Hakutulokset

1. M

Nyt niitä blogeja jakoon! :)

Kaipaisin lukijoita blogilleni. Sielä seurataan painonpudotus-urakkaani! Ruusuja&Sieniä
  2. M

Kaveria etsiskelen Alajärveltä, Seinäjoelta tai jostain lähettyviltä?

En ole alkuperäinen Alajärveläinen. Olen muuttanut tänne 2009 alkuvuonna. Mieheni on ihan alkuperäinen Alajärveläinen kylläkin.. Joten miehen perässä tänne tultu :D Ei kumminkaan mitenkään älyttömän kaukaa :) Oletkos itse?
  3. M

Nyt ihan sattumalta tulin katsomaan tätä, aikani tätä kyttäilin.. Mutta ei paljon vastauksia tullut :D Joo tosiaan tuntuu, että täälä Alajärvellä ei ole mitään eikä ketään :D Lillixx, haluaisitko pitää yhteyttä? Teddybear- voisin huomenissa laittaa sulle sähköpostia ja voin kurkata...
  4. M

G: kuinka lapsenne isovanhemmat auttavat teitä?

Molemmat isovanhemmat auttavat. Ottavat vauvaa hoitoon aina kun on tarve ja välillä yökyläänkin. Miehen vanhemmat auttavat taloudellisestikkin. Omanikin jonkun verran, esim ruokaa ostaa välillä ja muita perusjuttuja kotiin.
  5. M

Onko kukaan laihtunut cambrigde ohjelmalla?

Mun veli laihtui 26kg 6viikossa. Ihan älyttömän paljon. Söi 3pussia päivässä = 600kaloria. Ei harrastanut erikseen liikuntaa, mutta oli fyysisesti raskas työ. Sain häneltä itsellenikin viikon Cambridget. Söin viikon aikana myös kalaa vähäsen. Viikon jälkeen kuitenkin puntari näytti vain puoli...
  6. M

Olen 20v 5kk ikäisen vauvelin äiti.
  7. M

Mistä päin olet? (Uusi ystäviä)? :)

Alajärvi, tuskin täältä päin ainakaan ketään on? :o
  8. M

Pohjanmaalta

Täälläkin yksi :)
  9. M

ketään lapualta?

Mä asun Alajärvellä, eli ei kovin pitkä matka. :) Toki mulla on vasta odotusaika meneillään.

Yhteistyössä