Hakutulokset

  1. R

    Tahdomme laihtua

    Vihdoinkin alle 65kg, pitkästä aikaa!! Koville ottaa kun motivaatio tahtoo hautautua makeanhimon alle... Ja painokin junnaa paikallaan... Mutta ei ole ensimmäinen tavoitekkaan onneksi enää kauhean kaukana... Uusia oon kyllä jo hiljaa mielessäni miettinyt tai oikeastaan haaveillut, mutta pitää...
  2. R

    Tahdomme laihtua

    VAU mitä pudotuksia naiset!! Täytyy yrittää taas itsekin päästä mukaan noihin lukemiin... Tässäpä minun vaatimaton rimpsuni: räntäsade vk 39 Lähtöpaino 31.7: 67,9kg Pituus: 167cm Paino lauantaina: 65,3kg Pudotus viime viikosta: -0,1kg Pudotus yhteensä: 2,6kg Tavoite: aluksi 64kg...
  3. R

    Tahdomme laihtua

    Tervetuloa uudet mukaan, kiva kun on enämpi porukkaa! Kyllä tämä on touhua tämä laihdutus kun menee askeleen, pari eteenpäin niin taas mennään peruuttamalla seuraavalla viikolla. No täytyy vaan yrittää että pääsis pari askelta lähemmäs tavoitetta ennen pakkia että jäis jotain sen jälkeen...
  4. R

    Tahdomme laihtua

    Tässäpä minun rimpsuni tälle viikolle. räntäsade vk 37 Lähtöpaino 31.7: 67,9kg Pituus: 167cm Paino lauantaina: 65,1kg Pudotus viime viikosta: -0,7kg Pudotus yhteensä: 2,8kg Tavoite: aluksi 64kg Onnittelut mahtavista pudotuksista! Tsempataan taas kuluvaan viikkoon!!
  5. R

    Tahdomme laihtua

    Puntarissa käyn aamulla vessassa käynnin jälkeen. Ja lauantain oon valinnu puntaripäiväksi sen vuoksi että aamulla ei ole kiirettä ja saa rauhassa käydä vessassa vaikka useamman kerran ennen puntarille asettautumista ;). Juu, mutta oon kans miettiny että pitäisköhän päivää siirtää maanantaille...
  6. R

    Tahdomme laihtua

    Moi Kaikille ja onnitteluja hienoista pudotuksista! On ollut niin kiirus viikkon etten oo edes vk:35 tuloksia ehtinyt tänne laittaa, mutta laitanpa nyt sitten molemmat kerralla kun täällä oon. Eli räntäsade vk 35 Lähtöpaino 31.7: 67,9kg Pituus: 167cm Paino lauantaina: 66,8kg Pudotus...
  7. R

    Tahdomme laihtua

    Onnittelut hienoista pudotuksista!! iloksi: olisin lähtenyt tuohon go-fat-go haasteeseen, muttta heräsin ilmoittautumaan niin myöhään että se oli jo täynnä. Täytyy katsoo josko tulis vielä niin sitten vois yrittää herätä aikaisemmin:rolleyes:
  8. R

    Tahdomme laihtua

    Uutta strategiaa eilen kehitellessäni päätin liittyä kalorilaskuri.fi sivustolle ja niin tein nyt aamulla. Tavoitteeksi asetin puolenkilon viikkopudotus tahdin. Tällä nyt kokeilen ainakin pari viikkoa. Kovin tuntuu isoilta nuo kalorimäärät siihen mitä oon nyt koittanut itsekseni syödä ja paino...
  9. R

    Tahdomme laihtua

    Tässäpä tämä rimpsu jo ensi viikolle kirjattavaksi: räntäsade Lähtöpaino 31.7: 67,9kg Pituus: 167cm Paino lauantaina: 66,3kg Pudotus viime viikosta: +0,2kg Pudotus yhteensä: 1,6kg Tavoite: aluksi 64kg Ei hyvä, ei! Nyt täytyis vaan saada itsensä liikkeelle kun ei tällä vähemmällä...
  10. R

