Hakutulokset

  1. F

    *Toukokuun Toivotut* TOUKOKUU, MEIDÄN KUU <3

    Pikapäivitystä; Meille syntyi tyttö 6.5 aamulla, sektiolla loppupeleissä, kaikki hyvin :heart: innostun ehkä kirjoittaan synnytyskertomusta jossain vaiheessa! :p onnea muille vauvautuneille ja tsemppiä vielä odottaville! :hug:
  2. F

    *Toukokuun Toivotut* TOUKOKUU, MEIDÄN KUU <3

    jos taas päivittelis ja avautuis :D Vappu meni kans kotona hyvää ruokaa (+munkkeja) syödessä :) täällä mennään 39+5 ja ihan oikeesti oon ihan valmis synnyttään jo. Pari päivää kävely ollu tosi vaikeeta, viiltelee tonne alapäähän aina liikkeelle lähtiessä ja liikkeessäkin. Mutta edelleenkän en...
  3. F

    *** Toukokuun toivotut 2012 ***

    Paljon Onnea tiuhti :hug: kiva kuulla että kaikki hyvin!=) murrrr... täällä ei vieläkään mitään....
  4. F

    *** Toukokuun toivotut 2012 ***

    Niin Syli mä oon sen 20cm sua lyhyempi :laugh: ja tosiaan pikkusen jalat viuhtoo tossa tissien alapuolella! :laugh: ja ymmärtääkseni pää on jo hyvin alhaalla, että tota enpä ihmettele jos toi mitta ei ainakaan pienene.
  5. F

    *** Toukokuun toivotut 2012 ***

    Onnea marenda ja lily-rose! :flower: Eilen neuvolassa, viime viikon pissatesti ok, mut pikatestissä edelleenkin proteiinit +/-. Verenpaine nousussa ja sf-mitta 37! :O eli tuosta isosta mitasta johtuen sitten lähete äippäpolille kokoarvioon. Menee varmaan ens viikolle tuo aika, niin jospa tää...
  6. F

    *** Toukokuun toivotut 2012 ***

    On se jännä juttu kuinka sitä synnytystä alkumetreillä mietti ja vähän pelkäskin, nyt vaan toivois että pääsisipä jo synnyttään! :D Kypsä olo alkaa oleen, niinkun tuntuis olevan monella muullakin täällä. marendalle jaksamista sinne osastolle, varmasti on tylsää, mut äkkiä se perjantai tulee...
  7. F

    *** Toukokuun toivotut 2012 ***

    onpas onnettoman näköinen toi amme tosiaan : / ehkä turha toivoo edes itteensä sinne änkeevän, mitäs si kun jääkin sinne jumiin :headwall: No, koitetaan si pärjätä vaan suihkulla!
  8. F

    *** Toukokuun toivotut 2012 ***

    Syli84 mulle kävi samanlailla noiden mahan alapuolella olevien arpien kans et vasta muutama päivä sitten huomasin :D niitä on muutama ja ne on viä vaaleita.... ja mulla kans tullu yleensä helposti, eli eipä noi niin hetkauta :p mietin kyl et pistäiskö ostaa Ceridal-öljyä kuitenkin jos se vähän...
  9. F

    *** Toukokuun toivotut 2012 ***

    Hikkaa täälläkin päivittäin, joskus enemmän ja joskus vähemmän. Terv. hoitajan painoarvio tänään möllykälle käsikopelolla 2,8kg! Ens viikolla lääkäri, niin, jos sitten varmistuis. Viimeks lääkäri veikkas syntymäpainoks 3kiloo. Muuten kaikki ok :)
  10. F

    *** Toukokuun toivotut 2012 ***

    Ensimmäinen äippälomapäivä! :D tai johan tässä on kotona oltukin tovi... Noista arvista, mulla ei o tullu kun tisseihin :kieh: ja ihan vähän näkyis kyljissä. Tänään neuvolaan päivitteleen, tuskin mitään ihmeitä tässä muutamassa viikossa tapahtunu. Ens viikolla lääkäriin ja siellä sit viä...
  11. F

