Hakutulokset

1. N

Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

Hei Nyt KenguRuu-talo on auki myös uusille jäsenille! "Itsenäisten äitien eli harkitusti sinkkuäideiksi päätyneiden tai tätä harkitsevien vertaistukipalsta. Suurin osa toivoo lasta hedelmöityshoidoilla, osa pohtii adoptiota, osa muita mahdollisuuksia saada oma lapsi ilman mukana olevaa...
  2. N

:attn: Ilmoitamme aivan lähiaikoina, että KenguRuu ottaa taas vastaan uusia jäseniä. Mutta ei siis ihan vielä, malttakaa! Ks viesti tuossa hiukan yllä. KenguRuun mode =)
  3. N

Hei Tässä osoite itsenäisten äitien foorumille, joka piakkoin avataan taas uusillekin jäsenille! http://kenguruu.foorumit.fi Itsenäisten äitien eli harkitusti sinkkuäideiksi päätyneiden tai tätä harkitsevien vertaistukipalsta. Suurin osa toivoo lasta hedelmöityshoidoilla, osa pohtii...
  4. N

Palautteen voima TV2 - mitäs miltä eläinlapsista?

Näitkö eilisen pätkän? Onko sinulla pikkukakkosikäisiä lapsia?
  5. N

Onko näissä vuorta lainkaan, ainakaan sitä ei mainita? KIIRE

Onpas "vuorta" ellei sitten tarkoiteta kysyä, onko noiden sisällä korkeita kukkuloita ;)
  6. N

Palautteen voima TV2 - mitäs miltä eläinlapsista?

Samaa olen miettinyt! Hyvä kun joku otti puheeksi. Laitan palautteen heti!
  7. N

Lapsella synnynnäinen munuaisaltaan laajentuma, mitä voi aiheuttaa?

Keskustele asiasta seuraavan ultran yhteydessä teitä hoitavan lääkärin kanssa. Kysy kaikki mitä mieltäsi vaivaa. Jos et saa riittävästi vastauksia, vaadi niitä. Ei täällä palstalla kannata lääketieteellisiä faktoja kysellä - voit saada hyvä ja oikeaa tietoa, mutta myös aivan väärää ja turhaan...
  8. N

odotus ja lisärauta? Onko jotain haittaa?

Olen rv 12+. Hemoglobiini 120, kun oma taso yli 140. Nla-täti sanoi että pari viikkoa hyvä vielä odottaa, koska sitten reilusti 1. kolmannes ohi ja rautatabletteja voi sitten ihan huoletta syödä. Jos siis edelleen taso laskee.... mutta parhaitenhan rauta imeytyy ruuasta. Nyt olen tankannut...
  9. N

kp 44/32, menkkoja ei näy, oireita on, testi neg. = what??!? (pohdintaa)

Miksi et saanut esikoisesta plussaa pissatestillä? Olisko tässä samasta kyse? Onko testiliuskasi "voimassa"? Oletko koettanut muun merkkisillä? Sinuna minä kyllä jo menisin yksityiselle joko ultraan tai veritestiin, jos terkkari ei tosiaan suostu.
  10. N

MITÄ IHMETTÄ tämä Huuto.net myyjä kikkailee? (linkki)

Kohde on suljettu!Ylläpito on poistanut kohteen listoilta ja estänyt siitä käytävän huutokaupan.
  11. N

MIten paljon pitäisi saaa kuumeinen lapsi juomaan vettä?

Miksi vettä???? Mitä vaan juomista tietenkin, mieluisinta. Jäätelöä, hedelmäsoseita, viinirypäleitä, meloonia.... lista on loputon. Määrä on riittävä, jos lapsen yleisvointi ok.
  12. N

Miten kauan antaisit 2v 4 kk ikäisen lapsen olla 39,5-40 asteen

Annat säännöllisesti kuumelääkettä ja viileät vaatteet. Jos lapsi jaksaa kutakuinkin touhuta, voi hoidella kotona. Ruokaa ja juomaa tarjotaan normaalisti. Mutta tuo yleisvointi on se mittari. Näin voi mennä 3 päivää ainakin huoletta.

Yhteistyössä