Hakutulokset

1. V

***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

Onnitteluni kaikille vauvan syliin saaneille! :flower: Meillekin syntyi lauantaina 14.8.10 ihana pieni tyttövauva 3200g 50 cm. Äiti on täynnä rakkautta :heart: :heart: Hieman traumaattinen synnytyskertomukseni: Minulla oli siis ollut jo yli viikon joku kuumeinen...
  2. V

Kiitos tsempityksistä ja lohduttavista sanoista :flower: ! Onnea vauvautuneille!! Mä olen kanssa miettinyt, että mistä tietää, jos lapsivettä tihkuu. Muistin, että kuopuksen synnytys alkoi lapsivesien menolla kotona ja lapsiveden tuoksu oli vähän spermamainen :D Täällä käytiin tänään...
  3. V

Rutkasti onnea kaikille vauvan saaneille! :flower: Mulla on vieläkin joku ihme tulehdus päällä, johon koko eilisen päivän käytin ensin Jorvin sairaalassa ja sitten Peijaksessa. Istuin tuskissani siis 9 tuntia sairaaloidenan odotustiloissa. Tän piti olla vaan joku bakteeritulehdus...
  4. V

Onnea vauvan saaneille :flower: :wave: Tältä suunnalta (siis minulta!) tulee näköjään aina pelkkää valistusta :o Jatketaan siis samalla tiellä: Mulla on nyt ollut joku tauti normaalien raskausoireiden lisäksi. Kävin tänään lääkärillä kunnallisella puolella (voi tuska mitkä jonot!) Mutta...
  5. V

Onnea vauvan saaneille!! :flower: Omat aivot on tällä hetkellä ihan puuroa. Mulla on sahaavaa kuumetta ja yskää. Ihan pöhkö olo. Nyt ei olis kiva lähteä synnyttämään, ku tuntuu, että kävely keittiöön ja takas sohvalle on maratoni. Mä kävin viime viikolla katsomassa mun keuhkokuumeista mummoa...
  6. V

Onnea kaikille uusille vauvautuneille!! Ainakin neitim, heinis, minervi ja Edda, olivat saaneet omat nyyttinsä kainaloon! Närästää :headwall: :headwall: vaikka just otin gaviskonin. Pitäisköhän siirtyä takas Rennieen.. Tänään myös vatsa tyhjeni aika lailla. Laitoin ihan varmuuden vuoksi...
  7. V

Onnea Punakaneli, Papunen ja Me10! Me10 pikkumiehelle toipumiseen paljon voimia! Kiitos uudesta pinosta neitim! Kyllä nyt itseäkin alkoi mietityttää noi meidän vauvan korkeat sykkeet.. Vaikka käytiin polilla sillon rv 34 osittain just niiden vauvan korkeiden sykkeiden ja mun tukalan olon...
  8. V

***ELOKUISET 2010*** HEINÄKUU !!! 14 Vauvaa syntynyt !

Voi ei rakkaudesta äiti :hug: Näköjään ainakin marsa22 on pahoinvointia ja olisinkin kysynyt, että onko muilla? Mulla on jo muutamia viikkoja ollut sellanen olo, ettei ruoka maistu yhtään ja välillä tulee tosi oksettava olo. Voi tietysti johtua näistä helteistä, mutta normaalisti ainakin...
  9. V

Onnea Tigulle ja koko perheelle :flower: -Viher + tiitiäinen
  10. V

POKS 37! Täälläkin ollaaan nyt täysaikaisia. Niin ihmeellistä! Välillä haluaisin jo lähteä synnyttämään, mutta ensi viikolla olisi vielä sen verran tekemistä, että toisaalta toivoisin, ettei ihan vielä. Me ollaan ensi viikolle suunniteltu meidän lapsien yhteisssynttäreitä sukulaisille ja...
  11. V

Ai niin ja megaonnittelut kaikille vauvan kainaloon saaneille!!! :flower: :flower: :flower:
  12. V

Huh, huh. Täälläkin huonosti nukuttu yö! Eilen menin kymmeneltä nukkumaaan ja valvoin kaksi tuntia, jonka jälkeen kuopus kipitti sängystään mun viereen nukkumaan. Sit tuli megahiki, jonka takia kesti ja kesti, että sain lopulta unta. Sais se mies pikku hiljaa tulla sieltä koulutusmatkaltaan...
  13. V

Mites muuten muilla, onko neuvolakäynnit jo joka viikko nyt loppuvaiheessa? Mullakin periaatteessa olis, mutta sanoin, että en tällä viikolla jaksais, kun mies on siellä Ranskassa, koko köörin kanssa lähteä neuvolaan raahautumaan.. Olisko kuitenkin kannattanut? Mulla oli kuitenkin viimeks pissa...
  14. V

Moikka kaikille pitkästä aikaa :wave: Paljon Onnea vauvan saaneille! :flower: :flower: Uskomatonta, että nyt niitä vauvoja vaan alkaa tulla meidänkin pinoon ropisemalla... Tsemppiä Me9! Omia kuulumisia: Mä kävin juhannuksen jälkeen Jorvin synnytysosastolla tukalan olon takia, joka...
  15. V

** ELOKUISET 2010 *** Kesäkuu ! 2 Vauvaa syntynyt !!!

Sirri81 Onnea pienen prinsessan syntymän johdosta! Nyt ei tarvitse enää kärsiä myrkytyksen oireista äidin eikä vauvan. Mua on alkanut joka päivä supistella niin, että pitää hidastaa tahtia. Ihan kipeitäkin supistuksia on tullut. Alaselkäkin kipuilee vähän väliä. Mä oon kanssa sellanen...
  16. V

Moikka kaikille, Saatiin tänään kuopuksen pinnasänky vaihdettua lasten sänkyyn. Meidän pikkuneiti onkin jo vajaa kaksi vuotta, niin on jo aikakin. Saas nähdä miten viihtyy omassa uudessa sängyssään. Alko nimittäin kiipeillä tänään sieltä laidan yli niin passitin miehen saman tien Ikeaan. En...
  17. V

Sirri81 parempaa vointia ja jaksamista! Kaikille vatsataudin kanssa kamppaileville jaksamista myös! Meillekin muuten annettu ohjeeksi, että vain muutama lusikallinen kerrallaan mielellään mehua tai mehukeittoa, jossa myös suoloja ja jotain suolakeksiä voi imeskellä neste-suola tasapainon...
  18. V

Tulin vaan nopeasti kommentoimaan lolu ja Murske: Älkää turhaan huolestuko! Mulla on ainakin näissä kaikissa kolmessa raskaudessa varsinkin loppuraskaudesta ollut vatsa välillä löysällä ja kahdessa ensimmäisessä pelkäsin lähinnä jotain toksoplasmaa, mutta neuvolassa sanoivat moisen kuuluvan...
  19. V

Me9: Hyvä että homma selvis! Eikö mitään lievitystä vaivoihin ole raskausaikana? Sannuli: Kiva kuulla, että Tytti voi hyvin! Omia kuulumisia sen verran, että vauvan syke oli nyt kontrollikäynnillä normaali, eli 140 - 150. Ja tarjontakin selvisi, eli RT! Marlin: Mulla kuopuksen tarjonta...
  20. V

Kiitos uudesta pinosta! Olin tiistaina siellä lääkärineuvolassa, jossa lääkäri tosiaan huomautti korkeasta sykkeestä vauvalla 170!. Lääkäri käski kontrolliin ensi viikolla. Olin ihan paniikissa koko tiistain, mutta illalla mies kuunteli vauvan sykkeen vatsan päältä ja syke vaihteli 130 - 150...

Yhteistyössä