    *** Toukokuun toivotut 2012 ***

    Syli84 oon kans TAYSn menossa ja niitä sivuja ahkerasti lukenut :) sen verran vaan oon kuullu et siellä olis vaan yks amme yhdessä synnytyssalissa ja sekin ihan luvattoman pieni :O saas nähdä si, itekin kovasti altaaseen haluisin! täällä poksutaan tänään 34+ :heart:
  12. F

    *** Toukokuun toivotut 2012 ***

    Huhhuh, tää viikko ollu kyllä harvinaisen huono. ihan voimaton olo ollu enkä mitään oo saanu aikaseks :ashamed: no mutta, ajatellaan nyt kuitenkin että pienellä varmaan kaikki hyvin koska sillä tuntuu olevan kyllä energiaa. Neuvolassa maanantaina kaikki ihan ok ja perhevalmennuksessakin oltiin...
  13. F

    *** Toukokuun toivotut 2012 ***

    ainiin, unohdon äskeiseen laittaa et onks teillä muilla ollu tällästä ihmejuttua, et jalkapohjat on arat kävellessä, varsinkin aamuisin? Mulla nyt muutamana aamuna ollu : / eilen oli ensimmäistä kertaa jalat niin turvoksissa et huomas kenkiä jalkaan laittaessa.
  14. F

    *** Toukokuun toivotut 2012 ***

    Mame meillä soitetaan musiikkia kans masun läpi puhelimella, kovin alkaa kaveri tanssimaan, mutta huomaa kyllä että kaikki biisit ei kelpaa :laugh: Huomenna poksutaan ja si on enää 8 viikkoo, apuva! ;) Hyvää naistenpäivää kaikille meille ihanaisille :heart:
  15. F

    *** Toukokuun toivotut 2012 ***

    Neuvolassa meinas että olis vaan muotoonsa muuttanutta valkovuotoo, eli seuraillaan... Limatulpastakin oli puhetta mutta se olis LUULTAVASTI kirkas. No mutta katsotaan miten homma etenee :) aina vähän helpottaa kun soittaa ja kysyy, eikä lueskele vaan kaikenmaailman keskustelupalstoja :laugh...
  16. F

    *** Toukokuun toivotut 2012 ***

    Tiuhti ei oo muita oireita, sen takia en hirveesti pelästynytkään mutta kai se parempi on soitella si kuitenki, kun ei ikinä tiiä...
  17. F

    *** Toukokuun toivotut 2012 ***

    Ällövaroitus :p Mutta siis joo, eilen ja tänään tullu alushousuihin semmonen noin peukalonpään kokoinen klöntti, valkoista melko hyvin kasassa pysyvää limaa... onko kokemusta? Jospa sitä huomenna kuitenkin varmuuden vuoks soittelis neuvolaan..
  18. F

    *** Toukokuun toivotut 2012 ***

    No siis mähän oon tällänen stressipallero, niin aattelin et mun on helpompi olla jos oon vähän kattonu tavaroita valmiiks tai ainakin miettiny, ei kai siitä haittaakaan oo :laugh: vauvan vaatteita en oo viä pessy, tänään pesin lakanat ja jos si joku toinen päivä taas jotain muuta. Ja kun ei...
  19. F

    *** Toukokuun toivotut 2012 ***

    Mää si eilen aattelin et katotaas ny kotiutumisvaatteita pikkuselle valmiiks. No, luulin sen olevan helppo homma, mut eihän se si ollutkaan :p tietysti täytyy kattoo si sään mukaan, mutta mitä te muut ootte ajatellu? Autollahan mei sieltä kotio tullaan, et ei sillai hätää pitäis olla....Mut...
  20. F

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Päivitystä, eilen poksu 30+0! :heart:

Yhteistyössä