Hakutulokset

  1. M

    Kuinka moni täällä laittaa lapsensa nukkumaan klo. 18.00?

    Meillä ainakin nuoremmat käyvät unille 18.00-18.30 välisenä aikana lapsethan ovat kaikki yksilöllisiä
  2. M

    Kotiäidit mitä järkeä on laittaa lapset päiväkotiin äiti on kotona????????????

    luusereita ja laiskoja ne mielenterveysongelmaiset ovat ja uusavuttomia
  3. M

    Kotiäidit mitä järkeä on laittaa lapset päiväkotiin äiti on kotona????????????

    :kieh: kuulehan olen käynyt aikoinani taideteollisen korkeakoulun eli olen ammattitaidemaari ja se on oikeaa työtä ja siitä saan palkkani :laugh: mutta tiedätkös sä mikä on taideteollinen korkeakoulu no et varmaan kun et oo edes peruskoulua varmaan läpäissyt :laugh:
  4. M

    Kotiäidit mitä järkeä on laittaa lapset päiväkotiin äiti on kotona????????????

    :kieh: Hei haloo olen kokoajan vastustanut sitä että kotiäidit/vanhemmat jotka on kotona päivät vievät lapset päikkäriin ettekö te osaa lukea :kieh: Työssä kodin ulkopuolella en ole vastustanut eli pitääkö teille oikein korostaa vaan että kotona lojuvat vievät lapset hoitoon Okei...
  5. M

    Kotiäidit mitä järkeä on laittaa lapset päiväkotiin äiti on kotona????????????

    päikkäriin vasta sitten kun on työpaikka ei työttömänä ollessa lasta päikkäriin sillä silloin viet paikkoja työssä olevien lapsilta.
  6. M

    Kotiäidit mitä järkeä on laittaa lapset päiväkotiin äiti on kotona????????????

    B) tarkoitin että jos vanhemmat on kotona ei lapsia viedä päikkäriin vaan hoidetaan itse =) Mutta työssä olevien lapsethan on luonnollisesti päikkärissä kun vanhemmat ei päivällä kotona Ja taas vanhemmat jotka jotka vie lapsen päikkäriin lojuakseen masiksessa kotona ´no ajatelkaa nyt...
  7. M

    Kotiäidit mitä järkeä on laittaa lapset päiväkotiin äiti on kotona????????????

    =) ok homma hyvin on isä toiminut kun ei ole työssä ja hoitaa lapsen kotona ja ymmärrän jos iskä menee syksyllä takaisin töihin silloin päikkri on ok =)
  8. M

    Kotiäidit mitä järkeä on laittaa lapset päiväkotiin äiti on kotona????????????

    No jos vanhempi on masentunut ja kykene hoitamaan lastaan ilman että tunkee lapsen päikkäriin voidakseen lojua päivän masikseen vajonneena silloin on parempi huostaanotto tai sijoitus se on silloin lapsen parhaaksi ei tarvii kattoa kun vanhemmat vaan lojuu apaattisen näköisinä päivästä toiseen
  9. M

    Kotiäidit mitä järkeä on laittaa lapset päiväkotiin äiti on kotona????????????

    Kirjoittaa niitä virheitä muutkin kuin mä enkä mäkään jaksa lukee sun valitus :attn:
  10. M

    Kotiäidit mitä järkeä on laittaa lapset päiväkotiin äiti on kotona????????????

    :( aika tyhmää viedä isompi hoitoon jos iskä kotona pienemmän kanssa ettekö ajattele isomman lapsen näkökulmasta hän saattaa mielessään ajatella vaikkei sitä uskalla ääneen sanoa "että olenko minä huonompi kuin vauva kun en saa jäädä pikkuisen ja isän kanssa kotiin"
  11. M

    Kotiäidit mitä järkeä on laittaa lapset päiväkotiin äiti on kotona????????????

    =) B) aivan kyllä kotioloissakin virikkeitä saa järjestettyä esim lapset ovat ahkeria askartelemaan ja lisäksi me käymme todella paljon leikkipuistoissa sekä perhekerhossa
  12. M

    Kotiäidit mitä järkeä on laittaa lapset päiväkotiin äiti on kotona????????????

    Ne on niitä pata laiskoja vanhempia jotka vie lapset päikkäriin ja itse lojuuvat kotona toivon vaan ettei niitä ole kovin paljoa mutta näyttää olevan liian paljon noita välinpitämättömiä vanhempia jotka vaatii omaa laatuaika verovaroi :attn:
  13. M

    Kotiäidit mitä järkeä on laittaa lapset päiväkotiin äiti on kotona????????????

    :D =) aivan kyllä niitä taitoja oppii muuallakin kuin päikkärissä ainakin omat lapseni osaavat jakaa leluja ja leikkiä toisten lasten kanssa ja vuorovaikutustaidotkin ovat normaalit
  14. M

    Kotiäidit mitä järkeä on laittaa lapset päiväkotiin äiti on kotona????????????

    :o vai muka ahdasmielinen ja yksinkertainen kyylä mielestäsi olen mikäs sitten itse olet kaikkivoiva jumalako sinä olet???????
  15. M

    Kotiäidit mitä järkeä on laittaa lapset päiväkotiin äiti on kotona????????????

    :o verojen maksusiko on syy että viet lapset päikkäriin joka päivä
  16. M

    Kotiäidit mitä järkeä on laittaa lapset päiväkotiin äiti on kotona????????????

    :heart: :heart: aivan on kunnia-asia hoitaa itse omat lapset
  17. M

    Kotiäidit mitä järkeä on laittaa lapset päiväkotiin äiti on kotona????????????

    :kieh: mä en ainakaan ole pimahtamassa/pimahtanut
  18. M

    Kotiäidit mitä järkeä on laittaa lapset päiväkotiin äiti on kotona????????????

    B) no jätän teidät tänne nyt tappelemaan kun nuoreemat herää nyt juuri :laugh: jo aiemmin sanoin teille ettäen istu koneella kun lapset valveill :laugh: mutta tapelkaa keskenäänne te jotka viette lapsen päikkäriin ja lojutte itse kotona ja palstailette koko päivän kunnes raahaatte itsenne ulos...

Yhteistyössä