Hakutulokset

  1. M

    Kallein joululahja lapselle?

    sama täällä, huuli pyöreenä ihmettelen näitä summia :O tietysti jos olisi varaa...
  2. M

    milloin vauva lääkäriin?

    tyttö 4kk huutanut iltapäivästä asti putkeen, ei kuitenkaan lämpöä ja kakkakin on tullut hyvin. erottaa kuitenkin että kipuitkua on eikä suppokaan auta. pitäisikö sitä lääkäriin lähteä? :(
  3. M

    Vauvan kanssa matkustaminen

    Matkahuollon sivuilla luki että riippuu kuulemma yhtiöstä maksaako vai ei. Ja joillekin pitäisi ilmoittaa etukäteen että matkaan tulisi vaunut? Tiiä sitten, vaikeelta kuulostaa. :P
  4. M

    kuukautiset ja silti raskaana? kokeneet kertokaa :)

    Eräs ystäväni sai vasta viidennellä kuulla tietää olevansa raskaana, siihen asti oli menkat normaalisti tullut eikä muunlaisia oireita ollut... En sitten tiiä, mutta kyllä näitäkin tapauksia on tullut vastaan. :)
  5. M

    Vauvan kanssa matkustaminen

    Elikkäs tilanne olisi tämä: tarkoitus lähteä kyläilemään ystävän luo 4kkn ikäisen vauvelin kanssa, menomatkaksi on luvassa autokyyti, mutta linja-autolla pitäisi tulla takaisin. Ystävälla ei käytössä autoa joten vaunut pitäisi ottaa mukaan. Mitenköhän älykästä on sitten lähteä kaikkien...
  6. M

    Miten mä saan ton nukkumaan?????????

    Yritän kyllä, sillä en halua purkaa raivo lapseen. Tekee kyllä välillä hemmetin tiukkaa, katkeraksi tekee. Viimeisen kuukauden on ollut unirytmit ihan hukassa. Ollaan kovasti koitettu ulkona käydä, siellä kyllä nukkuu, saisi vaan nämä kotihommat jotenkin tehtyä.
  7. M

    Miten mä saan ton nukkumaan?????????

    4kkn ikäinen vauva, ulkona nukuttamismahdollisuutta ei ole kun ei omaa parveketta/pihaa, lenkille pitäisi lähtee jos vaunuun nukuttaisi. Sehän tässä kyrsiikin... Parhaani yritän.
  8. M

    Miten mä saan ton nukkumaan?????????

    Voi h****** kuustoista, mulla menee HERMO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ipana ei nuku kuin viiden minsan päikkärit kerrallaan, kämppä on yksi kaaos ja kaikki joulujutut tekemättä. Sata miljoonaa asiaa tekemättä mutta kun ei voi, isänsä lähti litomaan ja ketään en täältä tunne...... Joo pakko tuulettaa...
  9. M

    Auttakees vähän... kotihoidon tuesta.

    Niin missä tilanteessa sitä kelan kotihoidon tukea voi hakea? Katsoin kyllä kelan sivuilta, mutta ei ihan mennyt perille... :O Ollaan siis vanhempainpäivärahalla 4kkn ikäisen vauvan kanssa, kaksistaan ollaan. Onko minulla mahiksia hakea sitä vai pitääkö olla vanhempi lapsi vai siis mitä...
  10. M

    gigantin imuri

    Tulipa tossa gigantin mainos jossa tarjous matsuin imurista 19,90, väri punainen. Kävin nettikaupasta kattoo lähemmin millainen tuo vekotin on, mutta sivulla kerrottiin että tarjous voimassa vain nettikaupan kautta. Lehdessä ei kuitenkaan lukenut mitään? tietääkö kukaan saako noita nyt sitten...
  11. M

    Naposteltavaa leffailtaan!

    Kertokaas mitä kokkaisin huomiselle tyttöjen illalle. :) Jotain simppeliä, mut sipsiä ja karkkia ei kuulemma saa tarjota. :D
  12. M

    Villiksistä

    uppia
  13. M

    Villiksistä

    siis käykö :D pikkunen heiluu sylissä
  14. M

    Villiksistä

    Käykä bambulanka vaippavillahousujen tekoon? Tilasin tuollaista baby bamboo lankaa :)
  15. M

    Peltor kidit

    sopivatkohan miten pienelle? 3 kk ikäiselle tytölle meinasin ostaa, vai jätänkö myöhemmäksi?
  16. M

    Mitä ruuaksi?

    Örgh, kolmatta kertaa tällä viikolla pakastepizzaa. :ashamed: Auttakaas mitä nopeeta kasvispainotteista ruokaa sitä keksisi, kun pienen tytön yh äitinä ehdin juuri voidella voileivän kun pitäisi taas mennä. Usein jää syöminen välistä ja kun olisi aikaa niin on niin hurja nälkä että liian usein...
  17. M

    räsymaton katkaisu

    Omistan ylipitkän räsymaton jota ei saa mahtumaan mihinkään huoneeseen. :P tietääkö joku voiko maton katkaista ja miten se tapahtuu? ei kehtaisi poiskaan antaa, hyvä matto muuten. :)
  18. M

    lasketaanko

    Voi ei, ja minä vaan hehkutan. :P meilläkin on ollut yöunien kanssa ongelmia, mutta loppuunsa aika vähällä olen päässyt. Tsemppiä sulle kovasti, jospa vanhemmiten yöt rauhoittuisi. Ja päiväunet :heart:
  19. M

    Kaksi täysin erilaista raskautta, kumpi tulee? Arvauksia. :)

    Veikkaan tyttöä. ;) Tosin ei se vatsan muoto aina kerro kaikkea, minulla veikattiin monesti mahan muodon perusteella poikaa, tyttö sieltä kuitenkin tuli. :)

Yhteistyössä