Hakutulokset

  1. M

    Helmivauvat 2010

    Meilläkin on huomattavissa että tyttö on kiinnostunut ympäristöstä eri tavalla, kuten ainakin Pähkämö mainitsee. Ei malttaisi millään käydä nukkumaan, ei syödä. Hirveästi tekisi mieli myös maistella äidin ja isin ruokia, tuijottaa silmät anovina, kieltä lipoen ja kuola valuen kun jotain...
  2. M

    Helmivauvat 2010

    Tehilla :hug: Toivotaan että huomisista tuloksista selviää mikä vaivaa ja olo helpottaa pojalla. Mini77 Meillä tyttö nukkuu tosiaan yöt omassa sängyssä omassa huoneessa, kerran yössä herää syömään. Tällöin haen tytön meidän sänkyyn ja syötän viekussa itsekin samalla torkkuen. Kun on nälkä...
  3. M

    Helmivauvat 2010

    mervi-elina iiiso :hug: . Tosi harmillista että ootte sairastuneet. Kakkaamisesta meillä ollaan täysimetyksellä ja kakkaa tulee ihan reilusti. Ehkä kolmesti päivässä...? Mutta kaverin vauva piti vajaan viikon kakkalakon. Että kai se on ihan normaalia oli niin tai näin.. Monet on sitä...
  4. M

    Helmivauvat 2010

    Meilläkin oli tyttö eilen ulkona rintarepussa ja tykkäsi kyllä. Ihmeissään tutki uusia maisemia. Tykkäsikö sitten niinkin paljon että ei enää tänään suostunut vaunuihin käymään vaan koko yhden kadun pätkän pituinen vaunulenkki oli suoraa huutoa naamapunaisena... Käytiin sitten hieman myöhemmin...
  5. M

    Helmivauvat 2010

    Mulla on käytössä kanssa Cerazette-minipillerit. Kuukautiset alkoi noin viikon kuluttua kun aloin syömään pillereitä ja ihan normipituiset menkat, mutta ilman mitään kuukautiskipuja. Aamulla vain huomaa että on housut märät :laugh: Parin viikon päästä noista menkoista heräsin taas aamulla että...
  6. M

    Helmivauvat 2010

    Meillä tyttö on oppinut uuden "leikin". Haluaa aina pöngätä itsensä istumaan sylissä ollessaan ja eihän näin pienet vielä saisi istua?? Tätä on nyt jatkunut jo melkein viikon. Mummo ja pappa kävi äskettäin kylässä ja mummo totesi syliteltyään tyttöä että eihän tätä enää pysty pitämään sylissä...
  7. M

    Helmivauvat 2010

    Niin ja sylissä makuulla ei todellakaan viihdytä meillä, ellei sitten olla jo melkein unessa :laugh: Huuto pääsee jos yrittää ns."vauva-asennossa" pitää. Istutaankin sohvalla usein niin että vauva nojaa minua vasten pystysuorassa, minun mahan/rinnan päällä, pidellen pepun alta kiinni. Tästä...
  8. M

    Helmivauvat 2010

    Kai rattaisiinkin voi laittaa jos rattaat saa makuuasentoon. Neuvolan täti sanoi minulle että 5kk ikäisenä hän kokeilee miten tyttö istuu, jos selkä kestää istumisen voi aloittaa harjoittelun, lyhyitä aikoja kerrallaan esim syöttötuolissa. Meillä tyttö on ollut kuitenkin vain vaunuissa...
  9. M

    Helmivauvat 2010

    Heippa kaikille! :wave: Eksyin surffailessa tälle sivustolle ja jäin koukkuun, jos näin voi sanoa. Siispä ilmoittauden mukaan, meille syntyi esikoistyttö 10.2.2010. (Paino 3284g, pituus 50,5cm) On aivan ihanaa lukea mitä muille helmikuussa syntyneille ja heidän vanhemmilleen kuuluu, olisimpa...

Yhteistyössä