Hakutulokset

1. Ä

Kokemuksia Vekara-päiväkodeista?

Käykö lapsesi Vekara-päiväkotia Oulussa, Kempeleellä, Limingassa, Muhoksella tai Raahessa? Voisitko kertoa perheenne kokemuksia, mitä olette tykänneet päiväkodista jne? Pirkkalaan avataan 1.9.2014 Vekara-päiväkoti, ja koska on kyseessä aivan uusi päiväkoti (itse rakennuskin on vielä...
  2. Ä

Uhmaikää vai paska kasvattaja?

Kysymyksesi "Uhmaikää vai paska kasvattaja?" voisi olla suoraan minun suustani. Meidän pojalla ikää on nyt 3 v. 7 kk. Juuri tänään mietin, että jos hän edes KERRAN pukisi, söisi tai tulisi hammaspesulle ilman pelleilyä, vitkastelua tmv niin piirtäisin ruksin seinään. Koska vitkuttelua ja...
  3. Ä

Eilen vasta luin Meidän Perhe - lehdestä sen jutun köyhistä perheistä ja kyllä...

Olen samaa mieltä suurimman osan tänne kirjoittaneiden kanssa siitä, että kyseisen perheen ruokamenot olivat niin suuret, etteivät he mielestäni voi kärsiä ruokapulasta. Mutta mieleeni tulikin, että tarkoitettiinko ruokakaupalla kenties isoa automarkettia? Niistä ostetaan kaikkea mahdollista...
  4. Ä

Vauvan tarvikkeista PALJON kysymyksiä

Vatsaanpa vielä, jos vaikka luet vielä ketjua... Ennen syntymää sain lainaan kavereilta 56 cm:n vaatteita, ja niillä pärjättiin hyvin. Käyttöiäksi jäi n. 2 viikkoa, kun sairaalassakin oltiin melkein viikko. 62-senttisiä pidettiin muistaakseni n. kuukausi tai kaksi, jonka jälkeen jo...
  5. Ä

Äitiseuraa Länsi-Tampereelta

Olen pienen pojan (1 v 4 kk) äiti ja kotona hoitovapaalla. Etsin uusia "mamma"kavereita länsi-Tampereelta. Olemme asuneet lyhyen aikaa Raholassa eikä aiempia tuttuja ole täällä päin kaupunkia. Toisinaan arkipäivät tuntuvat hieman pitkiltä pojan kanssa kahdestaan, ja moni asia olisi hauskempaa...

Yhteistyössä