Hakutulokset

1. K

Mikä on Jumalan nimi ?

Minkä niistä? Edustan ev.lut. seurakuntaa ja Jumalani on Luojani -nimiä vissiin useita, mutta mitäpä minä niistä tietämään. Kyllä Jumala sen tietää.
  2. K

Miehen kanssa vapaa-ilta, ilman lapsia...mitä tekisitte?

Riippuu kumpi päättäis... mies -pilkille, saunaan, jääkaapille ja sohvalle -jääkiekkoa katsomaan. minä -lenkille, saunaan, ateria+viinilasilliset, hyvä leffa ja sänkyyn. Ei hirveen erilaiset loppujen lopuksi -pientä diblomatiikkaa, niin hyvä tulis.
  3. K

Tulevat Täydelliset Naiset !!

Heipä hei! BloodyEnd -kiitos tsemistä. Katsoin tuota siun päivämenuuta ja aika hyvältä näytti...vaikka kirjoitinkin eilen aika tuohtuneena lihasta -siis huonosti kohdellusta, niin en minä sitä karsasta. Moni minulle kyllä sanoo, että minun täytyisi olla reumani takia täysin kasvissyöjä...
  4. K

Heipä hei! Hermoja raastava viikko takana, muutama hermohyvä suuhun tungettu, mutta pudotetut kilot pidetty loitolla! -Ihan työstressiä podettu, esimieskammoa etc. mutta kyllä se tästä. -takapihalta lähti 30 tukkikypsää mäntyä, kymmenen jäi vielä...onneks eivät ole talolle enää vaaraksi...
  5. K

yrtit & tomaatit parvikeella

Minäkin laitan tomaattia ja paprikaa kohta kasvamaan. Tomaatin esikasvatusaika on 8-10 viikkoa, ja taimet siirretään lämmittämättömään kasvihuoneeseen kesäkuun alussa. Jos on lämmitetty kasvihuone, lämmin parveke tms. taimet voi siirtää sinne jo toukokuun puolella. Sisällä kasvaneet taimet...
  6. K

Miulla on hyvä olo. Ei ole nälkä, keveä mieli -ainakin. Oli eilen kuumetta, mutta huomenna menen jo töihin. Eilen tein seikeittoa ranskalaisittain -eli sekaan juureksia ja yrttejä. Tuli tosi hyvää -liemenkin syö ihan mielellään. Kipeänä keitot on mahtavia -ja keiton jaksaa tehdä, kun perheen on...
  7. K

Viime yö meni pissillä...nestettä elimistöstä -2kg! En juonut yli, nyt vain suolaa ja sokeria niin paljon vähemmän. Tänään sain aikaan 10 päivällisen -ilman SUOLAA! Naudanpaistia juurespedillä, hitaasti haudutettuna. Makua antoi valkosipuli, pippuri ja yrtit. 3/4 meidän perheessä piti -nuorin ei...
  8. K

Ranskalais-Provencelainen-Välimerellinen ruokavalio on alkanut hyvin. Ei tee makeeta mieli -suolaa käytän ihan pikkuriikkisen (sormisydeemiä) Hmmm...mm! Ja ei kai pieni punaviinilasillinen kerran (kaksi) viikossa ole ihan terrible idee (tämä ei tee kirjainten päälle heittomerkkejä) Ja...
  9. K

Tein elämäni ekan tietoisesti sukupuolineuraalin "kasvatuksellisen" teon

:) Meillä veli on ajanut isosiskon pyörillä. Prinsessan kuvan tilalle itse liimannut lepakkomiehen -"kato, lepakko lentää auringonlaskuun" -pyörä oli pinkki. Kasvattaa lapsen luovuutta.
  10. K

Suomen tytöt

Kumpa olisikin vanhempana sitä viisautta ja rohkeutta sanoa kaikenmaailman vaatimuksille EI. Ja ymmärrystä, että täällä ollaan oikeastaan toisiamme varten -lapsia varten. Tiiättekö , mie annan julkisesti lupauksen, että kieltäydyn seuraavasta ylityöhukista -että oon lasten kanssa kotona. Eikä...
  11. K

