Hakutulokset

1. S

Asumistuki

3.10 näkyy olevan maksussa
  2. S

Pph:t tai päiväkodin hoitajat, mielipide 2 veen päiväuniasiaan?

Mutta onko lapsi todella unen tarpeessa jos tämä uni tulee silmään vasta vähän ennen yhtä? kun lapset on laitettu sänkyyn puoli kaksitoista ja uni aika loppuu puoli kahden ja kahden välillä? Tunti puolitoista pyöritään sängyssä houkutellen unta ja sit juuri kun sikein uni on saavutettu lasta...
  3. S

Itse jäin miettimään tuota kotona ollessanne asia oli aivan eri,poika aloitti tarhassa jo 9kuukauden iässä eli en usko että hänen *hermostollinenpuutos tila iski* yllättäen kaksi vuotta tarhan aloittamisen jälkeen. Kyllähän sitä tässä maassa on pakko tienata elantonsa joten lapset näin ollen...
  4. S

ja päivähoidossa tosiaan ne 2-vuotiaat todellakin nukkuvat,minun poika oli sinä keväänä täyttänyt jo 3-vuotta.! Taitaa olla jollakin hoitajalla huono-omatunto kun tietää ettei aina tarhoissa kaikki asiat mene niinkuin pitäisi :D
  5. S

'nähnyt' paskapuhetta sanon minä! millähän perusteella perustelet tämän sinun 'fiksun' vastauksesi? Ongelmanne on ollut lapsen hermostolle sopimaton liian aikainen herätys. Hermosto oli jotenkin vähän kehittymätön, kun ei ole rauhoittunut. Nukkumaanko olisi pitänyt poika jättää jotta itse...
  6. S

Hjelp :)

Joo,apteekissahan on niitä monia eri vitamiini valmisteita,itseä kiinnostikin lähinnä nämä kyseiset tuotteet.Maitohappobakteerit on meillä ainakin vatta-taudit pitänyt kaukana, ja kyseessä oli siis että saisi sairastelua hiukka vähemmäksi koska itselläni on huono vastustuskyky ja viimeiset...
  7. S

Hjelp :)

Kuka osaa kertoa saako raskaana ollessa käyttää kyseisiä vitamiini-valmisteita: Solgar Vitamin C, 1000mg, D-pearls D-vitamiineja ja Biolatte Original kapseleita.Naapurin äiti suositteli et näitä kun popsii koko perheen voimin ympärivuoden pysyy pöpöt kurissa ja nyt mietin tohtiiko näitä itte syödä
  8. S

pääsin opiskeleen, mutta mitähän tukea saan?

sitä pystyy aina hakeen vasta jälkikäteen siis normaalin työttömyyspäivärahahakemuksen kanssa. se on 9vrk ja veroton elikkäs 180euroa kuukaudessa sen päivärahan päälle.kannattaa kysellä siellä työkkärissä kaikki mahdolliset tuet mitä sun on mahdollista saada,noissa työvoimatoimiston...
  9. S

pääsin opiskeleen, mutta mitähän tukea saan?

Ja jos on yli 25 voi saada opiskeluun päivärahaa,ylläpitokorvausta ja joissain tapauksissa ensimm'äiselle 200vrk myös jonkin näköistä kannusterahaa? noin 4,40euroa. itse saan palttiarallaa noin 800euroa,tässä tietty myös lapsikorotukset
  10. S

Rähjääntynyt Tiia on poistettu BB talosta koska se karkasi pesän kautta

anteeksi tyhmyyteni,pakko kysyä silti.voiko tuon 24/7 paketin ostaa siis televisiosta katselua varten vai ainoastaan nettiin/koneelle siis :D :D joo,ehkä tyhmä kyssäri mut ku lonti ei tajua :)
  11. S

Kumpi on virallinen laskettu aika?

Jos ultra heittää todennäköiseen laskettuun aikaan 4 vrk silloin laskettu aika muutetaan myös papereihin,muuten pelataan sillä todennäköisemmällä
  12. S

Punainen hiusväri

Aika moni sanoo ettei suoravärit pysy hyvin yllä,itse olen kyllä tykännyt kovastikin. Mulla on pohjilla oma tukka sellainen normaali suomalainen 'vaaleahko' jossa luultavasti hiukka punapigmenttiä,pisamia siis riittää :) itsellä kestää kirkkaanpunaisena noin 2 viikkoa,hyvin hoidettuna ja kesällä...
  13. S

Ei olis pitänyt innostua just nyt tosta sokeroinnin harjottelemisesta....

jes,kylppäri on tän illan sit mun reviiriä... :D kiitos kiitos kiitos tätä on pakko kokeilla edes kerran :)
  14. S

Punainen hiusväri

Itellä erittäin punainen tukka,ollut nyt noin puoli vuotta.Alunperin omat hiukset olivat mustat joihin tein useamman värin poiston,sen jälkeen kaikista kirkkain suoraväri mitä löytyy ja a'vot,nyt minulla on kirkuvan punaiset hiukset sävyä Fire. :) Hyvin on pysynyt punaisena ja suoravärien...
  15. S

Nimi apua..

Onni Oliver. Oman pojan nimessä on myös Oliver ja seuraava lapsi jos on poika nimeen tulee joko Onni tai Aarre <3
  16. S

Rahojen nostaminen paffin tililtä?

Meille kesti viimeksi viikon,eli 7 arkipäivää :/
  17. S

Hiusten värjäys raskaana

Itse värjäilen suoravärillä,sävynä on fire joka vaatii todellakin vähintään 2 viikon väeisen värjäyksen.Mut nämähän suoravärit ovat kuin sormivärejä,et niistä ei kait ole haittaa?
  18. S

Onko jollekkin teistä "määrätty" pvkodissa hoitoaika lapsille jos olet itse kotona?

Taitaa täällä taas olla katteellisia panettelemassa.ei voi muuta sanoa...
  19. S

Onko jollekkin teistä "määrätty" pvkodissa hoitoaika lapsille jos olet itse kotona?

Jeps.siis haen työkkärin aikuiskoulutuksiin.viimeisimpään koulutkseen oli 512henkilöä hakenu ja kuolutuspaikkoja oli 20.Eli oliskos siinä ollu syy etten ole ainakaan vielä päässy.

Yhteistyössä