Ei olis pitänyt innostua just nyt tosta sokeroinnin harjottelemisesta....

"vieras"
HAAAA! Mä onnistuin!

Ja Alaston lohikäärme: Ei, vaan se levitetään (on siis aika kiinteää, sellaista että se ei saa tarttua sormiin) vastakarvaan ja sitten repäistään myötäkarvaan.. Vähän kuten vaha, mutta ilman mitään lappuja.

Toi annos minkä nyt viimetteeks tein, oli kyllä liian pieni. Riitti mun sääriin (mä kun haluan vyötäröstä alaspäin kaikki karvat pois) ja sitten siitä tuli sellaisa että alkoi tarttumaan sormiin ja tahmaamaan..

Ei vienyt ihan hentosia tai lyhyitä karvoja, mutta joo, hyvästi veetin kylmävahat, epilaattori ym.! Tää on niin mun juttu :D Ja voin sanoa että sattuu vähemmän kuin epilointi, vahaukseen ei voi edes verrata.
.

"mimi"
Täälläkin yksi innokas kokeilija ilmottautuu!

Pari kysymystä, puristitko sitruunan mehun ihan tuoreesta sitruunasta? voikohan käyttää sellaista tiivistettä, sellainen keltainen pullo? keititkö jonkun satsin kattilassa ja se meni pieleen vai? että mikro vois olla parempi?

Sitä tiiviistettä voi kuulemma myös käyttää, minä puristan sitruunoista mehun.

En onnistunut kun tein kattilassa (keitin lie liian pitkään tmv.).

Levitin niin että pyörittelin käsissäni sellaisen köntin ja sitten tavallaan vedän sen ihoa pitkin, niin että se leviää siihen.. äh, en mä osaa selittää..

"pölyhousu"
Mä tein kerran tota sokerimassaa ja sillä olis lähteny koiraltakin karvat.Hyvin toimi,mut kyl kirpasee.Revin vanhasta lakanasta paloja ja niiden avulla sokeroin jalat.se sit jysähtää kunnolla kiinni:D

Yhteistyössä