Hakutulokset

  1. P

    Lokakuussa 2010 syntyneet

    4kk neuvola oli tossa pari viikkoa sitten ja komiat 8300g painoa sekä pituutta 68cm :) Kaikki on kaikin puolin pojalla hyvin. Olen kylläkin huomannut että hieman kaipailee jo " viihdyttämistä ", varsinki ku isosisko on aamupäivisin eskarissa.. Kiinteitä menee kerran-kaks päivässä, vähän riippuu...
  2. P

    Lokakuussa 2010 syntyneet

    Meillä on käytössä eniten ImseVimsen flanelli + froteet (+ kuoret ) sekä vähän kestomuumeja ja äpakkauksen AIO. Sain kaverilta ison kasan näitä kestoja ja tykkään ihan kauheesti. Se on sitten ku sen " oppii " niin se on ihan yhtä helppoa ku kertsien kanssa. Tosin käytän kertsejä siis yövaippana...
  3. P

    Lokakuussa 2010 syntyneet

    Meilläkin ollaan vierastettu jo jonkin aikaa.. Yllätyin että poika nyt jo vierastaa. Oltiin appivanhemmilla, jotka siis lapselle ihan tuttuja, näkevät usein. Silti yhtenä päivänä kun appi otti pojan syliin niin alkoi ihan hillitön huuto. Joka ei lakannut enneku oli taas mun sylissä.. Hassua. Ja...
  4. P

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    meidän tarina... meillä oli nt-ultrassa kaikki hyvin, mutta rakenneultrassa sitten jäimme " kiinni". Se oli todella inhottava tilanne. Sikiöllä oli munuaisaltaan laajentuma sekä ns golfpallo sydämessä. Saimme ajan sikiötutkimukseen + punktioon. Arvaatte varmasti että meni seuraavat päivät...
  5. P

    Lokakuussa 2010 syntyneet

    Hellurei täältä myös :) Poika siis huomenna kuukauden ollut menossa mukana ja oioi miten tuo aika on mennyt nopsaa ! Tuntuu että vasta tultiin synnäriltä kotiin. Tänään oli neuvola ja poika saavuttanut jo 5 kg painon :) Täällä mennään tissimaidon voimalla sekä tarvittaessa saa hieman...
  6. P

    ~LOKAKUUN lapset **2010** lokakuussa, MEIDÄN KUU! <3~ 9 vauvaa syntynyt !

    Komea poika syntyi rv 40+1 sektiolla. Kaikki on menyt hyvin. Painoa 4300 g ja pituus 55 cm, pipo 39. Eli olen tyytyväinen sektiopäätöksestä!
  7. P

    ~LOKAKUUN lapset **2010** lokakuussa, MEIDÄN KUU! <3~ 9 vauvaa syntynyt !

    Viimeiset neuvolat takanapäin.. tuntuu ihan hassulta :) Tällä kertaa oli jotain sanomistakin. HB oli laskenut tooosi hurjaa vauhtia ja on nyt siellä 100 kieppeillä. Ei hyvä. Tosin aloitin raudan vasta reilu viikko sitten. Olis ehkä ton neuvolasedän pitäny ennakoida ja pistäny mut rautakuurille...
  8. P

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    Miten näillä palstoilla aina nämä keskustelut menee tällaiseen vertailuun yms. ? Eikö näille alatie vs sektio synnytyskeskusteluille voisi avata ihan oman ketjun ettei tarvitse näissä perus odotusketjuissa käydä niitä läpi..Kuiteski jokainen tietää että aihe on herkkä monille ja herättää...
  9. P

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    Vauvatarvikkeista yms niin en kyllä vieläkään ole aloittanut sängyn rakentamista jne. Kaikki kyllä löytyy kotoa, paitsi turvakaukalo joten kunhan tässä saan inspiraatiota niin eiköhän ala tapahtumaan :laugh: Synnytystapa-arvio oli ihan asiallinen tapahtuma. Nuori naislääkäri oli kyllä hieman...
  10. P

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    Nyt on neuvolat ja lääkärit käyty läpi ja eiku odottelemaan ensi viikolla olevaa synnytystapa-arviointia.. Lääkäri sai sf-mitaksi 33 ja neuvola-setä 36,aika huima ero. Neuvola-setä oli kuitenkin sitä mieltä että hänen käyrällä mennään. Mulle on aivan sama - kunhan kaikki on hyvin :) Ja siltä...
  11. P

    ~LOKAKUUN lapset **2010** elokuussa <3~ 2 vauvaa syntynyt !

