Hakutulokset

1. T

Clomifen

Apsulle isot onnittelut!!! ON: Mä olin jo toiveikas. Kierto oli täysin poikkeava entisistä. Ovis oli selvä, kipuineen ja nippailuineen ja testilläkin sen sain näkyiviin. n. Dpo 5-6 alkoi aaltoileva kuvotus iltaisin. Sen jälkeen myös öisin. Heräsin aaltoilevaan pahaanoloon. Rinnat turposi...
  2. T

Clomifen

Ihan muutama tyhmä kysymys... a) tikutteletteko te oviksen? Saatteko joka clomikierrossa kuitenki LH huipun testiin tulemaan? b) mittaatteko lämpöjä? Nouseeko joka kierrossa mahd. oviksen jälkee lämmöt? Mä en oo lämpöjä yleensä mittaillu, mut täs kierrossa huvikseen seurasin. En saanu...
  3. T

Clomifen

Tipetsu ja NoBlood Tuttuja tunteita. Mulla siis vähän samaa taustaa ku Nobloodilla, eli ei vaan toimi, jostain syystä. Ehkäisyttä oltu ties kuinka kauan (vuosia). Miehellä hieman huonosti liikkuvia siittiöitä mut ei se selitä silti tätä epäonnea. Tosiaan en tikuttanu vahvaa viivaa tässä...
  4. T

Clomifen

pahoittelut ja myötätunnot kaikille kierron /tuhrun kanssa taisteleville!! Mä en saanu sit tässä kierrossa tikutettua ovista ollenkaa eikä kyllä alakerrassa sille tuntunutkaan kertaakaan :confused: No, eipähän se joka kierros tuu vaikka söis lääkkeitäkin. Ja tais toi edellinen sekokierto vähä...
  5. T

Clomifen

verona En tiedä..koska en oo ennen tikutellu ovulaatiota kuin vasta tässä clomikierrossa. Norm kierrot on about 29 pv.. :confused: Nyt tikutin oviksen ja vuoto alko dpo7.. Tipetsu Joo,niimpä. Tuntuu et voiko limis olla ees tarpeeks paksu mahd.ovispäivänä ku vuotaa näin kauan..!??
  6. T

Clomifen

Hellurei No, vuoto alkoi sen tiputtelun jälkeen ihan rytinällä ja vuotanu nyt .. öö.. 8 päivää :kieh:. Aloitin clomit taas kuitenki "normaalisti" .. lekurin mukaan ilmeisesti toi keltarauhastaso ei oo järin korkea, eli luteaalivaihe jää lyhyeks. Mut mitää keltarauhashormonia ei kannata...
  7. T

Clomifen

:wave: Kyselen täältä kun täällä on kokeneempia.. Onko kellään ollu clomi kierrossa vuotoa tai sellasta et menkat alkaa reilusti aikasemmin ?
  8. T

TAAS mamut asialla!!!

niimpä nii.. sinisimmuiset suomalaiset jotka ei oo suomalaisten puolella. Jossain islamilaisessa maassa Suomi-poika raiskari olis tapettu tai vähintään karkoitettu maasta sillä sekunnilla. Täällä hyssytellään ja taputetaan päähän, että "voivoi sattuuhan sitä.."
  9. T

onkon teistä 160-165 cm lyhyt??

No, riippuu pitkästä ja pätkästä. Siro pätkä on kaunis samoin ku hyväluustoinen pitkä. Lyhyt ja lihava muttei myöskään romuluinen tai tanakka pitkä oo kaunista.
  10. T

TAAS mamut asialla!!!

Ihan samaa mieltä!!! Esim raiskaustilastoissa ulkomaalaissyntyiset ovat kärjessä tässäkin maassa..
  11. T

onkon teistä 160-165 cm lyhyt??

Ei oo lyhyt vaikkei toki pitkäkään, mutta ainakaan ei "huonossa mielessä" lyhyt. Mun ystävä on 180cm mallimittanen ja kyllä monesti manaa että esim miehet on lyhempiä. Ja ite oon 166 siro, ja korkkareissa just sopiva ;)
  12. T

NORMAALIPAINOISET huom!!! Kuinka usein ja minkälaisia määriä syötte herkkuja?

Joka päivä, lähinnä karkkia ja suklaata.. joskus keksejä ja kerran- pari kertaa vk kahvilassa jotain hyvää. Kesällä jäätelöä. Sipseistä tai vanukkaista en välitä enkä juo esim. sidukkaa/olutta .. Olen normi/alipainon rajalla.. No, ehkä tulee sit syötyy vähemmä sitä "oikeeta" ruokaa :ashamed:
  13. T

Käytiin 9kk vauvan kans ravintolassa syömässä ja...

Kyllä, mun mielestä vauvan kanssa on jo hyvä alottaa ravintolassa käynti, yleensä tällaset osaa käyttäytyä sitten myöhemmin hyvin (just tyyliin 2-3v ,mahd.uhmaiässä). Jos vasta sillon 2-3v eka kertaa menee ulos syömään niin en ihmettele jos lapsi "ei osaa käyttäytyä". Kyl mun mielestä lapsen...
  14. T

Pienikokoinen lapsi ja itsetunto-ongelmat

Lapsen pituus on toki hieman ennustettavissa vanhempien/suvun mukaan mutta kasvamiseen vaikuttaa myös murkkuikä ja miehillä kasvua voi olla 20v asti.. Kamu oli lapsena lyhyt ja vielä nuorena mieheksi lyhyt,n. 170 cm mutta intissä hujahti pituutta 14cm, uskokaa pois. Ite taas olin 1v reilusti...
  15. T

Ecover -nestemäinen pesuaine???

ei sovi minkään pesuun.. vaikka pesis 90 asteessa nii vaatteet alkaa haista ihan luutulle :x ...
  16. T

äiti kasvissyöjä -lapselle ei anneta ollenkaan lihaa?

ja ps. en syö. En ole syönyt lukuunottamatta pinaattilettuja. Kotiruoka , perusruoka on parhautta.
  17. T

tahalleen ei saa juu.. mut jos vahingossa.. Joo sorry. Anteeks kaikille. Hullulla on halvat huvit. (ps. uskokaa tai älkää nii ite olen kannattanut kasvisruokapäivää kouluissa, kaikille oltava valinnan vapaus..) Öitä.
  18. T

Jooo.. mulla on varmaa tekemisen puute. Mut aina ko.aiheesta saa nii järkyttävän shown aikaan.. Ei koskaan kyl siinä porukassa ku Atrialla olin töissä.. :flower:
  19. T

Hmm pakko ja pakko.. edelleen en ymmärrä miks oma henki sitte on kalliimpi ku sen lehmän henki ku kerta elämä on samanarvoista? Sorry.., :laugh: Hauskaa ku kukaan ei tajuu " vitsiä" ja provoa.
  20. T

Ja rdellee .. jos elämä on siis samanarvoista niin kysyn vielä seuraavaa: Jos ajat jäniksen yli onko se yhtä "tuomittavaa" kuin jos ajat vaikkapa nyt ihmislapsen yli? Sorry. On karkea esimerkki mutta kuitenkin..

Yhteistyössä