Omassa sängyssä!

äibbä82
Ootko koittanu kantaa omaan sänkyyn kun nukahtaa? Jos aluks sillei yrittäis ja sit pikkuhiljaa yrittäis nukuttaa omaan sänkyyn! Meillä on poika ollut helppo tapaus.. Nukkunu aina omassa sängyssä.. Reilun vuoden ikäsenä siirrettiin omaan huoneeseen.. Välillä kömpii meijän väliin, mut kannan takasin omaan sänkyyn.. Unia tietty näkee ja sillon pitää päästä turvaan äiskän ja iskän väliin! =)

samalla olen lohduttautunut että viim. murkkuikäisenä. Kannan sen aina kun nukahtaa omaan sänkyy mutta joskus sitä nukahtaa itse samalla :ashamed: Sitten se mönkii jossain välissä viereen ja tuumaa että kainaloon! Onko muilla samoja ongelmia? Tuntuu että kaikkien lapset nukkuu omassa sängyssä. Itse olen nukkunut lapsena TODELLA pitkään äidin vieressä...

mulla ei mitään neuvoa oo antaa ku on lapset nukkunu aina omissa sängyissään. on siinäki pahat puolensa, esim vähän aikaa sit ku yritin kumpaakin että olisivat nukkunu vieressä ku en aina jaksanu pompata lasten huoneeseen ku huusivat yöllä (hampaita) ni ei käyny. omasta sängystä ku otti pois ni ei nukuttanu yhtään. pari kertaa hain kumpaakin että nukkukaa nyt ees kainalossa tai jotain! mut ne oli ihan pirteitä, keskellä yötä, eikä paljon naurattanu. sit vietii muksut omiin sänkyihin, ja jätettii sinne ni vähän aikaa kuulu juttelua ja sit nukahtivat. oma sänky, paras sänky. :D

tää ei nyt sit oo mitenkään ilkeyttään kysytty, vaan ihmettelen (eikä teillä tilanne oo vielä ees tällanen) että miten isojen lasten vanhemmilla, joilla lapset nukkuu samassa sängyssä, on aikaa niille öisille puuhille?
tiedän perheen jonka 6 vuotias poika nukkuu joka yö vanhempien välissä, eikä sitä edes yritetä saada nukkumaan omaan sänkyyn, ja on tullu muutamaan otteeseen ihmeteltyä että onkohan niillä kulissiavioliitto vai hipsiikö ne keskellä yötä sohvalle? koska sen ikänen takuuvarmasti herää jos vieressä puuhaillaan jotain.
enkä tietenkää kehtaa näiltä ko. ihmisiltä kysyä, ei sentään niin tuttuja oo! :ashamed:

Hei! No sehän tässä just onkin kun ei ole tilaa riittävästi siellä sängyssä... Olisi niin mukava kun vois miehen kanssa kahden nukkua. Meillä se menee oikeastaan siihen sohvan puolella touhuamiseen ja silloin kun lapsi hoidossa yökylässä tms. on meillä iso sänky tilaa... Ehkä makuuhuoneen puolellakin tulis vipinää kun sais kahden olla.... :snotty:

möyry
Me saatiin poika nukkumaan omaan sänkyynsä, ku pidettiin sylissä ensin siihen asti, et melkei nukahti, sitte sänkyyn sideharso posken viereen ja tutti tai pullo suuhun. Pari ekaa iltaa huusi, jolloin oltiin vieressä koko ajan, mutta nyt nukahtaa itte heti sänkyyn laittamisen jälkeen. Kunhan on se sideharso poskea vasten... =)

tiinalintu
Meillä sama probleema, poika nukkui kiltisti omassa sängyssä mutta kun pikkusiukku syntyi niin poika alkoi nukkumaan meidän vieressä. Nyt mulla ei ole edes energiaa opettaa sitä omaan sänkyyn, ajattelin että sitten kun tyttö kasvaa niin saavat yhdessä siirtyä lastenhuoneeseen nukkumaan jos niil olis vaikka sitten "turvaa" toisistaan.

niinpä niin... meidän neiti 4v2kk on alusta asti nukkunut omassa sängyssä muutamaa poikkeutta lukuun ottamatta.kun minun masu kasvoi hän päätti muuttaa meidän sänkyyn nukkumaan :( :kieh:
vietiin yläkertaan omaan sänkyyn ja nukahti siirtyi meidän sänkyy siirrettiin takaisin ja aamusti neiti nukku taas meidän sängyssä... meillä paikat jumissa ku nukkuu huonosti.nyt on poika 2kk ja neiti seikkailee yhä edelleen meijän sängyssä.olis kiva saada asiat ennalleen! ymmärrän kyllä että silloin tällöin nukkuis jos esim. on nähny painajaista tai jotain,mut että joka yö :kieh: :kieh: :kieh:

Eilen laitoin tytön nukahtamisen jälkeen omaan sänkyyn jossain vaiheessa itkeskeli. Silitin poskea ja sanoin olevani vieressä. Jatkoi nukkumista mutta aamuyön tunneilla kuulu tapsuttelu ja tuli mun viereen.. Tänään teen saman... Jospa se tästä pikkuhiljaa! ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.08.2005 klo 08:56 Hansku81 kirjoitti:
Eilen laitoin tytön nukahtamisen jälkeen omaan sänkyyn jossain vaiheessa itkeskeli. Silitin poskea ja sanoin olevani vieressä. Jatkoi nukkumista mutta aamuyön tunneilla kuulu tapsuttelu ja tuli mun viereen.. Tänään teen saman... Jospa se tästä pikkuhiljaa! ;)
eihän se auta ku keksiä uutta iltarutiinia satuineen ja silittelyineen. eikä ainakaan tehdä vähään aikaan mitään "poikkeuksia" että no nuku nyt tän kerran ettei sit lipsu takasin entiseen.

hvähän mun on neuvoo ku ei oo omaa kokemusta...... :whistle:

meidän kuopus ei ois iltaisin suostunu jäämään omaan sänkyynsä, vaan yritti aina meidän viereen. no, me tehtiin silleen, että istuttiin pikku jakkaralla sängyn vieressä ja tarvittaessa siliteltiin niin kauan että tyttö nukahti. ja jos tyttö yöllä yritti viereen, niin vietiin takas omaan sänkyyn. joskus saatiin istua yölläkin tovi sängyn vieressä, ennenku neiti nukahti. mutta onpa se kannattanu... nyt tyttö suostuu jo jäämään omaan sänkyynsä vaikka ei heti nukahtaisikaan.

Yhteistyössä