MITÄ IHMETTÄ tämä Huuto.net myyjä kikkailee? (linkki)

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
minä
Itse olen tullut siihen johtopäätökseen, että lastenvaatteet ovat tämän ihmisen koko elämä. Kuvailee vaatteita, tekee niistä paketteja "aamu" huutaa. Todellisuudessa harvoin taitavat vaatteet vaihtaa omistajaa. Ostaa koko ajan kuitenkin saman koon vaatteita itselleen lisää, esim suklaamousselta hurjaan hintaan paketin 98-104 senttisiä.

mie
Mutta huomasittekos, että tuo nimenomainen kauppa oli peruuntunut, katsokaahan aamu nimierkin antama palaute http://salattu.huuto.net/fi/showfeedback.php3?fbuser=PRINSESSAT73&start=50&count=50&fbtype= kohdasta:19.02.2010 08:36:42

allergiaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:
Alkuperäinen kirjoittaja desert:
Alkuperäinen kirjoittaja plörö:
Alkuperäinen kirjoittaja desert:
Aamu vaan tykkää niin prinsessan vaatteista! Luulen että paketit kyllä vaihtaa ihan oikeasti omistajaa mutta he keskenään sopivat joidenkin vaatteiden jättämisestä pois joten ne tulevat sitten uudelleen huutoon.
Ei mitää vedätystä!
Ihan itse uskot teoriasi :LOL:
Itsesiassa uskon näin! Olen jo pidempään seurannut heidän kaupankäyntiään ja tullut siihen tulokseen ettei kukaan ole niin hölmö että vedättää noin avoimesti! Joten siitä tuo teoriani. Ja toiseksi luulen aamulla olevan hitosti ylimääräistä rahaa. :)
Mä taas luulen, että ne nostelevat toistensa hintoja ja antavat palautetta huvikseen.
En oikein usko tuota. Luulisi nyt että olisi parempaakin tekemistä...

allergiaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku prinssi:
Noista samoista myyjistä ja huutajista ennenkin puhetta täällä.. Minkä takia aamu olisi huutanut sitä yhtäkin pakettia yksin vaikka siinä ei hintavarausta näyttänyt olevan?? Ennenkin tehnyt aivan samaa..
Koska prinsessan lisäykset eivät ole kaikki aina mukana kun jossain tietyssä summassa. Eli huutaa tietyt vaatteet pakettiin. Sitten sopivat vielä keskenään lopullisen paketin sisällöstä ja osa vaatteista (joita aamu ei halua) tulee takaisin myyntiin. Ei prinsessa noita kaikkia vaatteita aina takaisin myyntiin laita...

vieras
Saman laista touhua oli huutiksessa se vaunu ostaja joka osti usealla nimmarilla ja myi eri nimmareilla.
Tais parhaillaan olla 4 eri nimmaria yhtä aikaa käytössä tällä samalla henkilöllä.
Korottelee sitten 2 eri nimmarilla huutavaansa tavaraa tai omaansa.

Täällä oli siitä ketjukin.

*
Alkuperäinen kirjoittaja en:
kumminkaan ymmärrä, aikas luotettavalta minusta vaikuttaa, eihän yhtää negaa palautettakaan... ja kyllä tuolla puolesa saa pitää....
Joo, pelkkää plussaa, KOSKA itse niitä itselleen jakaa... Kukahan nyt itseään moittisi?

adv
Alkuperäinen kirjoittaja *:
kumminkaan ymmärrä, aikas luotettavalta minusta vaikuttaa, eihän yhtää negaa palautettakaan... ja kyllä tuolla puolesa saa pitää....
Joo, pelkkää plussaa, KOSKA itse niitä itselleen jakaa... Kukahan nyt itseään moittisi?
No ei nuo kaikki yli 200. palautteen antajaa kuitenkaan hänen omia tunnuksiaan ole. :)

*
Alkuperäinen kirjoittaja adv:
Alkuperäinen kirjoittaja *:
No ei nuo kaikki yli 200. palautteen antajaa kuitenkaan hänen omia tunnuksiaan ole. :)
Ei olekaan. Jos olet seurannut kyseistä tyyppiä niin myynti-ideahan hänellä on se, että itse nostattaa omien kohteidensa hintaa ja toki, jos jää itse oman kohteensa voittajaksi, antaa itse itselleen positiivisen palautteen. Jos joku "aito ostaja"voittaa kohteen, antaa hän toki myyjälle postitiivisen palautteen, koska ei ole tietoinen vedätyksestä.

m
"ja lähes viimeisenä vaan ei vähäisempänä tosi upee ja kaksi kertaa päällä käynyt AITO IHANA LÄMMIN: LASKEN UUDEKSI TÄYSIN,REIMATEC TOPPAHAALARI,Upeat lumihiutale heijastimet monessa paikkaa haalaria kokomerkintä 92cm mut reilu ja nepparit yltää melkein alas asti,nimikoitu,siksi nyt myyntiin kun,(ENSI TALVEKSI TÄMÄ ON PIENI KUN NYT OIS JUST JA JUST,HAALAREITA ON RIITTÄVÄSTI NYT)"
Ensin lisää, vaikka tietää huudon summan.
Sitten ottaakin pois:
"Lisätty: 12.02.2010 20:16:47

jos näin hinta päättyy,huh heijaa en kyllä enää laita ilman hv:ta,pelkkä reimatec uusi toppahaalari 109?
Lisätty: 12.02.2010 21:23:25

...vain reimatecin haalari pyytää lisähuutoja,sillä en sitä liitä tähän hintaan...muut kaikki kyllä..."

vieras
Olen kanssa katellut ihan samaa. Kai toi toivoo, että joku ensikertalainen tulee ja ostaa aamun hintaa kalliimmalla.

Tää pelleilee mielestäni myös jotakin outoa:
http://www.huuto.net/kohteet/trip-trap-syottotuoli/132047912

Myy tota tuolia käytetyn Stokken hinnalla ja edeltävässä ilmoituksessa vastasi esitettyyn kysymykseen, että on Stokken. Joku ton pari ilmoitusta sitten jo ostikin ja myyjä kiitti palautteessa, mutta edelleenpä vaan on tuoli hänellä myytävänä.

Tota samaa filunkia on varmaan Huuto pullollaan, ei vaan tule törmättyä kuin alueilla, joissa on tottunut itse käymään.

Yhteistyössä