Hakutulokset

  1. F

    ###Joulukuiset lumihiutaleet 2010###

    Huomenta kaikille! skydust toivottavasti kaikki olisi nyt kunnossa. Isot :hug: Keffeli Eilen kanssa tuli saunassa käytyä, ja en siitä kyllä niin paljon nauttinut ku yleensä. Vähän meinas olla huono olo ja koko ajan sai hakee jotain juotavaa...mut tulipahan pitkästä aikaa saunan takia...
  2. F

    ###Joulukuiset lumihiutaleet 2010###

    Siiri Sisilisko Raskausoireista vielä, että munki ainoa oireeni tällä hetkellä taitaa olla toi sama ku sulla. Tänään vapaa päivä ja heräsin ennen seiskaa ja tää ei oo tosiaankaan normaalia, koska yleensä vedän hyvin kymmeneen vapaa päivinä... :laugh: Toivotaan, että tää on raskausoire eikä...
  3. F

    ###Joulukuiset lumihiutaleet 2010###

    Tervetetuloa uusille ja isot onnittelut plussasta! jääräpää täällä ihan samanlaiset fiilikset kuin sulla. Tiistaina kävin neuvolassa, ja kaikki arvot kunnossa. Oli niin ihanaa saada kaikkia kirjasia vauvelista. Ja mua puhuteltiin äitinä. :heart: mut nyt jotenki iski epätoivo, kun kaikki...
  4. F

    ###Joulukuiset lumihiutaleet 2010###

    jääräpää ihmettelin itsekin tota nopeeta neuvola aikaa, ku tää on tällanen pikkupaikka ja tuntuu, että jokaiseen paikkaan on pitkät jonot...no, kerranki näin päin! Mulla on melkein päivittäin ollu jomotusta, mut sellasta menkkamaista ja tulee ja menee... Eilen oikein tällä julistin, että ei...
  5. F

    ###Joulukuiset lumihiutaleet 2010###

    pahoittelut menetyksen kokeneille... Uusille tervetuloa! Nyt on neuvola tilattu ja se olis tiistaina. Vähän kyllä jännittää mennä....tehdäänkö siellä vielä erikseen raskaustesti ja otetaanko muita kokeita? vissiin paino ainaki mitataan, oon nyt yrittäny lenkkeillä ja muutenkin urheilla...
  6. F

    ###Joulukuiset lumihiutaleet 2010###

    Täällä olis kans yks, joka haluais liittyä joukkoon... =) Plussan testiin sain 1.4 ja vau.fi sivuston mukaan laskettu aika olis 2.12. Oireita ei ole oikeastaan minkäänlaisia...vähän rintojen arkuutta ja tietysti menkat jääny pois, mut ei muuta. Tänään olis tarkotus soittaa neuvolaan ja tilata...

Yhteistyössä