rv 34+1 ja paikat auenneet ja pehmenneet...

Tervehdys!

Tohtori totesi että kohdunsuu on sormelle auki ja kohdunkaula lyhentynyt ( Raskausviikkoja nyt siis 34+1). Vauvelin pää on myös jo kiinnittynyt. Tohtori sanoi että voi lapsi syntyä huomenna tai rv:llä 42 eli ei automaattisesti merkitse ennenaikaista synnytystä... Olen ensisynnyttäjä.

Onko teillä minkäänlaisia kokemuksia asiasta?
 
*
Mul meni 4 viikkoa siitä.. Toinen tuliki sillee ettei mitään ollu tapahtunu ja yks päivä vaan meni vedet :D Ei tuo taida oikein mitään kertoa noilla viikoilla enää, aikaisemmin tietenkin suhtaudutaan varauksella jos paikat aukeaa..
 
Mulla toisessa raskaudessa kohdunsuu 2cm auki jo ennen rv 30. Lepoa määrättiin ja tilanne pysyi stabiilina. Lapsi syntyi suunnilleen laskettuna aikana.

Nyt varmaan sait ohjeet lääkäriltä lepoon?
 
Mulla toisessa raskaudessa kohdunsuu 2cm auki jo ennen rv 30. Lepoa määrättiin ja tilanne pysyi stabiilina. Lapsi syntyi suunnilleen laskettuna aikana.

Nyt varmaan sait ohjeet lääkäriltä lepoon?
Lääkäri sanoi että normaalia elämää voi viettää...On kyllä tässä illan mittaan kivuliaita supistuksia tullut, mutta levolla onneksi menneet ohi. Toivotaan että vauveli nyt muutaman viikon jaksaisi sisällä pysyä, taitaa olla yhtä hätäinen kun äitinsä :D
 

Yhteistyössä