äitejä Kokkolan Koivuhaasta

Pikku Hiisi
Hei!!!

Täällä olis yksi äitsykkä, vuosimallia -78. Kaksi lasta, esikko 2v 9kk ja pienempi on puolivuotias.. tyttöjä molemmat! :heart:

Ollaan asuttu täällä jo pari vuotta ja kaikki kaverit asuu ympäri kaupunkia, joten aika yksikseen päivät ollaan kun isäntä on töissä..

Niin että täällä siis yksi!! :wave:

Hiisi harmaana
Meillä tänään neuvola, kello yksi.. Tykkään kyllä paikasta, mutta verrattuna halkokarin neuvolaan, on kovin iso paikka ja vaikee saada porukkaa kiinni silloin kun olisi asiaa... ja se kans hiukan häirii, että tosi monesti on joku sijainen.. mutta muuten aivan kiva paikka, ja meitin neuvolantäti on tosi mukava. Ja äitiysneuvolan puoli oli ihan huippu, nyt kun odotin Saimia, se Tuija oli tosi mukava...vaihtoi vaan työpaikkaa alkuvuodesta... :flower: =) :wave:

ja olis ihan paikallaan sellanen tapaaminen jossakin puistossa, tois vähä vaihtelua päiviin..tosin isännällä on vielä kesäloma edessa, joten ollaan väliin varmaan reissussa kans, mutta onhan näitä päiviä!!! =) :wave:

Hei taas!
Minä tykkään kans että täällä Koivuhaan neuvolassa on kiva käydä. Mukavaa porukkaa jne. Hyvin ainakin meidän kohdalla kaikki on "toiminut".
Tuo puistossa tapaaminen kuulostaa kyllä hyvältä! Oliskin kiva tutustua uusiin ihmisiin ja saada vähän lisää seuraa noihin ulkoiluihin jne. Missä ja millon, ehdottakaa???
Hiisi: musta tuntuu et tunnistan sut sun juttujen perusteella, en kuitenkaan oo ihan 100% varma. Ootko ollu yläasteella Kiviniityssä, Manne luokanvalvojana???
Noh, ei kai tässä...toivottavasti löytyis lisää mammoja Koivuhaasta... =)

Pikku Hiisi
No hei!!

Hassu; hassun oikeaan osuit.. siis olen ollut ja oli luokanvalvojana Manne... :D =) :eek:

Mistä minut tiiät ja tiiänkö minä sinut?? :D nyt rupes oikeen vaivaan!!!
:whistle: B)

ehdotelkaahan vaan noita tapaamisia! :wave:

harmaa haisu
heiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii hassu!!!! Nyt mulla välähti!!!! Taisit olla samalla luokalla, vai mitä?? :D Eikös me tässä juteltu taannoin tuolla viihteen puolella??? meneeköhän oikein... :whistle: ;) :D

Yhteistyössä