    Hello.. POKS ja 35 viikkoa täynnä sekä äitiysloman ensimmäinen päivä, noin virallisesti =) Tosin yritän vielä käydä tässä koulua jonkun aikaa, pari tenttiä olis joten ihan " lomailuksi" tämä ei vielä mene.. Ja tietty esikko pitää huolen siitä ettei aika käy pitkäksi. Lääkärinvla on...
  12. P

    ~LOKAKUUN lapset **2010** elokuussa <3~ 2 vauvaa syntynyt !

    POKS !!=) Ja viimeinen työpäivä oli tänään joten äippälomalle LOMPS :flower: Virallisesti alkaa 31.8 mutta otin pienen varaslähdön.. Huomenna neuvolaan ja jännityksellä odotan mitä Mr Neuvola-setä sanoo, oli viimeksi vähän huolestunut sf-mitasta. Yläkäyrillä menee - mutta niin meni...
  13. P

    ~LOKAKUUN lapset **2010** elokuussa <3~ 2 vauvaa syntynyt !

    Täällä nyt käyty neuvola-lääkärillä vkolla 26+ 2 ja tänään(32+1) sitten oli se pelkopoli. Mun mielestä tosi hyvä juttu - ehkei meidän tilanteessa niin välttämätön, mutta ihan antoisa kokemus. Kätilö oli tosi mukava ja oli ihan kiva jutustella. Mieskin oli ihan tyytyväinen vaikka ennakkoluuloja...
  14. P

    ~LOKAKUUN lapset **2010** kesäkuussa <3~

    Enpä ole pitkään aikaan tänne mitään kirjoitellut..eli pienen pieni päivitys olisi paikallaan. Taustailen kyllä lähes päivittäin mutta olen laiska kirjoittelee. Me kävimme Brunon luona 4D ultrassa ihailemassa poikaa :heart: Brunon mukaan kaikki näyttäisi olevan hyvin. Itse olen koko ajan...
  15. P

    ~LOKAKUUN lapset **2010** toukokuussa <3~

    mama-L : meille joo poikalupaus :heart: , kiitos
  16. P

    ~LOKAKUUN lapset **2010** toukokuussa <3~

    Eli lääkäriultrasta sen verran että sieltä ei löytynyt mitään rakenteellista vikaa, pojalla oli kaikki just niinkuin pitääkin olla :heart: Rakenneultrassa nähdyt ns softmarkerit ei johda lisätarkistuksiin tms. Eli hyvä näin . Lääkäri puhui paljon ja viisaasti kaiken maailman prosenteista...
  17. P

    ~LOKAKUUN lapset **2010** toukokuussa <3~

    viikkoja kasassa 20+2 tänään.. Inhottavaa on tosiaan tämä epätietosuus. Mutta kohta selviää vähän enemmän. Nää on näitä nykylääketieteen varjopuolia, 20 vuotta sitten olisin onnellisen tietämätön. Mutta toisaalta hyvä saada etukäteen tietoa jos vaikka olisi down-lapsi tms. Eli nyt vaan...
  18. P

    ~LOKAKUUN lapset **2010** toukokuussa <3~

    meillä oli alkuviikosta r-ultra ja sieltä löyty sitten pari ns " markkeria ".. olo ollut jokseenikin epätodellinen siitä asti, kun ei yhtään osannut odottaa huonoja uutisia Esikoisen kanssa kun ei ollut mitään. Saatin sitten aika sinne sikiötutkimus-yksikköön jossa sitten pitäisi selvitä...
  19. P

    ~LOKAKUUN lapset **2010** maaliskuussa <3~

    onpa tänne tullut paljon surullisia uutisia .. ikävää :( meillä oli tänään np-ultra ja kaikki oli ihan hyvin :heart: tosin mulla ehkä se lisäs tätä huolta kun nyt se on niinku " totta ".. km jälkeen on niin vaikeata jotenkin uskaltaa luottaa siihen että tällä kertaa kaikki menisi hyvin...
  20. P

    ~LOKAKUUN lapset **2010** maaliskuussa <3~

    Eka neuvola nyt takanapäin ja np-ultrakutsua odotellaan. Meillä siis LA 5.10 ja sairaala olisi tuo NKL =) Vointi jo hieman seesteisempi, mutta väsymys aivan kamala..hui Kysyisin nyt joltakin fiksummalta että mites nykyään tämä hiustenvärjäys ja raskaus ?? Onko sallittua ? Meitsin...

Yhteistyössä