    Tahdomme laihtua

    Kiitos nyyttimyy tsemppauksesta! Toivottavasti tämä on nestettä ja tosiaan näkyis myöhemmin pudotuksena...
  11. R

    Tahdomme laihtua

    Moikka kaikille! Mulla ei nyt oikeen mee putkeen tämä painon pudottaminen kun oon käyny nyt viikolla ns. salapuntarissa niin paino on noussu jo kilon viime viikosta, vaikka en kyllä oo syöny niin paljoa että olis pitäny. Olo on kyllä turvonnut ja pinkeä että toivon kovasti että olis nestettä...
  12. R

    Tahdomme laihtua

    Tässäpä minun uusi rimpsuni. Kuten arvasin niin paino putosi ekalla viikolla hyvin ja nyt sitten ei paljon mitään, mutta tästä jatketaan vähitellen alaspäin. räntäsade Lähtöpaino 31.7: 67,9kg Pituus: 167cm Paino lauantaina: 66,1kg Pudotus viime viikosta: 0,2kg Pudotus yhteensä: 1,8kg...
  13. R

    Tahdomme laihtua

    Täällä myös motivaatio ongelmia ja herkkuhimo on aivan kamala. Eilinen oli paha, oli pakko käydä laskemassa syödyt kalorit jotta sain illalla vielä syödä hyvällä omalla tunnolla (tosin tyydyin rasvattomaan maustamattomaan viiliin ja ruisleipään kalkkunaleikkeellä) kunnon iltapalan. Nyyttimyy...
  14. R

    Tahdomme laihtua

    Tässä minun rimpsuni kokonaisuudessaan: räntäsade Lähtöpaino 31.7: 67,9kg Pituus: 167cm Paino lauantaina: 66,3kg Pudotus viime viikosta: 1,6kg Pudotus yhteensä: 1,6kg Tavoite: aluksi 64kg Mullakin meni viikonloppuna syömiset vähän niin ja näin, mutta nyt on taas hyvä tsempata ja...
  15. R

    Tahdomme laihtua VKO 5

    Puntarissa käyty ja iloiseksi yllätykseksi paino oli pudonnut 1,6kg :) . Laitan ensi viikon alussa sitten koko rämpsyn niin tulee kirjatuksi oikealle viikolle. Näinhän se menee että ensimmäisellä viikolla paino yleensä putoaa enemmän ja sitten tasoittuu tai alkaa jumittamaan. Ja nyt sitten...
  16. R

    Tahdomme laihtua VKO 5

    Kiitos stemppauksesta nyyttimyy, sitä tarvitaan! Ja tuohon sun yöheräilyyn niin mulle kävi samoin meidän nuorimmaisen jälkeen kun poika rupes nukkumaan niin itse heräilin yöllä aika usein, mutta meni ohi aika pian, toivottavasti sullakin :hug: Eilinen meni syömisten suhteen mielestäni hyvin...
  17. R

    Tahdomme laihtua VKO 5

    Moiksista! Kyllä tämä syömisten vähentäminen on vaikeaaaaa... Meillä on sattunut vielä töissä olemaan oikein sellanen roskaruokaviikko enkä oo jaksanu omia eväitä kantaa mukana niin oon sitten syöny pitsaa, ranskiksia yms. ja viikonloppuna olis kahden synttärit että kyllä tulee olemaan...
  18. R

    Tahdomme laihtua VKO 5

    Jos mukaan vielä kelpuutatte niin tässä olisi lähtötilanteen tiedot: Lähtöpaino: 67,9kg (31.7 eli lauantaina on mulla puntaripäivä ) Pituus: 167cm Tavoite: Aluksi jos pääsis 64 kg Olen ikuinen jojoilija, paino nousee samantein takaisin kun sitä saa vähän putoamaan. Nyt olisi taas...

Yhteistyössä