Hakutulokset

  1. D

    4kk vauva (rytmistä asiaa)

    Pakko minunkin aiheeseen vastata, kun juuri alle puolivuotiaalla todettu maitoallergia! Vauvoilla jatkuva limaisuus ilmateissä VOI OLLA maitoallergian oire ja tätä myös meiltä lääkärit tivanneet tarkasti! Meillä isoimpina oireina oli iho-oireet: syheröt kasvoissa ja taipeissa punoitukset...
  2. D

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

    Heippa! Olen ollut tuolla taustalla jo jonkun aikaa, yritystä ei ole kuitenkaan lopetettu. Kesällä ei ollut mitään hirmuista vauvakuumetta, niinkuin keväällä. Mutta nyt toissa yönä näin unta, että tein positiivisen raskaustestin. Uni ja tunne siitä miltä tuntui pitää sitä plussatestiä kädessä...
  3. D

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TOUKOKUUSSA

    Poistun täältä nyt ainakin vähäksi aikaa taka vasemmalle. Yritystä ei lopeteta, mutta pidän palstasta taukoa. Ei tunnu sujuvan tälläkään kertaa tämä homma toivotulla tavalla. Onnea plussanneille! Lämmintä ja mukavaa kesää kaikille! Ja niitä plussatuulia +++++
  4. D

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

    Täällä ne kierrot taas huitelevat jo ties missä :'( Vetäydyn täältä taustalle. Yritystä ei lopeteta, otan vaan taukoa palstailussa. Mukavaa ja lämmintä kesää! Toivotaan paljon plussia!
  5. D

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TOUKOKUUSSA

    Pika pyrähdys uudessa pinossa. Raskaustestit negaa perjantaina ja tänäaamuna kp 47, eikä vuotoja näy vieläkään :headwall: Ovistestiin alkaa taas hahmottumaan tummenpaa viivaa??? Hetken vielä kuulostelen ja sit siirryn takaalalle, jos mitään mainittavaa ei tapahdu :ashamed: Voih harmi taas...
  6. D

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

    Kävin vain kiertopäivät tarkistamassa. Eli tätiä ei näy eikä kuulu :/
  7. D

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT HUHTIKUUSSA

    Oho täällähän on ollut oikein kunnolla vipinää =) Plussista pajon onnea :flower: Ja isot peukut viivan vahvistusta odottaville! Marble :hug: Ja :hug: tietysti myös tätin kohdanneille. Täällä myös yksi jonka menkat on varastettu!!! Ei kele sentään :kieh: Vappuna testaan ja jos en oo...
  8. D

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

    Niin se vaan taas oli, että se mun ns. "ovisplussa" oli taas jotain ihan muuta :'( Sen perusteella olis pitäny jo olla raskaana tai vuodot alkaa, mutta ei mitään. Alamahaa ajoittain nippailee ja vihloo. Menkkamaista oloa on ollut jo viikon, mutta ei tapahdu mitään :'( Raskaustestitkin...
  9. D

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT HUHTIKUUSSA

    Tännehän on ropsahdellut plussia, onnea niistä kovasti :heart: Alamahassa juilii ihmeellsesti... En kuitenkaan uskalla testata vielä. Malttaisimpa odottaa loppuviikkoon, jos ei vuotoa siihen mennessä kuulu, niin sitten testailen...
  10. D

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT HUHTIKUUSSA

    Pikavisiitti uudessa pinossa. Ällöttävää oloa ajoitain löytyy, mutta perheessä ollut mahatautia, jonka toistaiseksi olen itse välttänyt. Johtuneeko siitä vai olisiko kuitenkin jotain muuta ;) Viikon kun malttaisi odotella tai vähän vajaan, niin ehkä uskaltaisi tehdä r-testin :heart: Niin ja...
  11. D

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

    Pakko käydä täällä pikavisiitillä :D Tämä tuuliviiri on taas ihan hyvillä mielin. Taisi johtua eilinen tunteiden sekamelska väsymyksestä, nukuttu 12 tunnin yöunet ja mieli parempi :D Plussatuulia +++++ :heart:
  12. D

