Hakutulokset

  1. T

    Toukovaavit 2011

    Onnittelut kaikille uusille vauvautuneille! :flower: Omaa napaa: Me ollaan vieläkin sairaalassa. Tänään tuli 9 viikkoa täyteen! Puuduttavaa. Noh, kotiin lähtö lähenee. Toivoa oli alku viikosta, että poika pääsis viikonlopuksi kotiin, mut ei sittenkään. En tiedä, kuinka paljon vaikutti se...
  2. T

    Toukovaavit 2011

    Hauska lueskella teijän juttuja, vaikka ei oikein itse jaksa kirjoitella. =) MaiMei: Toivottavasti säästytte taudeilta! Onko teille sanottu, mihin kiloihin asti BMF-jauheita pitää syöttää? Meille lisättiin just eilen kuudes pussi vuorokauteen ja mä oon ihan kypsä, kun mun mielestä se...
  3. T

    Toukovaavit 2011

    Eipä oon tullu paljon koneella oltua, mut nyt on pakko kirjottaa, vaik silmät on jo ihan ristissä ja pumppailu vielä odottaa. Kiva, kun avasit tän keskustelun MaiMei! Mä yritän sinne Kevyisiinkin joku päivä kirjautua. Onnittelut muillekin toukokuun vauvautuneille! :) :flower: Me siis ollaan...
  4. T

    ** Toukokuun Toiveet 2011 ** Huhtikuussa

    Mupakka: Onnittelut näin jälkikäteen pienestä tytöstä! Ei ole helppo reissu ollut sullakaan.:flower: Kuulumisia: Meidät on siirretty Lastenklinikalta Kättärille kasvamaan. Painoa onkin tullut hyvin 1425g ->1660g. Hengityksen kanssa on edelleen ongelmia, mikä on aika pelottavaa. Sairaalassa...
  5. T

    *** Toukokuun Toiveet 2011 *** Maaliskuussa

    Heippa kaikille pitkästä aikaa! MaiMei: No, eipä me päästy ees yhtä pitkälle kuin te. Hienoa, että ootte jo päässy Kättärille. Sehän on hyvä merkki. Perässä kuljetaan. Seuraa synnytys tarina: 30+2 perjantaina 18.3. meille syntyi kiireellisellä sektiolla poika 1425g, 41cm. Mullahan siis...
  6. T

    *** Toukokuun Toiveet 2011 *** Maaliskuussa

    MaiMei: :hug: ONNEA! :flower: Mä täällä nyt tietysti itken ja oon ihan sekaisin niin, että en osaa ees kirjoittaa mitään järkevää. Olit niin mielessä tässä viime päivinäkin. Eilen ajattelin, että pitäiskö huhuilla, mitä siellä oikein tapahtuu ja tapahtuhan sitä! Huisia! Ihanaa, että sait kokea...
  7. T

    *** Toukokuun Toiveet 2011 *** Maaliskuussa

    Tervehdys kotioloista!=) Olen ollut jotenkin niin hämmentynyt ja uupunut kotiin paluusta, että ei ole tehnyt mieli kirjoitella. Olen kyllä käynyt lukemassa juttujanne, mut pää löy niin tyhjää, että ei osaa mitään kommentoida. Kummia tekee viikko sairaalassa, vaikka hyvä olla kotona. MaiMei...
  8. T

    *** Toukokuun Toiveet 2011 *** Maaliskuussa

    Rv29 poks, 1.sairaalaviikko poks. :wave: Yhtenä kappaleena ollaan. Jokainen päivä tällä hetkellä on kyllä ihan juhlaa olla raskaana, vaikka onkin kipuja ja turvotusta ja hankala nukkua ja istua. Tässä kaikille jotain tosi kaunista (toivottavasti linkki toimii): YouTube - Johanna Kurkela...
  9. T

    *** Toukokuun Toiveet 2011 *** Maaliskuussa

    Tervehdys Naistenklinikalta! Tänne tosiaan tulin MaiMein huonekaveriksi ja samasta syystä eli lapsiveden meno. Mulla alko keskiviikkona supistelee kipeesti iltapäivästä ja oli jotenkin "märkä"olo. Hääräsin kuitenkin normaalisti, kävin kaupassa ja hoidin esikoista. Klo20.30 aloin kellottaa...
  10. T

    *** Toukokuun Toiveet 2011 *** Maaliskuussa

    MaiMei: SUURI myötätunto :hug:! Ihan tippa tässä tuli linssiin lukiessa tarinaasi. Itsellä meni esikoisesta lapsivesi 33+2 ja makasin sairaalassa viikon (vain), kun oli pakko käynnistää tulehdusarvojen noustua yhtäkkiä. Oli aika absurdia, kun tulin kävelyltä puistosta, niin seuraavana...
  11. T