Suomen tytöt

Eräs tutkimus todisti, että yhteiskunnassa alkaa olla asiat huonosti, kun nuoret tytöt alkavat oireilla. En sen tarkemmin tiedä mikä tutkimus on kyseessä -ja pitäneekö paikkaansa -mutta suru sydämessä kahden tyttären äitinä olen lukenut viime vuoden ja alkuvuoden uutisia nuorten naisten...
  12. K

Moi! Sokeri ja suola -intohimo ja viha. Toivottavasti pääsen näiden balanssiin. Ok. keksin tässä äsken jotain, joka saattaa helpottaa. Olen todella kiinnostunut kasveista ja Ranskasta -jospa alkaisin käyttää yrttejä ruokavaliossani? Ihan pikkuisen suolaa ja paljon yrttejä? Kokeilemisen...
  13. K

Mikä joitain tyttölapsia riivaa suhtautumisessa vauvoihin???

Joskus huomaa samantyylistä kohtelua eläimiä kohtaan -kissaa kuritetaan ja sitten hellitään -eli olisiko huomionhakuisuutta aikuisilta, vauvalta, eläimeltä. Varsinkin tytöt taidetaan kasvattaa liian kilteiksi ja huomaamattomiksi, korostetaan miten pitää hoivata ja miten heiltä odotetaan tiettyjä...
  14. K

Käytätkö Oriflamen tuotteita?

En käytä enää. Ensinnäkin ihonhoitotuotteet eivät sopineet ja toiseksi löysin marketin merkeistä parempia meikkejä...esim. MF Hinnatkin nousseet, mutta niin kai kaikessa.
  15. K

Nestettä tullu takaisin kehoon...ja olo sen mukainen. Mulla ollu jo useamman vuoden ajan ongelmana nesteen kertyminen -lääkärit ei vielä kovin innostuneita määräämään nesteenpoistolääkkeitä, kun ilmeisesti sisäelimissä ei ole vikaa -ruokavalio, ruokavalio ja vielä kerran ruokavalio ja liikunta...
  16. K

kukaan ei ole varmaan näin yksinäinen kuin minä !

Mulla NIIN samanlainen tilanne -mulla lapset vaan jo koululaisia ja minä itse töissä. Aikoinani ajattelin, että olen äiti, vain ja ainoastaan lapsiani varten -oma äitini ruokki tätä käsitystä. Asia on kyllä niin, että jos äidillä on hyvä olla -niin sitten on lapsillakin. Tosin erakoitumisen...
  17. K

Juteltaisko kuolemasta?

Kuolemasta keskustelu ei ole suomalaisille ongelma -aika moni kohtaaminen (suomalaisten) päätyy siihen, että keskustellaan kuolemasta-ketä sukulaisia on kuollu ja mihin ja miten ja milloin ja millaiset oli hautajaiset jne. Siis muistelkaapa vain sukulaistapaamisia tms. Muunmaalaiset ihmettelee...
  18. K

Hei vaan MilliMetri (kiitos), Daaria ja muut! Tänään punnitsin itseni ja vajaassa viikossa on lähtenyt 2kg -nestettä. On toki mistä lähteäkin. Otin Allin tänäkin aamuna, katsotaan -jos vaikka tuon yhden purkillisen pystyisin syömään, kun kerran olen sen hankkinut. Ei ole iso annos, en...
  19. K

Kiitos, Daaria kutsusta. Eli olen Korianteri 30+ iältäni, kahden koululaisen äiti. Jumahtanut työn ja kodin kiemuroihin -sosiaalinen elämä 0. Harrastukset: telkkari (Oon kattonu Täydellisiä naisiakin, Sinkkuelämä jollain tavalla suosikkini) ja puutarha (suunnittelu, toteutus, istuminen ja...
  20. K

Musta tuntuu, että eräs mies pettyi ihan hulluna mun minitisseihin! :(

Eivät kaikki miehet ole kiinnostuneita rinnoista -ja joittenkin kiinnostus alkaa vasta myöhemmin. Esim. mies voi olla suhteen alussa ihastuneempi kumppaninsa peppuun ja kun iän ja raskauksien myötä rinnat kasvavat (jos kasvavat) niin huomaavat, ai -sulla onkin kivat rinnat. Jotkut pitävät...

Yhteistyössä