Hakutulokset

  1. L

    2010 ELOKUISET IPANAT

    Mä laittelin neuvolakuulumisia jo tuonne kerhon puolelle, mutta kirjoitan vielä tännekin vähän pitemmästi. Käytiin tänään terkkaria moikkaamassa ja ukkelista saatiin seuraavat mitat: 59,5cm (50cm) ja 6725g (3280g) suluissa syntymämitat. Vauva hymyili ja vähän juttelinkin hoitajalle =). Kotona...
  2. L

    2010 ELOKUISET IPANAT

    Iltaa! Meillä on tarkoitus aloittaa vauvauinti heti, kun ukkeli on kolme kuukautta eli marraskuun lopulla. Viiden kilon painoraja onkin jo jonkin aikaa ollut täynnä :whistle:. Kävin infotilaisuudessa tiistaina ja kovasti odotetaan, et päästään pulikoimaan. =) Vuorovaikutustanssista olemme...
  3. L

    2010 ELOKUISET IPANAT

    Onnea Vauvis! Kaikille sairastavien äideille tosi paljon tsemppiä! Meidän vauva sai nuhan viime viikolla ja vaikkei se ole lainkaan pahaksi äitynytkään niin tarpeeksi kurjaa sekin. Tekee pahaa edes kuvitella esim. Pikkus3n Otson tilannetta. :'( Onneks tosiaan on selvitty tuhinoilla ja...
  4. L

    2010 ELOKUISET IPANAT

    Täällä käännyttiin ekan kerran vatsalta selälle sunnuntaina tasan 2 kk iässä. Olimme vanhempieni luona syömässä ja siskoni laittoi vauvan vatsalleen lattialle. Oli kuulema aikansa kammennut ja saanut sitten itsensä käännettyä. Meikäläinen vaan touhuili keittiössä ja isänsä luki lehteä... Poika...
  5. L

    2010 ELOKUISET IPANAT

    Mukavaa perjantaita kaikille! :flower: Mulla ekat kuukautiset kesti 3-4 päivää ja olivat hyvin niukat. Menkkani ovat kyllä normaalistikin hyvin maltilliset. Pullot pestään meillä joko tiskikoneessa tai käsin ja keitetään kattilassa. Nostelen ne vedestä "ruoanlaittopihdeillä". Pulloja on...
  6. L

    2010 ELOKUISET IPANAT

    Moikka! Joka päivä olen minäkin lukenut muiden kuulumisia, muttei ole itse tullut tartuttua näppikseen... :ashamed: Tässä viimein meidän uutisia. Poika täytti eilen jo 8 viikkoa. Kovin nopsasti tämä aika on mennyt... Viime viikolla meillä molemmilla oli terkkarin ja lääkärin tarkastukset...
  7. L

    2010 ELOKUISET IPANAT

    Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille! Meidän poika nukkui viime yönä ennätyspitkiä pätkiä. Ukkeli sammui puolen yön aikaan ja heräsi vasta neljältä, jolloin oli hereillä viiteen asti. Sen jälkeen vedettiin taas sikeitä ja sisäinen kello herätti syömään vasta puoli kymmeneltä. Normaalisti meidän...
  8. L

    2010 ELOKUISET IPANAT

    Lauantaita! Meilläkin on arki alkanut, kun mies meni maanantaina takas töihin lomien jälkeen. Ihan hyvin on alkanut sujua. :-) Kävimme tiistaina neuvolassa ja hyvin on poika kasvanut (suluissa syntymämitat): paino 4530g (3280g) pituus 53cm (50) pipo 37,5cm (33cm) Ikää neuvolapäivänä...
  9. L

    2010 ELOKUISET IPANAT

    Iltaa ladyt! Kiitos vinkeistä pepun punoituksen hoitoon! :flower: Ainakin öljyä tarttee kokeilla. Tilanne on nyt itse asiassa hieman parantunut, sillä eilen surffasin netissä ja jossain keskustelussa neuvottiin kuivaamaan peppu kosteuspyyhkeiden käytön jälkeen. Olemme mökkeilleet viikon...
  10. L

