No älä nyt! Kumpaakohan nykyään ihaillaan, pitkiä vai lyhyitä naisia?Alkuperäinen kirjoittaja pl:olisimpa mäkin oon 170
Apua! Minä olen siis 157cm ja saan palkkaa 5300 e/kk. Kuinka paljon saisinkaan jos olisin pitempi!?Alkuperäinen kirjoittaja tipi:No älä nyt! Kumpaakohan nykyään ihaillaan, pitkiä vai lyhyitä naisia?Alkuperäinen kirjoittaja pl:olisimpa mäkin oon 170
Pitemmät saa enemmän palkkaakin, sehän on tutkittu. Kyl me pitkät vaan rulataan kuule =)
t. 171 cm, joka pätkä omassa kaveripiirissään
Heh, eiköhän koulutetut saa yleensä keskimäärin enemmän palkkaa Mut siis pituudella on hyvät puolensa, mutta lihoessa alkaa hyvin nopsaan näyttämään järkyttävältä korstolta, valitettavasti.Alkuperäinen kirjoittaja tipi:No älä nyt! Kumpaakohan nykyään ihaillaan, pitkiä vai lyhyitä naisia?Alkuperäinen kirjoittaja pl:olisimpa mäkin oon 170
Pitemmät saa enemmän palkkaakin, sehän on tutkittu. Kyl me pitkät vaan rulataan kuule =)
Tietenkin, mutta ettekö oikeesti ole törmänneet tutkimuksiin, joiden mukaan se on ihan yleinen ilmiö, että pitkiä (miehiä ja naisia) jotenkin suositaan?Alkuperäinen kirjoittaja nii:Heh, eiköhän koulutetut saa yleensä keskimäärin enemmän palkkaa Mut siis pituudella on hyvät puolensa, mutta lihoessa alkaa hyvin nopsaan näyttämään järkyttävältä korstolta, valitettavasti.Alkuperäinen kirjoittaja tipi:No älä nyt! Kumpaakohan nykyään ihaillaan, pitkiä vai lyhyitä naisia?Alkuperäinen kirjoittaja pl:olisimpa mäkin oon 170
Ja lyhyt taas näyttää lihoessaan pallolta...Alkuperäinen kirjoittaja nii:Heh, eiköhän koulutetut saa yleensä keskimäärin enemmän palkkaa Mut siis pituudella on hyvät puolensa, mutta lihoessa alkaa hyvin nopsaan näyttämään järkyttävältä korstolta, valitettavasti.Alkuperäinen kirjoittaja tipi:No älä nyt! Kumpaakohan nykyään ihaillaan, pitkiä vai lyhyitä naisia?Alkuperäinen kirjoittaja pl:olisimpa mäkin oon 170
:wave: Täällä toinen!Alkuperäinen kirjoittaja raparperitaivas:Mää oon 155cm ja olen lyhyt. Ja myönnän sen