Hakutulokset

1. mansikka82

Isät muksujen kanssa??!! KOMMENTOIKAA!!!

meidän isukki pärjää tyttöjen kans tosi hyvin. esikoisen syntymästä lähtien oon saanu mennä suvun akkojen järkkäämiin mökki-iltoihin yms. vaikka siellä ollaan oltu yön ylikin. Aina on mies pärjänny tosi kivasti. *kiitos siitä*
  2. mansikka82

kuiva peti

meillä tytöt menee nukkuu tossa kahdeksan aikaan, ja me vanhemmat puolen yön aikaan. Ja kun monena yönä peräkkäin kuopus oli pissannu sänkyyn, niin aloin herättää hänet pissalle aina just ennen ku me alettiin nukkuu. Joka kerta tyttö pissas pönttöön, ja sänky pysyi kuivana. tätä meillä jatkui...
  3. mansikka82

TIETÄÄKÖ KUKAAN??

Mulla synnytys käynnistettiin viikolla 37, koska supistukset oli hiipumassa ihan olemattomiin ja mun ei tarvinnu ku mainita asiasta kätilölle. Olin tosin jo sairaalassa supistusten takia, mutta oon melko varma ettei se tyttö vielä sillon ois syntyny, jos ei ois käynnistetty.
  4. mansikka82

millä rv synnytit?

esikoinen rv 30 ja kuopus rv 37
  5. mansikka82

Omassa sängyssä!

meidän kuopus ei ois iltaisin suostunu jäämään omaan sänkyynsä, vaan yritti aina meidän viereen. no, me tehtiin silleen, että istuttiin pikku jakkaralla sängyn vieressä ja tarvittaessa siliteltiin niin kauan että tyttö nukahti. ja jos tyttö yöllä yritti viereen, niin vietiin takas omaan sänkyyn...
  6. mansikka82

2-vuotistarkastus (Gallup)

tyttö on 86,3 cm ja 13,3kg (11.8.2005)
  7. mansikka82

Tukan leikkuu

ootko yrittäny leikata tukan pelkkiä kampaa ja saksia käyttäen?
  8. mansikka82

äitejä Kokkolan Koivuhaasta

me asutaan kans koivuhaassa. Ja ois kiva nähdä vaikka puistossa...
  9. mansikka82

kokkolalaiset uusi tapaaminen

pääseekö mukaan remmiin? Itellä ei kyllä oo nettiä, mutta pääsen aina välillä käymään... pikku esittely kans: mä oon 23v mies on 26v. meillä on kaks tyttöä, 3v ja 2v. Me asutaan kans koivuhaassa. ois ihan kiva tavata muitakin äitejä välillä....
  10. mansikka82

vm 82, onko muita?

:wave: tytöt on 3v ja 2v
  11. mansikka82

millä viikoilla olette synnyttäneet

\ kuinka pieni vauva oli syntyessään? Selvisikö hyvin?
  12. mansikka82

Lapsesi/Lapsiesi nimet?

milla erika nina eveliina
  13. mansikka82

Miehesi nimi?

antero olavi
  14. mansikka82

lasten ikäero

meidän tytöillä on ikäeroa 1,3v! nyt he ovat jo 3v ja kohta 2v. nykyään olen päässyt aika helpolla, koska tytöt leikkivät jo tosi hyvin yhdessä. Nuorempi on kehittynyt joissakin asioissa ikäisiään joutuimmin, koska vanhempi on kuitenkin vielä niin pieni ja samalla mielenkiintoinen. Meidän...
  15. mansikka82

SYNNYTYS GALLUP

\
  16. mansikka82

koska yövaippa pois?

meidän esikoinen jätti vaipat pois ollessaan n. 2,5 vuotias. kuopus on nyt 1,9v enkä ole vielä stressannut asialla... vaikkakin hän osaa käydä potalla ja tulee sanomaan jos on hätä.
  17. mansikka82

Oma nimesi?

satu maarit
  18. mansikka82

äitit -82

:wave: minä myös vm. 82 tytöt syntyneet toukokuu 2002 ja elokuu 2003. :wave:

Yhteistyössä