Hakutulokset

  1. H

    Syysvauvat 2009

    Moi! Tulin pikasesti kirjoittamaan... Mulla alkoi työt maanantaina ja poju meni päiväkotiin! Ja kaikkien yllätykseksi on ollut TODELLA reipas siellä. Silloin kun käytiin tutustumassa, niin oli mun perään koko ajan ja sai hirveän huutokohtauksen kun menin pois huoneesta.. Mutta nyt kun jää...
  2. H

    Syysvauvat 2009

    Moikat! Täällä rupee käymään tämä kotona vietetty aika vähiin, koska mulla alkaa työt 18.10. Kerran ollaan käyty päiväkodissa harjoittelemassa ja ensi viikolla uudestaan... Ihan hyvillä fiiliksillä menen töihin ja odottelen jo ensimmäistä kokonaista palkkaa :whistle: On ollut rahat kyllä niin...
  3. H

    Syysvauvat 2009

    Kiitos Saaralle taapero-pinosta =) Meilläkin on nyt täytetty 1vee ja eilen oli syntterikemut! Hyvin jakso ukkeli pitkän päivän ja oli tooooosi reipas!! Vaatteita, leluja ja kirjoja sai lahjaksi. Lemppari taitaa olla papan ostama poliisiauto, jossa vilkkuu valot ja tulee piipaa-ääni... Oikein...
  4. H

    Syysvauvat 2009 kesä-, heinä- ja elokuussa

    Onnea jo 1-vuotta täyttäneille!! Ja onnea kaikille raskautuneille! Pojun syntterit ovat ensi viikon torstaina ja lauantaina on sitten juhlat. Tiistaina mennään 1-vuotis kuvaukseen valokuvaamoon.. Saa nähdä, että mitä siitä tulee kun pojulla on aina omat ilmeet kameralle :) Ukkeli kävelee...
  5. H

    Syysvauvat 2009 kesä-, heinä- ja elokuussa

    Moikat taas pitkästä aikaa!! Meillä poju otti tänään ensi askeleet ilman tukea!!!!!! Olin pojan kanssa mun äitillä ja yhtäkkiä poju vaan päästi hyllystä irti ja käveli mun äitiä kohti! Oltiin molemmat ihan et mitä nyt just tapahtu!! :D Hauskinta tässä on se, että hän ei kävele oikeastaan...
  6. H

    Syysvauvat 2009 kesä-, heinä- ja elokuussa

    Pikkutoive tyttö 10kk, konttaa, ryömii, kierii, istuu tuetta, ei hampaita. Osaa pinsettiotteen, puhuu uppa ja äitä. Kiljuu, ääntelee kuin aku-ankka, päristelee, suu jauhaa kokoajan mutta ääntä ei välttämättä tule, nousee polviseisontaan, vilkuttaa Lillemi tyttö 10 kk+ 2 pv, konttaa, ei ryömi...
  7. H

    Syysvauvat 2009 kesä-, heinä- ja elokuussa

    Lillemi: Ai sanoko teijän terkka että saa antaa jo samaa ruokaa? Meillä sanoi sillon 8kk neuvolassa että 10kk iässä hapanmaitotuotteet ja vuoden iässä vasta sama ruoka kuin muulle perheelle.. Outoa että on noin eri suositukset neuvoloissa. Odotan kyllä jo sitä kun saa ukkelille antaa samaa...
  8. H

    Syysvauvat 2009 kesä-, heinä- ja elokuussa

    Moikat! Kesä on jo pitkällä ja kohtahan nää meijän vauvat täyttää jo VUODEN!!! Siis aivan käsittämätöntä... Saara09: Toi on kyllä ikävää, kun teidän tytöllä on tuo maitoallergia.. Mun pikkuveljellä oli se myös vauvana, mutta se lähti sitten pois.. Eli toivottavasti paranee teilläkin...
  9. H

    Syysvauvat 2009 kesä-, heinä- ja elokuussa

    Moikat kaikille!! Tänne ei oikeastaan mitään ihmeempiä kuulu. Hienosti poju kävelee jo tukea vasten ja koko ajan pitää olla seisomassa ja seisomasta laskeutuminen opittiin viime viikolla.. Eli ei oikein enää pysy missään aloillaan :D Tänään annoin ukkelille vähän raejuustoa, tykkäs...
  10. H

    Syysvauvat 2009 toukokuussa

    Pikkutoive tyttö, 8kk+9pv, ei konttaa,laitettaessa pysyy konttausasennossa, ryömii, kierii, menee pieniä matkoja eteenpäin omalla "tetsaustekniikalla", ei istu (tuetta), ei hampaita. Osaa pinsettiotteen, puhuu uppa ja äitä. Kiljuu, ääntelee kuin aku-ankka, päristelee, Lillemi tyttö, 8 kk+ 2...
  11. H

    Syysvauvat 2009 toukokuussa

    Moikat taas pitkästä aikaa!! On tässä ollut vähän häslinkiä, niin en ole kerinnyt kirjoittelemaan... Poika on oppinut tässä seisomaan tukea vasten sekä hän ottaa jo muutaman askeleenkin tukea vasten :o TODELLA nopeasti hän on kehittynyt ihan muutamassa viikossa. Ja hampaita on nyt kaksi...
  12. H

    Syysvauvat 2009 toukokuussa

    Tänään oli ukkelin 8kk neuvola, 74,5cm ja 11,3kg :D Ruoka maistuu! Vaikka ei kyllä mun mielestä mitenkään hirveesti syö.. On vaan jäntevä ukkeli. Pyysin neuvolasta Pneumokokkirokote-reseptin ja onneksi neuvolalääkäri kirjottaa sen ja neukka sanoi, että lähettää sitten postissa reseptit ja sinne...
  13. H

    Syysvauvat 2009 toukokuussa

    Pikkutoiveelle onnittelut täältäkin =) Ostin tänään apteekista 30 suojakerroin aurinkorasvaa, ja ei ainakaan siellä sanottu etteikö saisi käyttää. Pakkohan jotain rasvaa on käyttää, muuten toi ukko palaa. Piti käydä myös ostamassa vähän kesävetimiä pojulle, on niin pirun kuuma!!! Äitikin on...
  14. H

    Syysvauvat 2009 toukokuussa

    Oikein hyvää huomenta! Tai siis taitaa meille tää olla jo päivä, kun herra mukavasti heräsi jo klo 6 :/ Päivä päivältä tuntuu vaan, että herää aikasemmin ja aikasemmin.. Mut meni kyllä eilen nukkumaan jo 19.30, kun ei suostunut millään nukkumaan toisia päikkäreitä, eli nukku päivän aikana vaan...
  15. H

    Syysvauvat 2009 toukokuussa

    Moikka moi! Mahtuuko vielä joukkoon? Elikkä meille syntyi esikoispoika 16.09.09. Poika oppi mukavasti vapun kunniaksi konttaamaan, ryömiminen jäi kokonaan välistä. Istuu hyvin tuetta, mutta itse ei vielä osaa nousta istumaan. Hampaita ei ole yhtään (luultu on jo kuukausia, että varmana...

Yhteistyössä