Hakutulokset

  1. J

    Parhaat tuplarattaat ulkoilukäyttöön?

    Tervehdys! Kaipaisin kokemuksia tuplarattaista. Aiomme hankkia Gracon tuplamatkarattaat ostos- ja muille reissuille. Hakusessa olisi vielä hyvät tuplat joilla pääsee loskassa ja lumessa eli nimenomaan ulkoilukäyttöön. Olisi hyvä että lapset olisivat työntäjään päin rattaissa ja niissä olisi...
  2. J

    Ehdottakaa jotain kukkaista ja "runsasta" hajuvettä. Suosikkeja nyt mm. Escadat ja CK:t

    Suosittelen myös tuota edellä jo mainittua Jean Paul Gaultierin Catsuitia, eli naisen vartalon muotoista pulloa. Salvador Dalin tuoksut ovat myös ihania :)! Ja uusin löytö Guessin Seductive tuoksu!
  3. J

    Teutonia Team Cosmo tuplarattaat

    Tervehdys! Onko kellään kokemuksia Teutonian Team Cosmo tuplarattaista? Sellaisten hankinta olisi harkinnassa...
  4. J

    rv 34+1 ja paikat auenneet ja pehmenneet...

    Lääkäri sanoi että normaalia elämää voi viettää...On kyllä tässä illan mittaan kivuliaita supistuksia tullut, mutta levolla onneksi menneet ohi. Toivotaan että vauveli nyt muutaman viikon jaksaisi sisällä pysyä, taitaa olla yhtä hätäinen kun äitinsä :D
  5. J

    rv 34+1 ja paikat auenneet ja pehmenneet...

    Tervehdys! Tohtori totesi että kohdunsuu on sormelle auki ja kohdunkaula lyhentynyt ( Raskausviikkoja nyt siis 34+1). Vauvelin pää on myös jo kiinnittynyt. Tohtori sanoi että voi lapsi syntyä huomenna tai rv:llä 42 eli ei automaattisesti merkitse ennenaikaista synnytystä... Olen...
  6. J

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010-ELOKUUSSA***

    neitoperho83 : Mullakin on torstaina klo 8.00 rakenneultra :D ! Jännittää!!!!!! :heart: Jen 21+0
  7. J

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010-ELOKUUSSA***

    Ihanan viileää huomenta :) ! Jääräpää: Otettiin myös If:istä tuo kyseinen odotusajan vakuutus. Minullekin tuli lisäselvityspyyntö, johon piti laittaa kopio kaikista neuvolakortin sivuista ja lääkärin lausunto raskauspahoinvoinnista johtuvista toimenpiteistä ( olin tiputuksessa). Vakuutus...
  8. J

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010-ELOKUUSSA***

    Kiitos Metsätähtönen vinkkauksesta, olen vähän hätäistä sorttia joskus :laugh: Kaikki on niin uutta ja ihmeellistä kun esikoista odottaa, ehkä toisen lapsen hankintoja tehdessä on sitten vähän viisaampi. Ihanaahan tuo tosin on vauvanvaatteita ja tavaroita hypistellä :heart: Teillä on...
  9. J

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010-ELOKUUSSA***

    Aurinkoinen sunnuntai-iltapäivän tervehdys B) ! Tässä olen koko viikonlopun miettinyt kaikenlaisia hankintoja tulokkaalle, kovasti mietityttää että minkä kokoinen toppahaalari olisi vauvalle hyvä hankkia? Äitiyspakkauksessa näytti olevan, mutta oli isoa kokoa ettei varmaan heti...
  10. J

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010-ELOKUUSSA***

    Kiitos tervetulotoivotuksista :flower: ! Aloitan heti teidän piinamisen kysymyksillä :D : Onko kellään kokemusta Gracon Mirage tai Mosaic matkarattaista?
  11. J

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010-ELOKUUSSA***

    Mahtuuko vielä joukkoon?? Olen teidän keskusteluja seurannut alusta asti, nyt vasta rohkenen mukaan liittyä =) . Raskaus on ensimmäinen, synnärinä SekS ja LA 28.12. Rakenneultra olisi viikon päästä... Jen 20+2
  12. J

    Auttakaa naista mäessä (vaunu-ja ratasasiaa)

    Elikkäs tilanne olisi seuraavanlainen: Jouluvauvaa odottelen ja olen miettinyt seuraavia vaihtoehtoja: - Emmaljunga City Cross - yhdistelmiä ja - Gracon Mirage- tai Mosaic- matkarattaita, joihin yhdistää Logico S- turvakaukalon. Kokemuksia olisi noista mukava...
  13. J

    Uusi kuumeilija ilmoittautuu :)

    Olen täällä muutaman viikon taustalla ketjuja lueskellut, ja nyt uskalsin rekisteröityä, katsotaan mitä löytyy :)!
  14. J

    Uusi kuumeilija ilmoittautuu :)

    Ihanaa aurinkoista päivää kaikille B) !

Yhteistyössä