Hakutulokset

  1. Z

    Clomifen

    onnea perholle ja helinälle !!! täällä on huonoja uutisia, clomeilla ei tullut ovista ollenkaan nin nyt sitten puregon ja pregnyl pistoksia.. toivottavasti nyt sitten alkais toimia. alkaa pikkuhiljaa epätoivo oikeesti hiipiä :'( no kaippa tämä tästä taas, on se elämä ennenki potkinu, tarttee...
  2. Z

    Clomifen

    perho: mulla on oireina ainakin viime kierrossa ollut ihan kamalat kuumat aallot, välillä tekis mieli ottaa jääpalojen kera kylpy :D virtsaamis tarve on lisääntyny, mulla ku ei muutenkaa oo mikää seurapiirirakko ni ihan jatkuvaa vessassa juoksua, myös yöllä!! muuten musta tuntuu että mä oon...
  3. Z

    Clomifen

    hei vaan kaikille! tosta hiustenvärjäämisestä mulla ei oo mitään faktaa, mutta sisko raskautensa aikana yritti värjätä hiuksiaan ja lopputulos oli heleän vaaleanpunainen, kun tarkoitus oli tummapunainen :) pitänee meilläkin kokeilla tota greippimehua, tosin ku ei mulla sitä ovista oo ni...
  4. Z

    Clomifen

    minäkin uskaltaudun kirjoittamaan uutena :) meillä vauvaprojekti ollu kolmisen vuotta käynnissä, mutta äskettäin vasta alotettiin hoidot. tän kierron alussa söin ekat clomit kp 3-7 2 pilleriä per päivä. tänää oli ultra ja ei siellä mitään ollu, ei yhtään mitään :'( lääkäri määräs nyt sitten...

Yhteistyössä