovat varmaan ihan normaalit. Eivät luut tee kenestäkään lihavaa. Ruumiinrakenteeseen ne toki vaikuttavat (rotevampi/sirompi, lantion leveys ym.), mutta ei alipainoinen ihminen ole koskaan lihava vaikka olisi kuinka isoluinen ;)
6: Ovatko vanhempasi iso vai pienikokoisia? Äitini todella hoikka, isäni normaali mutta taipuvainen keräämään vähän mahaa.
7: Lihotko helpolla? 17-vuotiaaksi asti sain syödä mitä tahansa. Nykyään lihon helpommin.
8: Herkutteletko(mitä)tai käytätkö alkoholia viikonloppusin(kuinka paljon)? Herkuttelen, ja alkoholia käytän yleensä 2 kertaa viikossa (6-10 annosta). Krapulapäivinä sit pizzaa. Iltaisin usein karkkia telkkaria kattellessa.
9: Oletko tyytyväinen painoosi? Kuinka paljon haluaisit lihoa tai laihtua? Näytän parhaalta 58-kiloisena.
10: Laihdutusvinkkisi tai vinkkisi painon kurissa pitämiseen? Ei ole, otetaan vastaan :D
11: Onko sinulla bulimia tai anoreksia? Onko ikinä ollut? Ei.
 
"vieras"
1: 2??, 183cm
2: 28v ja lihon tasaisesti 10kg per vuosi
3: Perusruokaa ja liikun erittäin vähän.
4: En laihduta juuri nyt, usein kokeillut ja muutaman kilon aina pois saanut.
5: Ei mitään tietoa.
6: Isä oli pieni, äiti on iso
7: Kyllä
8: Herkuttelen vähän melkein joka päivä ja alkoa en käytä lainkaan.
9: Onhan tota massaa liikaa ja 100kg pitäis alas saada.
10: Säännöllinen syöminen.
11: Ei ole, eikä ole ollutkaan.
 
1. 57kg ja 162cm
2. 27v en ole aina ollut. oon painanut 49kg ja raskauksien jälkeen jopa 80kg
3. en syö hiilihydraatteja juurikaan. käyn salilla ja jumpissa. salilla 2xvko jumpissa kun tulee fiilis.
4. laihdutan vähän. ja olen laihduttanut monesti.. 3 lapsen jälkeen :)
5. luut..oon normaalirakenteinen. jos oisin kevytrakenteinen niin oisin lihavan näköinen.
6. normaaleja,urheilullisia.
7. kyllä
8. herkuttelen usein,mutta vähillä hiilareilla. esim. kebab salaatilla. juon harvoin.
9. melkoisen tyytyväinen. halulan laihtua vielä muutaman kilon,jotta lihakset tulee paremmin esille.
10. neuvon katsomaan annoskoot sekä hiilihydraattien määrän. kenenkään ei tarvi karpata,mutta kukaan ei tarvitse valtavia määriä hiilihydraatteja.
11. nuorena molemmat,anoreksia lievempänä. edelleen ajatuksissa,kammoksun ajatusta lihomisesta. lihavat ihmiset silti ei mua häiritse,vain ajatus että itse oisin.
 
1. 49/163
2. Kohta 27v., olen aikuisikäni ollut haarukassa 47-50 josa ei raskauksia lasketa.
3. Syön mitä vaan ja kuinka paljon vaan, liikun tykseni ja vapaa-ajalla lähes koko ajan.
4. Laihtunut olen esim. juuri raskausaikojen jälkeen, laihduttanut en ole ikinä.
5. Pienet luut, olen sirorakenteinen.
6. Normaaleja.
7. En, päinvastoin.
8. Herkuttelen ja juon alkoholia jos ja kun siltä tuntuu. Varsinkin herkkuja uppoaa kyllä jotain pientä päivittäinkin.
9. Olen. Vaikka kyllä tästä taas kilo-pari lähtee kun kunnolla pääsee töihin mammalomailun jälkeen.
10. Se on kulutettava se, mitä syö. Tai jos laihtua meinaa, niin vähän enemmän.
11. Ei ole, eikä ole ollut.
 
1. painan 65kg ja olen 180cm pitkä
2. 27v. Olen ollut lihavampi/laihempi
3. Normi kotiruoka, hyötyliikuntaa ei muuta.
4. Olen laihduttanut mm.teini-ikäisenä / raskauksien jälkeen.Onnistuin syömällä todella niukasti.
5. Luut normaalit, ei mitenkään isot tähän pituuteen nähden.
6. Äidillä oli 8 lapsen jälkeen ylipainoa, isällä vanhemmiten. Äiti jotain 160cm, isä mua hieman lyhyempi.
7. Lihon.
8. Herkuttelen joskus karkilla/suklaalla. Juon joskus, harvemmin kuin kerran kuussa.
9. En ole tyytyväinen. Haluaisin laihtua pari kiloa.
10. Paljon liikuntaa ja vähemmän syömistä :)
11. Ylä-asteella sairastuin lievään anoreksiaan. Sen jälkeen ei ole ollut ongelmia.
 
1: Kuinka paljon painat ja mikä on pituutesi tai mikä on painoindeksisi? Pituus 167cm, paino 52kg

2: Minkä ikäinen olet ja oletko aina ollut tuon painoinen? Olen 26-vuotias, olen aina ollut hoikka.

3: Mitä syöt ja kuinka paljon liikut päivän aikana? Syön päivittäin aamupalan, 1-3 lämmintä ruokaa ja välipaloja. Syön kaikkea; lihaa, kalaa, kanaa ja kasviksia. Syön myös paljon viljatuotteita. Herkkuja tulee myös syötyä aika paljon.
Liikun melko paljon. Hyötyliikuntaa päivittäin, tankotanssia muutaman kerran viikossa, lihaskuntotreenit noin kerran viikossa ja sitten punttis tai liikuntakeskuksen ryhmäliikuntasessio muutaman kerran viikossa.

4: Laihdutko tai oletko laihduttanut ikinä? Onnistuitko? Miten onnistuit? Joskus teininä, ei olisi ollut tarvetta kylläkään.

5: Ovatko luusi isot, normaalit vai pienet? Pienehköt

6: Ovatko vanhempasi iso vai pienikokoisia? Pienikokoisia

7: Lihotko helpolla? En.

8: Herkutteletko(mitä)tai käytätkö alkoholia viikonloppusin(kuinka paljon)? Herkuttelen useita kertoja viikossa, lähinnä syön sipsiä ja karkkia. Alkoholia käytän noin kerran kuussa, kuivaa siideriä tai punkkua.

9: Oletko tyytyväinen painoosi? Kuinka paljon haluaisit lihoa tai laihtua? Olen tyytyväinen

10: Laihdutusvinkkisi tai vinkkisi painon kurissa pitämiseen? Se perinteinen, syö kulutuksen mukaan. Urheile.

11: Onko sinulla bulimia tai anoreksia? Onko ikinä ollut? Teininä on ollut syömishäiriö.
 

Yhteistyössä