Julkkis BB! Ketkä on teidän suosikit ja ketkä inhokit?

  • Viestiketjun aloittaja julkkis bb
  • Ensimmäinen viesti
julkkis bb
Mun ehdoton suosikki Andy! Toinen suosikki Claudia. Ja kolmas Anu. Olin todella positiivisesti yllättynyt Anusta! :) Julkisuuskuva Anusta on ollut ihan erilainen, aika negatiivinen. Andy on Andy ja oon aina tykännyt. :) Claudia vaikuttaa talossa sellaselta äitihahmolta.

Inhokkeja Kai, Frederik ja Teppo. Kai on tosi ärsyttävä ja ällö. Frederik luulee liikoja itsestään. Teppo on myös ärsyttävä ja luulee liikoja itsestään. Feikkirusketus on ällöä!
 
Professional Griefer
No alkujakson jälkeen en ole katsonut yhtään kokonaista, mutta suosikkini ovat tällä tiedolla Anu, Andy sekä Claudia.

Mariannen tunnen henk.koht ja en pidä :D Ja muut on vähän nevöhöödsusta.
 
En oo joka jaksoa katellu mutta suosikit tällä hetkellä Susanna (musta se on vaan jotenkin symppis!), Andy ja Claudia.

Inhokkeja ei sen kummempia ole, se Teppo(?) oli ekana mut nyt se vaikuttaa ihan mukavaltakin. Häiritsee kun ainakin niissä jaksoissa mitä mä oon kattonu ni ei paljoa ole esim. Jorin tai sen xl-missin juttuja tai sanomisia esitetty.
 
inside story
[QUOTE="vieras";28960756]Inhokki on toi huuhkaja Andy! Ihme pystyynkuollut zombi, ei varmaan ole yhtään hammasta suussa kun on tollanen mutrusuu, hyi :([/QUOTE]

Hampaat paremmassa kunnossa varmaan kun sulla.Ne nimittäin uusittiin täysin kun vanhat oli huumeitten takia tärveltyneet.
 
"huoh"
En tajua kuka idiootti lähtee koko ohjelmaan nolaamaan itseään. Enkä tajua kuka jaksaa seurata tuollaista roskaohjelmaa. Uteliaisuuttani voisin vilkaista yhden jakson mutta siihen se sitten jäisikin. Kuka normaali ihminen jaksaa oikeesti sen enempää katsella ja kuunnella toisten paskanjauhantaa???
 

Yhteistyössä