Ei meinaa poika millään juoda..
äiti 26.02.2010 #4 Ruiskulla, pillillä, sporttipullosta, niin paljon kun vaan saa menemään. Kuumessa tarvitsee enemmän kuin normisti, vaikka limsaa jos on sen ikäinen.
Ruiskulla, pillillä, sporttipullosta, niin paljon kun vaan saa menemään. Kuumessa tarvitsee enemmän kuin normisti, vaikka limsaa jos on sen ikäinen.
vieras 26.02.2010 #5 Minä annan lapsille kuumeessa sitä mitä parhaiten juovat.Jos on kovin pienestä kyse niin ruiskulla olen antanu jos ei muuten ole nestettä mennyt.
Minä annan lapsille kuumeessa sitä mitä parhaiten juovat.Jos on kovin pienestä kyse niin ruiskulla olen antanu jos ei muuten ole nestettä mennyt.
Noppana2 26.02.2010 #6 Miksi vettä???? Mitä vaan juomista tietenkin, mieluisinta. Jäätelöä, hedelmäsoseita, viinirypäleitä, meloonia.... lista on loputon. Määrä on riittävä, jos lapsen yleisvointi ok.
Miksi vettä???? Mitä vaan juomista tietenkin, mieluisinta. Jäätelöä, hedelmäsoseita, viinirypäleitä, meloonia.... lista on loputon. Määrä on riittävä, jos lapsen yleisvointi ok.
* 26.02.2010 #7 Noppana2 ohjetta noudatan minäkin. Pillimehut on kivoja ja sitten esim. lasten urheilujuomapullo täytettynä hyvällä juomalla (limppari, mehut jne.).
Noppana2 ohjetta noudatan minäkin. Pillimehut on kivoja ja sitten esim. lasten urheilujuomapullo täytettynä hyvällä juomalla (limppari, mehut jne.).