    *** Toukokuun Toiveet 2011 *** Helmikuussa

    Aikani kuluksi kirjoittelen, vaikka olis paljon tehtävääkin. Pääsin sokerirasituksesta läpi puhtain paperein, vaikka hilkulla oli ekan tunnin arvo. Neuvolasta suositteli ruokavalion tarkkailua. Noh, sitä yritetään tehdä. Tosin äsken sorruin taas suklaaseen. Katotaan, mitä vaaka taas näyttää...
  12. T

    *** Toukokuun Toiveet 2011 *** Helmikuussa

    Enie: :D Joo, hehheh, huijatapa tosiaan! Tajusin iteki, kuinka hölmösti kirjotin vasta jälkeenpäin. Pohdintani vain siis perustu siihen, että saisko karppaamalla sokeriresistanssin korjattua, jos se on vaan vähän vinksallaan. Ei sen niin väliä, kun rasitukseen mennään nyt jokatapuksessa...
  13. T

    *** Toukokuun Toiveet 2011 *** Helmikuussa

    Hyvää helmikuuta täältäkin, kun en aikasemmin oo ehtinyt kirjoitteleen! Tervetuloa Luomuvaimo joukkoon, jos en aikasemmin jo sinua tervehtinyt! :wave: Haidih: Hyvä, että lähdit lääkäriin. Toi kuulosti niin rintatulehdukselta. Oisin aikasemmin jo asiaa kommentoinut, jos olisin vaan ehtinyt...
  14. T

    *** Toukokuun Toiveet 2011 *** Tammikuussa

    lyrie: Onnittelut rouviintumisesta! :flower: nepula: Kiitos, kun laitoit ton linkin tosta D-vitamiinista. Ois taas menny ihan ohi muun kiireen keskellä. Mielenkiintoinen toi Puskan kommentti, et 80-100mg ylitys voi aiheuttaa munuaiskiviä ja syöpää. Mikä ylitys? Siis suosituksen? Toi 10mg...
  15. T

    *** Toukokuun Toiveet 2011 *** Tammikuussa

    Täällä tähän vuoteen myöhäisherännäisesti siirtynyt. Kiitos Nöösille pinosta! :flower: Ja tervetuloa useat uudet! :wave: Hyvä, että tulee uutta aktiivista porukkaa. Keskustelua onkin tullut paljon muutamassa päivässä. (.) Ultra kuulumisia täälläkin. Istukka on kohdunsuun edessä, et se...
  16. T

    ***Toukokuun Toivotut 2011*** Joulukuussa***

    rv 19 POKS! (kerrankin sain tehdä tuon :p) Kaukaloista: Mäkin suosittelen telakallista kaukaloa. Meillä on esikoiselta valmiina Acta Graco ja ollaan oltu tyytyväisiä. Tosin suosittelen myös harjoittelemaan kaukalon kiinnittämisen auton turvavöillä. Se on ihan kätevä osata, jos tulee vaik...
  17. T

    ***Toukokuun Toivotut 2011*** Joulukuussa***

    äitix4: :hug: Syvät pahoittelut! Suhtaudut asiaan viisaasti. Tsemppiä jatkoon. Enie: Taidetaan olla jonkinlaisia kohtalotovereita. Mäkin aloin taas maanantai-iltana vuotamaan ja olin tosi kipeä. Kyllä meinas pää hajota, et voiko tää olla totta, kun olin jo melkein viikon vuotamatta. Tsemppiä...
  18. T

    ***Toukokuun Toivotut 2011*** Joulukuussa***

    mustajuuri: Höpsis! Enhän mä nyt tokikaan pahoittanut mieltäni sun pesänrakennusvietin takia. Anna mennä vaan ja nauti! =) Ajatuksesi keskenmeno pelkojen karistamisesta on tosi terve. Mitä sitä toisaalta pelkäämään asiaa, mikä ei ole tapahtunut. Toisaalta minkäs sitä välillä tunteilleen mahtaa...
  19. T

    ***Toukokuun Toivotut 2011*** Joulukuussa***

    Tiudeliini: Hieno masukuva! Mustajuuri: Kiitos linkistä! Oli ihan mielenkiintosta lukea tulokkaasta. :) (.) Täällä edelleen vuodetaan verta ja on eletty yhtä tunteiden vuoristorataa. Neuvolasta ei ole kyllä ollut mitään tukea. Eilen kävin sitten taas lääkärin pakeilla. Juuri ennen sinne...
  20. T

    ***Toukokuun Toivotut 2011*** Joulukuussa***

    nepula: Kiitos uudesta pinosta! Kaikki taitaa kirjoitella vain kerhoon, kun täällä on hiljaista vai liekkö jolukiireitä? =) TUUtikki + PIKKUmyy 15+2

Yhteistyössä