    2010 ELOKUISET IPANAT

    Nukkumisjärjestelyistä: mulla oli vakaa aikomus ennen pojan syntymää, että hän nukkuu omassa sängyssään ja tulee vain syömään vanhempien viereen. Jo sairaalassa muksu nukkui osittain meidän vieressä (oltiin perhehuoneessa) ja sama jatkui kotona. Yritin laittaa vauvan aina illalla ja syömisen...
  11. L

    2010 ELOKUISET IPANAT

    Huomenia! Meillä napatynkä irtosi 10 vrk iässä. Sen jälkeen navasta on tullut hieman veristä eritettä, mutta nyt näyttää hyvältä. Meikäläinen on myös melkoinen herkuttelija. Etenkin karkit uppoaa enemmin kuin hyvin mun suuhun... Raskausaikana makea maistui yllättävän vähän ja joulun...
  12. L

    2010 ELOKUISET IPANAT

    Moi! Viimein korkkaan tämän pinon! Olen kyllä jo siirtynyt odotuspuolelta lukemaan tätä ketjua, mutta nyt itsekin aktivoidun :whistle:. Odotus-osioon kirjoittelin joku aika sitten synnytyskertomuksen, mutta lyhyesti sanottuna homma sujui todella hyvin. Lapsivedet meni osittain, mutta synnytys...
  13. L

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    Tervehdys! Kiitos kaikille onnitteluista! =) Ja onnea jälleen kaikille uusille vauvoille perheineen! Sekä jaksamista odottelijoille! Tässä viimein lupaamani synnytyskertomus: Toissa viikon sunnuntaina bongasin ekat supparit. Su-ma yö tuli nukuttua melko huonosti ja aamulla laskeskelin...
  14. L

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    Tervehdys kaikille! Meille syntyi eilen 17.8. (rv 39+3) pieni suloinen poika 3280g ja 50cm. :heart: Synnytys sujui mukavasti ja kaikki on hyvin sekä vauvalla että vanhemmilla. Kirjoittelen kertomusta, kunhan päästään kotiin. Onnea kaikille uusille vauvaantuneille ja kovasti tsemppiä ja...
  15. L

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    Jennik ja Marlin: onnea vauvahakureissulle! :flower: Täällä on takana eka suppariyö. Noin tunnin välein tuli heräiltyä ja aamulla puolen seittemän jälkeen alkoi mahaa kiristää jo kymmenen minuutin välein. Mietin jo, pitäskö kohta lähteä näytille, mutta tilanne rauhoittui hieman. Saapa nähdä...
  16. L

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    Moi! Onnea kaikille uusille vauvoille perheineen! :heart: Kiitos kaikille synnytyskertomuksien kirjoittajille! :flower: Ovat olleet hyvää valmentautumista omaa odotellessa. Tsemppiä huomiseen N11na! :hug: Vielä reilu viikko sitten ajattelin, että yliajalle mennään ja reilusti...
  17. L

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    Tervehdys! Oikein paljon onnea kaikille uusille vauvan saaneille! :heart: Pikkuisia on alkanut tupsahdella maailmaan oikein urakalla. Eilen tuli taas rehkittyä mm. pölynimurin varressa ja pyykkien kanssa (kohta varmaan pesen jo puhtaita pyykkejä kaapista :laugh: ). Sen seurauksena oli...
  18. L

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    Huomenta-päivää! Täällä tuli taas valvottua jonnekin kahden kieppeille. Ei vaan väsyttänyt. Onneks aamuisin sentään vielä uni maistuu ja mulla on mahis nukkua. Pitää vielä tuota rauta-asiaa kommentoida. Vaikka Helsingissä on maanantaisen terkkarin mukaan tiukat ukaasit siitä, et rv 20...
  19. L

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    Me10 Voisitko lisätä vielä meikäläisenkin veikkauksen listalle (28.8. ja 3800)? Kiitokset!
  20. L

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    Paljon onnea uusille vauvautuneille! :flower: Myöhäiset onnittelut Jonnulille! Kiitos Neitim minunkin puolestani! :flower: N11nalle :hug: . Kuten joku jo kommentoikin, kannattaa ottaa asia puheeksi miehen kanssa. Vaikkei se helppoa olekaan, parantaa varmasti oloa enemmän kuin...

Yhteistyössä