Hakutulokset

  1. S

    Talvella/keväällä synnyttäviä LPKS:n alueelta!

    Hei! Tulee aika paljon myöhässä tämä vastaus kun en näköjään täällä muista ikään käydä, mutta mulle ultraus tehtiin äitiyspoliklinikalla. Eli siellä naistenosastolla. Olikohan tästä vastauksesta enää mitään hyötyä :)
  2. S

    Talvella/keväällä synnyttäviä LPKS:n alueelta!

    Mulla on ihan kurissa pysyny sairaus lääkkeillä, yhtään kohtausta ei ole tullu lääkityksen alotamisen jälkeen ja siitäki on jo vuosia :) kohtaukset oliki vaikeita havaita epilepsiaksi koska mulla ei tullu kouristuksia, menetin vaan tajuntani. Meillä on suomenlapinkoiranarttu, 10 kk eli ihan...
  3. S

    Talvella/keväällä synnyttäviä LPKS:n alueelta!

    Hei, kiitoksia iitu! Toivotaan tosiaan että pysyy mukana... <3 onnea raskauteen!
  4. S

    Missä vaiheessa plussasitte? :)

    Apteekin raskaustestillä plussasin kesäkuun alussa, neljä päivää ennen menkkojen alkua :) ja kyseessä mulla esikoinen.
  5. S

    Talvella/keväällä synnyttäviä LPKS:n alueelta!

    Niin tosiaan kun mulla on epilepsia ja siihen lääkitys niin siksi lääkäri ultrasi. En ajatellutkaan että muutoin kätilö olisi ultrannut... :) ja laskuhan sieltä tuli. Paha olo on viimein hellittänyt ja olen päässyt koirankin kanssa oikein kunnolla liikkumaan, ihana olo :) joko olet tiedon...
  6. S

    **Maaliskuun murut** Syyskuun supinat <3

    Tyntti, edelleen toivotan teille voimia!! <3 ihana pieni Valma-enkeli... <3 vuolas itku tuli minullakin...
  7. S

    **Maaliskuun murut** Syyskuun supinat <3

    Voi, tyntti :'(:hug:
  8. S

    Talvella/keväällä synnyttäviä LPKS:n alueelta!

    No niin, nyt ehdin piipahtamaan hetken koneella! Käytiin siis tänään siellä nt-ultrassa. Kyllä se jännitti se odotus, ajat oli vieläpä myöhässä... Mulla oli lääkärinä se mehmet, ihan mukavalta vaikutti vaikka olen kuullut negatiivisiakin kokemuksia. Miten teillä? Niin, ultrassa näkyi pirtsakka...
  9. S

    **Maaliskuun murut** Syyskuun supinat <3

    Heips, meillä oli tänään nt-ultra, kyllähän se äippäpolilla odottaminen jännitti, sekä minua että miestä! Niskaturvotus sikiöllä oli 1,6, lääkäri sanoi ettei hälyttävää... Ja muutenkin pikkuinen näytti kaikin puolin hyvältä <3 miehenkin ilmeet oli näkemisen arvoiset kun pikkuisensa näki, meille...
  10. S

    **Maaliskuun murut** Syyskuun supinat <3

    Heeei miten minäkin pääsen sinne fb-ryhmään mukaan? :) masukuvaakin laittelisin kunhan oppisin... :) Ps. Poksuin eilen eli nyt 12+1!! <3 ja tiistaina np-ultra! Uiih :)
  11. S

    Julkkis BB! Ketkä on teidän suosikit ja ketkä inhokit?

    Andy minun ehdoton suosikki!! Marianne ei oikein viehätä... :/
  12. S

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    Minä 24v, mies 35v, yhdessä oltu neljä vuotta ja ensimmäinen lapsi tulossa maaliskuussa :heart:
  13. S

    **Maaliskuun murut** Syyskuun supinat <3

    Pistetäänpä sellaista perinteistä kyselyä pystyyn, että millaisia ällötyksiä tai himoja teillä odottajat on ollut tämän raskauden aikana? :) Malendra, VOIMIA! :hug:
  14. S

    Talvella/keväällä synnyttäviä LPKS:n alueelta!

    Hei mahtavaa, tervetuloa Nitta ja asukki :) Mulla kestikin tässä ennen ku pääsin taas koneelle, on ollut kiireisiä päiviä... :/ mutta nyt kaksi päivää ettei ole ollut pahoinvointia ollenkaan! Mahtavaa, josko se nyt alkaisi jäädä kokonaan pois kun viikkojakin on kuitenkin jo 11+1. Mulla oli...
  15. S

    Talvella/keväällä synnyttäviä LPKS:n alueelta!

    Joo lisää vois toki porukkaa tulla keskusteluun! Ihanaa, 10. päivä se ootettu nt-ultra tosiaan jo on... ja pahoinvointiki on nyt alkanu pikkuhiljaa näköjään lieventyä! Mulla onki ollu tosi paha se, onneksi ei enää niin kova... Onko sulla ollu mitään erityisiä himoja nyt raskauden aikana...
  16. S

    **Maaliskuun murut** Elokuun ajatuksia

    Niin ja tosiaan tarkennusta; ikä mulla 24 ja synnytän LPKS :) ja aika vahva poikaolo on nyt varhaisultran jälkeen...
  17. S

    Talvella/keväällä synnyttäviä LPKS:n alueelta!

    Kiitos kiitos:) Mulla oli täällä torniossa neuvolassa, onneksi sattui olemaan just yks peruutusaika ainoalla neuvolalääkärillä, niin pääsin tosi pikaisesti :) nyt sitten innolla odotetaan nt-ultraa... Hiih :) nyt muuten 10+0, mahtavan nopeasti tämä aika kuluu... :)
  18. S

    Aikainen plussa!

    Hei! Myös minä plussasin aikaisin, edelliset kuukautiset alkoivat 15.6. ja plussa näkyi testissä 8.7. Eli viikolla 3+2. Ja nyt huristellaan jo viikolla 9+5 <3
  19. S

    Talvella/keväällä synnyttäviä LPKS:n alueelta!

    Ultrasta tulin juuri ja kaikki oli siellä ok! Kovasti pikkuinen potki ja huitoi, ja sydän löi kovasti :) vuoto ilmeisesti tuli kohdunsuulta, koska kohdussa ei näkynyt jälkiä minkäänlaisesta vuodosta. Eli nyt rauha maassa :) kuvia sain tietysti pikkuisesta mukaan ja nyt olen niitä ihastellut ja...
  20. S

    **Maaliskuun murut** Elokuun ajatuksia

    Hei kaikki! Minä kävin tänään tarkastuksessa neuvolassa kun ollut pari päivää pientä veristä vuotoa... Kuunneltiin sydänäänet ja sieltähän ne löytyi voimakkaina :heart: on se ihan uskomaton tunne kun kuulee että siellä todella on joku! Huomenna kuitenkin vielä lääkäri tarkistaa ja tehdään...

Yhteistyössä