En oikein usko tuota. Luulisi nyt että olisi parempaakin tekemistä...Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:Mä taas luulen, että ne nostelevat toistensa hintoja ja antavat palautetta huvikseen.Alkuperäinen kirjoittaja desert:Itsesiassa uskon näin! Olen jo pidempään seurannut heidän kaupankäyntiään ja tullut siihen tulokseen ettei kukaan ole niin hölmö että vedättää noin avoimesti! Joten siitä tuo teoriani. Ja toiseksi luulen aamulla olevan hitosti ylimääräistä rahaa.Alkuperäinen kirjoittaja plörö:Ihan itse uskot teoriasiAlkuperäinen kirjoittaja desert:Aamu vaan tykkää niin prinsessan vaatteista! Luulen että paketit kyllä vaihtaa ihan oikeasti omistajaa mutta he keskenään sopivat joidenkin vaatteiden jättämisestä pois joten ne tulevat sitten uudelleen huutoon.
Ei mitää vedätystä!
Koska prinsessan lisäykset eivät ole kaikki aina mukana kun jossain tietyssä summassa. Eli huutaa tietyt vaatteet pakettiin. Sitten sopivat vielä keskenään lopullisen paketin sisällöstä ja osa vaatteista (joita aamu ei halua) tulee takaisin myyntiin. Ei prinsessa noita kaikkia vaatteita aina takaisin myyntiin laita...Alkuperäinen kirjoittaja Pikku prinssi:Noista samoista myyjistä ja huutajista ennenkin puhetta täällä.. Minkä takia aamu olisi huutanut sitä yhtäkin pakettia yksin vaikka siinä ei hintavarausta näyttänyt olevan?? Ennenkin tehnyt aivan samaa..
Minäkin oon käynyt kauppaa hänen kanssaan, ja ostajana ainakin on nopea ja luotettava.Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:Tuo ainakin ostaa ihan real sillä olen tehnyt kaupan joskus.
Joo, pelkkää plussaa, KOSKA itse niitä itselleen jakaa... Kukahan nyt itseään moittisi?Alkuperäinen kirjoittaja en:kumminkaan ymmärrä, aikas luotettavalta minusta vaikuttaa, eihän yhtää negaa palautettakaan... ja kyllä tuolla puolesa saa pitää....
No ei nuo kaikki yli 200. palautteen antajaa kuitenkaan hänen omia tunnuksiaan ole.Alkuperäinen kirjoittaja *:Joo, pelkkää plussaa, KOSKA itse niitä itselleen jakaa... Kukahan nyt itseään moittisi?Alkuperäinen kirjoittaja en:kumminkaan ymmärrä, aikas luotettavalta minusta vaikuttaa, eihän yhtää negaa palautettakaan... ja kyllä tuolla puolesa saa pitää....
Ei olekaan. Jos olet seurannut kyseistä tyyppiä niin myynti-ideahan hänellä on se, että itse nostattaa omien kohteidensa hintaa ja toki, jos jää itse oman kohteensa voittajaksi, antaa itse itselleen positiivisen palautteen. Jos joku "aito ostaja"voittaa kohteen, antaa hän toki myyjälle postitiivisen palautteen, koska ei ole tietoinen vedätyksestä.Alkuperäinen kirjoittaja adv:No ei nuo kaikki yli 200. palautteen antajaa kuitenkaan hänen omia tunnuksiaan ole.Alkuperäinen kirjoittaja *:Joo, pelkkää plussaa, KOSKA itse niitä itselleen jakaa... Kukahan nyt itseään moittisi?Alkuperäinen kirjoittaja en:kumminkaan ymmärrä, aikas luotettavalta minusta vaikuttaa, eihän yhtää negaa palautettakaan... ja kyllä tuolla puolesa saa pitää....
Alkuperäinen kirjoittaja dea:Prinsessalla UUSI TUNNUS!
http://www.huuto.net/kohteet/somalle-pienelle-tytolle-nattia-ilman-hvta-kasvaa-92-98cm/132277439?ref=gl
"jos uuteen käyttäjään luotetaan"Alkuperäinen kirjoittaja dea:Prinsessalla UUSI TUNNUS!
http://www.huuto.net/kohteet/somalle-pienelle-tytolle-nattia-ilman-hvta-kasvaa-92-98cm/132277439?ref=gl
Kohde on suljettu!Ylläpito on poistanut kohteen listoilta ja estänyt siitä käytävän huutokaupan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:http://salattu.huuto.net/kohteet/bamsea-ym-alk92-104cm/128794190
wtf???!