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

    Täällä on taas ketutusvaihe päällä, tekis mieli karjua ja itkeä yhtäaikaa :'( Ei voi lasten hereillä ollessa ainakaan. Pelkään taas jotenkin niin sitä epäonnistumista raskautumisen suhteen! Miten voi olla näin ailahtelevaa tämä mieli. Eilenkin vielä olin toiveekkaalla päällä ja iloinen...
  13. D

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

    Ihana lukea plussista tässä pinossa, ONNEA :flower: Suuren suuri :hug: kaikille sitä tarvitseville!!!!!!! Mulla sattoi ehkä olla ovis 28. päivän tienoilla ja ihan luomusti :D Ihme nippailuitakin oli muniksissa, tissit oli arat jne. Tai sitten vaan kuvittelin :( Useamman päivän ajan on tullut...
  14. D

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT MAALISKUUSSA

    Mulla sattoi ehkä olla ovis silloin 28. päivän tienoilla :D Useamman päivän ajan on tullut taas todella himmeää viivaa ovistestiin! Nyt testailut taas hetkeksi loppu!!! Toivotaan, että tulosta syntyisi :D Tai toiseksi paras vaihtoehto olisi, että vuoto alkaisi ajallaan eikä kierto venyisi...
  15. D

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT MAALISKUUSSA

    varpu30 Haluisin päästä vakoilemaan sitä pakkausta... Meillä yksi pakkaus tallessa ja olettaisin sen riittävän, mutta tiedä häntä sitten. Se on niin ihana hakea postista ja päästä tutkailemaan sisältöä =) Taas olllaan paljon asioiden edellä :ashamed: Hupsista :whistle: nahar :hug:
  16. D

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT MAALISKUUSSA

    Uusille kuumeisille tervetuloa :D commander77 yk = yrityskerta/-kuukausi harhaanjohtajalle onnittelut "perhepedin purkamisesta" Meilläkin on mietitty tai ehkä enemmän minä olen miettinyt, sitä millaisen vastaanoton mahdollinen toivottu kolmonen saa lasten taholta. Kyllähän nuo tytöt...
  17. D

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT MAALISKUUSSA

    Kiva lukea plussauutisista, ONNEA :flower: Vastoinkäynneille suuret :hug: Pakko se on vaan uskoa, että joskus haaveista tulee totta! Tervetuloa uudet! Mulla alkoi vuoto eli nyt menossa kp 5, yk 8 ja kierron pituudesta ei ole hajuakaan. Teroilla oli sen 29 päivää, mutta katsotaan miten...
  18. D

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

    :hug: Kaikille vastoinkäymisiä kokeneille!!! Onnea positiivisille ovistesteille =) Ja uusille tervetuloa joukkoon!!! Itse olen taas jotenkin päässyt nousemaan sieltä suurimmasta itsesäälistä. Vetäsin piirakkavuoallisen voitaikina-kasvispiirakkaa melkein kokonaan itsekseni ja päälle vähän...
  19. D

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

    Vuoto alkoi eli nyt kp 1 :'( Mieli taas vielä enemmän maassa. Joko nyt yrittäisin tsempataa ja unohtaa koko vauvaprojektin, yritystä ei kuitenkaan unohdeta!!! Voisi olla helpompaakin kun en tässä kierrossa syö noita Teroja, ei tarvi laskea päiviä ja popsia pillereitä. Millä saa ajatukset...
  20. D

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

    Täällä uusi esittäytyy tässä ketjussa! Kolmatta kuumeilen. Yritystä alkaen 08/09. Ei ole helppoa tuo raskautuminen, kun kierrot elää aivan omaa elämäänsä (puolessa vuodessa yhdet menkat!!!). Teroluteilla tasaillaan kiertoa silloin tällöin, mutta ovulaatiota ei teitenkää tule luomusti. Kaksi...

Yhteistyössä