Hakutulokset

  1. K

    bumGenius 3.0 VS 4.0 Onko kokemuksia??

    Onko kukaan kokeillut uusia bumGenius 4.0 vaippoja jolla olisi ollut käytössä ennestään 3.0? Kiinnostaisi onko uusi malli yhtä toimiva kuin vanha kun sitä kokoa on kasvatettu? Toimiiko uudet? Itse olen kokeillut 3.0 taskuvaippoja ja todennut ne erittäin hyviksi. Nyt vain mietityttää uskaltaisiko...
  2. K

    Mitkä voisivat olla 2kk vanhan vauvan mitat?

    Minkähän kokoista mekkoa sitä ostaisi nimeämisjuhliin silloin 2 kk vanhalle tytölle? Esikoinen on kyseessä joka syntyi mitoilla 52 cm ja 4170g. Nyt olisi vain hyvä aika hankkia mekko mutta kun ei tiedä yhtään kokoa??
  3. K

    Kampanjakoodia Vaippatalo.com

    Onko jollain tietoa jostain kampanjakoodista jolla saisi alennusta vaippatalo.com:sta?? Kestovaippayhdistyksen jäsenyydellä ei taida saada mitään :|
  4. K

    Millaiset imetysliivit ja mistä?

    Millaiset imetysliivit minun pitäisi hankkia kun normaalisti koko 85 D. Monetko tarvitsen heti alkuun? Pitäisi ostaa aluksi jotain halpoja ja myöhemmin kunnollisia kun tietää rintojen koon. Mistä olette liivinne ostaneet tai tilanneet?
  5. K

    Kokemuksia hyvistä ihonhoitotuotteista vauvalle

    Eli hankin jonkun hyvän öljyn ja perusrasvan kaappiin ja tilanteenvaatiessa sitten vasta muita tuotteita.
  6. K

    Kokemuksia hyvistä ihonhoitotuotteista vauvalle

    Tarvitsisin neuvoa mitä kaikkia tuotteita minun tarvitsee hankkia kotiin odottamaan esikoista? Olisin kiinnostunut lähinnä apteekin ja luontaistuotteista, niitä kaupan aineita emme ajatellet käyttää. Onko jollain kokemusta Weledan tuotteista. Mitä kaikkea tarvitsen/ millä tuotteilla pärjää?
  7. K

    Miten miehesi hellii sinua?

    itsekkin raskaana vko 32 ja tarvitsisi paljon hellyyttä :(
  8. K

    G: Mitä miehesi tekee nyt?

    Nukkuu, ei ilmeisesti nukkunut viime yönä.. No pitäähän senkin joskus irrotella
  9. K

    Miten miehesi hellii sinua?

    Miten miehesi huomioi sinua? Siis poislukien normaali läheisyys, halailut ja suutelu. Onko joillain jotain ihania tapoja/ ideoita helliä toisiaan?
  10. K

    2 viikkoinen vauva hoidos ja mie ryyppään!

    Aika aikaista mutta myönnän että odotan itsekkin kovasti että pääsisi viinilasin kanssa rentuotumaan. Laskettuunaikaan enää vajaa kahdeksan vikkoa. Olis kiva itsekkin joskus päästä kun kattelee tota känniään pois nukkuvaa miestä. Tosin se on ollut ihana eikä ole juonut kuin kolmesti...
  11. K

    Ostaako kukaan näin keväällä toppaa kirpparilta?

    Itselläni on tapana ostaa juuri ei kausitavaraa kaappiin dottelemaan silloi kun sattuu kirpparilta löytymään. Ja seuraavan vuoden kokoja ym kun sattuu kohdille. Ei tarvitse ostaa sitten kalliilla kaupasta kun sesonki on päällä.
  12. K

    Kuinka moni EI aio avata ovea virpojille?

    Eiköhän tuo virpominen naapureille ja muille asuinalueen oville ole jo historiaa. Jos tykkää pitää perinnettä yllä niin lapsi saa varmasti saman ilon kun käyttää häntä virpomassa isovanhemmilla ja muilla tutuilla joille voi soittaa etukäteen ja sopia asiasta, eihän lapsi sitä tiedä että asiasta...
  13. K

    mikkelin äidit

    Heippa, olen 26 vuotias ensiodottaja. Olemme muuttamassa mieheni kanssa ensikuussa Kuorttiin Pertunmaalle ja etsinkin uusia tuttavuuksia sieltä suunnalta. Taitaa Mikkelikin tulla tutuksi asioiden hoitelussa :) Olisi mukava tutustua aluksi vaikka facebookissa. Jos kiinnostusta löytyy laita...
  14. K

    Kauanko pidätte karjalanpaistia uunissa?

    laitan vajaaksi tunnuksi ruskistetut lihat 175 asteeseen ja sen jälkeen tiputan lämpöä 150 ja vielä pari tuntia. Mausteeksi suola, lihaliemikuutio, laakerinlehtiä, maustepippureita tai mustapippuria ja tietty sipulia.
  15. K

    Emmaljunga edge duot sport rungolla, hinta uusilla??

    okei, smartit selittää asian :)
  16. K

    Emmaljunga edge duot sport rungolla, hinta uusilla??

    kerro ihmeessä mistä kaupasta sait tuohon hintaan!! :)
  17. K

    MITÄ TÄNÄÄN SYÖDÄÄN?

    janssoninkiusausta ja banaanisuklaa pirtelöä.
  18. K

    Emmaljunga edge duot sport rungolla, hinta uusilla??

    Onko joku ostanut viimeaikoina Emmaljungan sport runkoisia edge duoja? Kiinnostaisi millä hintaa ne saisi pääkaupunkiseudun lastentarvikemyymälästä. Onko joku onnistunut tinkimään hyvin?
  19. K

    Kissa pelkää kuollakseen imuria, mutta ei ole moksiskaan kun kompura ärisee sisällä kun mies paneloi.PELKÄÄKÖ MUIDEN KISUT IMURIA?

    Todellakin! Kumpikin luikkii pakoon kun ottaa siivouskaapista laitetta esiin :)
  20. K

    Uusia ystäviä Heinola-Mikkeli akselilta

    Olen 26 v ensiodottaja ja muuttamassa ensikuussa Kuorttiin Pertunmaalle ja etsisinkin uusia tuttavuuksia lähialueelta. Itse odottelen viikolla 27 ja olisikin mukava saada facebook- ja vaikka lenkki- ja kahvittelukavereita, entiset kun jäävät hieman kauemmas. Ota rohkeasti yhteyttä niin voidaan...

Yhteistyössä