Hakutulokset

  1. C

    ~elokuun epelit 2012~

    Joo se oli tuossa alussa tuo kerho avoin, että sinne pystyi liittymään mutta nyt se on muutettu suljetuksi, eli ilm. jos kutsun haluatte =) Ja siis idea siellä on sama kuin täälläkin mutta se vaan että jos kirjoittelee esim. jotain henk.koht. tai muuta mitä ei halua että kaikki pääsee lukemaan...
  2. C

    ~elokuun epelit 2012~

    lumikide: karhuntassulla on hyvät ohjeet liittyä kerhoon, kun sinne vielä pääsee ihan ilman kutsuakin liittymään =) Sen voisi sitten myöhemmin muuttaa ettei sinne pääse kuin kutsusta, eli nyt vaan KAIKKI halukkaat tervetuloa ja mattimyöhäset voi sitten myöhemmin pyytää kutsua. :)
  3. C

    ~elokuun epelit 2012~

    No niin nyt on lisää kutsuja lähetelty. Tosin en vaan tiedä minne ne kutsut tulee, liekkö teidän oikeaan postilaatikkoon ;) Mutta tosiaan jos olisi joku innokas sitten tuonne valvojaksi niin voisi ilmottautua. Semmonen joka osaisi tehä vaikka tuommosen hienon etusivun missä näkyy juuri nuo la...
  4. C

    ~elokuun epelit 2012~

    No niin nyt on sitten kerho perustettu ja olen nyt lähettänyt kutsun Eloveena83 ja odottaja12. Jos vaikka tänne laittaa ilmoitusta jos haluaa kutsun tuonne kerhoon? Mullekin on tuo kerho uusi tuttavuus, että jos on muita innokkaita järjestelmänvalvojia niin luovun kyllä mielellään pestistä. :)
  5. C

    ~elokuun epelit 2012~

    Heips, täällä myös yksi varoen ilmoittautuu mukaan. Viikot jne. ilmoitan myöhemmin. Olisiko teillä kellään muulla kiinnostusta keskustella tuolla kerhon puolella, jottei niitä tekstejä pääsisi kaikki lukemaan vaan kerhon jäsenet?
  6. C

    Helmikuun Hehkeät 2011, kesäkuu

    No niin tänään on sitten varhaisultrassa käyty. Ensin meinasi ettei sydänääniä näy kun kohtu niin takana. Sitten hetken etsittyään ne LÖYTYI :) Voi sitä onnen tunnetta.. Kertoi että kaikki näyttää hyvältä (limakalvot paksut, pussi oikean kokoinen ja muotoinen (?) jne, että keskenmenoriski...
  7. C

    Helmikuun hehkeät 2011

    Jännä nähä että muillakin tässä vaiheessa raskautta on juuri samanlaisia tuntemuksia kuin minulla.. Siis juuri tätä että on kohdun ulkopuolista raskautta tai tuulimunaa. Nyt varsinkin itsellä harmittaa kun pahoinvointikin vähentynyt.. Kärppänä heinälatoon: no nyt kun minäkin mietin nuita...
  8. C

    Helmikuun hehkeät 2011

    Minnis7, minä en ole kertonut töissä vielä kenellekkän mutta muutamalle ystävälle kylläkin. Itse kans tässä mietiskellyt että mitähän sitte jos töissä alkaa oksettamaan.. Vielä kun hoitotyötä teen niin näitä takapuolen pyyhkimisiä saattaa silloin tällöin olla niin varmaan sitten viimestään...
  9. C

    Helmikuun hehkeät 2011

    Noniin nyt olisi sitten varhaisultra varattuna 14.6. Viikkoja olisi silloin 7 että luulisi varmaan sydänäänten näkyvän jos on näkyäkseen. Sitten on riemu irti jos näkyy ja se että mukula on oikeessa paikassa, sen olen päättänyt :) Neuvola aika on sitten ennen juhannusta. Tuntui omituiselta kun...
  10. C

    Löytyykö jo helmikuun odottajia?

    Minäkin oireilen rintakivuilla.. Ja myös tuota mielialan vaihtelua jo esiintyy :whistle: tosin saattaa johtua siitäkin kun tupakinpolton lopettanut viikko sitten niin pinna välillä vähän tiukilla.. Töissäkin mainitsi tänään yks työkaveri että taidan olla raskaana kun hermoilen helposti ja...
  11. C

    Löytyykö jo helmikuun odottajia?

    Minullakin olisi tarkalleen tammikuun 31 pvä la ja samoin plussasin tiistaina :) Menkat oli myöhässä päivän niin silti kävin jo ostamassa testin. Jotenki oli niin vahva tunne raskaudesta ja haalea plussa sieltä sitte tulikin. Tämä raskaus siis ei ole "suunniteltu" mutta toivottu silti :heart:
  12. C

    Löytyykö jo helmikuun odottajia?

    Heips! Täällä kans menee la varmaan helmikuun alkuun jos kaikki vaan hyvin menee. Epätodellinen olo ja pelko meinää jyllätä, vaikka tiedän ettei kannattaisi turhaan stressata. :ashamed: Nämä alkuviikot vaan jotenkin pelottaa.. Mutta silti niin onnellinen :heart:

Yhteistyössä