Hakutulokset

  1. sirpaleina

    sunnuntain rv-pino

    37+4 ja alkaa olemaan ihan hemmetin kyllästynyt tähän olotilaan... Mun mahanahka repeää ihan just ja kaikki on niin hemmetin vaikeaa... Murrosikäkin tullut uudestaan naamasta päätellen! Mä voisin kyllä vaikka mottasta sitä joka on keksinyt sanonnan "raskaana nainen on kauneimmillaan" ja v*tut...
  2. sirpaleina

    Osa 8. Minun uskoni

    mä tarkoitan just näitä puhumisen-,parantamisen-, näkemisen jne armolahjoja
  3. sirpaleina

    Osa 8. Minun uskoni

    Ok :) Miten raamatussa voi olla Jumalan, Kristuksen ja sovitustyön VASTAISIA selityksiä?? Millä tavalla kristitty voi uskoa tuohon sielun maanpäällä vaeltamiseen? Ja ihan uteliaisuuttani, oletko saanut jonkun armolahjan Jumalalta? Varmaan tiedät mitä tuolla armolahjalla tarkoitan (?).
  4. sirpaleina

    Osa 8. Minun uskoni

    Olet siis kristitty, mutta uskot myös osittain muihinkin "uskomuksiin", jos oikein ymmärsin? :D
  5. sirpaleina

    Laajentunut munuaisallas ja lisääntynyt lapsivesi??

    Olen vahingossa törmännyt tuttavilla tuohon samaan ongelmaan, raskausaikana vauva on painanut munuaista ja aiheuttanut laajentuman... Mutta miksi tuntuu että tuo lapsivesikin alkaa tuosta hyvästä lisääntymään? Eihän sen luulisi liittyvän asiaan... Mulla just todettiin tuo vaiva, kun sain...
  6. sirpaleina

    Kenelle teillä ''kuuluu'' auton siivous,pesu,vahaus?

    Mies puunaa autot, vahaus, puhdistus, imurointi, kiillotus ym. autoon liittyvät asiat on sen lempiharrastuksia... Ja niin kuin jo Neith sanoi, niin jäisi meilläkin autot aika törkeeseen kuntoon jos tuo "vastuualue" mulle siirtyisi :D
  7. sirpaleina

    Miksi häpeän miestäni

    Kun hän menee ulos ei hän pukeudu ulkoiluun tarkoitettuun vaatteisiin? TÄh? Tarkentaisitko? Miten sä olet joskus rakastunut tollaseen mieheen? Voiko toi olla edes totta?
  8. sirpaleina

    Somaleita naapurina - hermo alkaa mennä

    Pyh... Kauankohan suomi jaksaa paapoa noita maahanmuuttajia. Alkaa tuntua sille, että nuo somalit, romanit ja muut ulkolaiset käyttävät vain hyväkseen suomen hyväntahtoisuutta. Eräs somaliperhe oli vuokrannut tuttavaltani mökin... Ensinnäkin heidän mukaansa oli tarttunut lautasia, mukeja...
  9. sirpaleina

    Kuritatko lastasi?

    Niin ehkä kuvasin asian vähän ympäripyöreästi... Tarkoitin lähinnä sitä, että lapsia vielä kasvatetaan ja aikuiset on jo kasvatettu. Mä en näe yhdennäköisyyttä sillä asialla, että jos joku aggressiivisesti tarttuu lapseen vain sen pahoinpitelyn halusta, mitä sitten haluaisi viestin menevän...
  10. sirpaleina

    Kuritatko lastasi?

    Anteeksi vaan, mutta ei tuo ole sama asia. Aikuinen TIETÄÄ jos tekee väärin tai ärsyttää. Ja minun mielestä siinä on pieni ero antaako pienen näpäytyksen vai lyökö turpaan niin että veri lentää... Ei minunkaan mielestä kurittaminen ole oikein, mutta joskus tekisi mieli sitä kokeilla, kun jo...
  11. sirpaleina

    Sisäkissa livahti pihalle, osaako kotiin ??

    Leikkaamattomasta ei ole kokemusta... Mutta meillä sisäkissa ei uskaltanut lähteä 10metriä kauemmaksi kotiovelta, vaikka oli ainakin tunnin ulkona. Nythän kyllä kissoja "kevättää", että jos sillä kiima on menossa niin aika varma olen tuosta ukkokissojen vikittelystä :D
  12. sirpaleina

    Kuritatko lastasi?

    Ihmiset ei hirveästi uskalla kommentoida asiaa, mistähän se johtuu... Tietenkään sitä ei halua tulla tuomituksi, mutta mitä väliä sillä täällä on...
  13. sirpaleina

    Kuritatko lastasi?

    Hyväksytkö lapsen kurituksen "ääritapauksissa"? Ja tämä kuritus nyt tarkoittaa sitä, miten meidän ikäpolvea kuritettiin ennen lakipykälien voimaantuloa. Eli tukistaminen, piiskaaminen, luunappi, korvapuusti jne... Jos olet ehdottomasti asiaa vastaan, niin onko sinulle jäänyt kyseisestä...
  14. sirpaleina

    Minkä ikainen olet kun nuorin lapsesi täyttää 18v

    40v. :D jo neljän äiti, ei minun mielestä se ole ollenkaan paha ikä vielä hankkia se viidennes :) Tietenkin riippuu minkä ikäinen sun nuorimmainen nyt on? Että jos alle 6kymppinen kuitenkin on niin ihan jees... :) siis silloin kun tämä oletettu viidennes olisi 18 :D
  15. sirpaleina

    G: Lempiruokasi/jälkiruokasi/juomasi? :)

    Ego, samaa harkitsin äsken minäkin, että pitäisikö vielä jouluruuat lisätä! :D Ja sama mieltymys mullakin, kinkkua ruisleivän päälle! Ne on niin harvinaisia herkkuja, et kyllä mä niitä ilomielin muulloinkin mättäisin :)
  16. sirpaleina

    G: Lempiruokasi/jälkiruokasi/juomasi? :)

    taikinamarja, juu kyllä mäkin olen sitä mieltä, että jos kerran sokerista syödään niin sen pitää olla OIKEASTIKKIN imelää ;)
  17. sirpaleina

    Lapsi sitten maistoi tupakkaa..

    Meillä kävi samallalailla varmaan juuri tuon ikäisenä! Tyttö ehti pureskella puruja ja nielaista ehkä sormenpäällisen verran, muttei siitä mitään tullut. Mäkin soitin myrkytyskeskukseen ja sanoivat, että pitäisi olla paljon isompi määrä, että siitä olisi haittaa, eikä meillä tullut mitään...
  18. sirpaleina

    G: Lempiruokasi/jälkiruokasi/juomasi? :)

    Mulla on monia, mutta kotiruuista: Paistetut silakat ja muusi Hapanimeläwokit kanasuikaleilla tai possulla + nuudelit "Hienommista ruuista": Kermassa haudutetut naudan lehtipihvirullat aurajuustotäytteellä ja juomana noiden kanssa pitää ehdottomasti olla punaviiniä :heart...
  19. sirpaleina

    En jaksa uskoa että näin köyhiä perheitä on oikeasti kuin täällä.

    Mikä siinä on niin vaikeaa uskoa, että voi olla "noin köyhä"? Mä sain viettää rikkaan lapsuuden, mutta nykyään odottelen ihan samalla lailla lapsilisäpäivää kuin muutkin köyhät. Mun kaveri osti miehensä kanssa juuri talon ja heillä yksi lapsi, samalla lailla hekin odottavat lapsilisäpäivää tilit...
  20. sirpaleina

    Yleinenkin imetysongelma? Neuvoja kaivataan tulevaa varten!

    Kiitoksia neuvoista :) Meillä taisi olla sitäkin ongelmaa, kun vieraita alkoi ryntäämään meille jo ensimmäisestä kotiintulo päivästä alkaen :( Vaikka alunperin oltiin suunniteltu, että haluttaisiin olla rauhassa ja vieraita vasta viikon päästä... Miehen sukukin oli niin väkitukkoista...

Yhteistyössä