Hakutulokset

1. K

**Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

Huomenta naiset! Tinkalle tsemppiä ultraan!! ja onnea myös muille ultraan meneville. Kiva myös lueskella ultrakuulumisia, se on isoetappi plussatestin jälkeen. Itseäni vaivaa väsymys, parin tunnin päiväunet menee helposti, tosin öisin heräilen välillä tunteeseen että verta tulisi. Se on ihan...
  2. K

Kiitos lämpöisestä vastaanotosta :heart: Oivikki: Onnea ihanista ultrauutisista, varmasti hieman pystyy huokaseen =) Heni: Samoin onnea myös sinne, ihana varmasti nähdä pienen elämän alun liikkuvan. Tuo kotidoppler on kai saavuttanut aikamoisen suosion, kyllähän se alkuun helpottaa oloa...
  3. K

Kiitos lämpöisestä vastaanotosta :heart: Oivikki: Onnea ihanista ultrauutisista, varmasti hieman pystyy huokaseen =) Heni: Samoin onnea myös sinne, ihana varmasti nähdä pienen elämän alun liikkuvan. Tuo kotidoppler on kai saavuttanut aikamoisen suosion, kyllähän se alkuun helpottaa oloa...
  4. K

Heippa kaikille :wave: Mahtuuko joukkoonne yksi hermoheikko :ashamed: Plussasin 2.IVF:stä. Takana kuitenkin muistuttaa keskenmeno rv 12+, joka johti kahteen kaavintaan. Mun kesä tulee varmaankin oleen piinallinen. Ihan alkutaipaleella ollaan, ja laskettua aikaa en oo oikein osannut laskea...
  5. K

Kympin hoidot

Maitoparta: Hui, mikä saalis. Nyt toivotaan että moni sieltä selviytyy ja pääsette siirtoon. Monella näyttää olevan jänniä hetkiä, tsemppiä piinapäiviin !! Halaus kaikille jotka ovat joutuneet kesälomille, voimia ja jaksamista! Sydämellinen kiitos onnitteluista :heart: Kyllä se plussaa...
  6. K

Kympin hoidot

Risupesä, Heidh ja Taika voima :hug: Onnea ja tsemppiä kaikille joille on siirto tehty ja ja punktioon menijöille :heart: Nyt en pysty enempää "yksilöimään". Mun kädet tärisee, tänään pp11 ja sain kaksi viivaa :heart: Sekava fiilis, iloa ja pelkoa. Edellinen plussa 11/08 meni kesken rv...
  7. K

Kympin hoidot

Raitapaitainen: Voi kurjuus mitä oot joutunut kokemaan :hug: Pyysitkö mitään selitystä kohtelulle ?Aiotko tehdä valitusta, yhteys potilasasiamieheen?Itselläni punktiot ei oo kauheen kivuliaita ollut, mutta oudota tuntuu jos jätetään soluja ottamatta, kun kyseessä on KALLIS hoito. Ja luulis...
  8. K

Kympin hoidot

Leiskalle :hug: surullisesta kissan kohtalosta. Kyllä eläimet on kun perheenjäseniä ja niihin kiiintyy valtavasti. Amelie: Sullahan oli hyvä ultranäkymät, toivotaan kunnon saalista :) Raitapaitainen: Joko punktio on takana, toivottavasti kaikki meni hyvin ja saatiin kunnon saalista...
  9. K

Kympin hoidot

USL: :laugh: Kyllä niitä kai voi niinkin käyttää =) Joko oot testannut? Noista oireista: Mulla on ikää 29v (nuori ), ja mulla PAS-siirroissa (zumet+luget) on oireet, tissien kipu, turvotus alkanut ja monesti ennen siirtoa :whistle: että kauheesti en oo voinut itseäni "lukee"...
  10. K

Kympin hoidot

Hei!! Vadelmaunelma on saanut kyllä kokea todella kirpeitä hetkiä :hug: Ajattele mitä ihminen lopulta joutuu kestään. USL:malttia, älä vielä luovuta!! Heidh: Onnea kyytiläisestä, samoissa piinistellään =) Toivorikas: Mulle voi päivittää: PP0, testi 28.5 On: Yksi Top on kyydissä :heart...
  11. K

Kympin hoidot

Nopeesti kysymys Taikalle: Saitko itse valita siirretäänkö 1vai2alkiota? Oliko sulla PAS siirtoja takana, ja montaako sulla on silloin laitettu? Onnea kyytiläisestä ja peukkuja matkaan :flower:
  12. K

Kympin hoidot

Onnea kaikille plussanneille, näyttää todella hyvältä. Toivotaan että plussat vahvistuu ja asukit pysyy matkassa :heart: Voimahalaus neganneille :hug: Inhottavia vastoinkäymisiä myös ollut, jotenkin ei pysty ymmärtämään että kun hoidot itsessään on jo rankkoja niin sitten annetaan ja otetaan...
  13. K

Kympin hoidot

Vau, mikä plussa näkymä :heart: Hienoa, Onnea Tinka ja Paiju =) Milona: Ihana asenne siellä, ja itse kyllä saan aina toivoa kun näkee ihmisten plussaavan useiden ja vuosien hoitojen jälkeen. Nyt on jatkettava töitä, mutta huomenna tulen kertoon kuulumiset :)
  14. K

Kympin hoidot

Vau, mikä plussa näkymä :heart: Hienoa, Onnea Tinka ja Paiju =) Milona: Ihana asenne siellä, ja itse kyllä saan aina toivoa kun näkee ihmisten plussaavan useiden ja vuosien hoitojen jälkeen. Nyt on jatkettava töitä, mutta huomenna tulen kertoon kuulumiset :)
  15. K

Kympin hoidot

Hei! Ihanaa, haamuja! =) Onnea ja toivotaan että viivat vahvistuu kunnolla. Nemi: Mä oon aina ollut heikkohermoinen testaaja, ja vaikka oon pistänyt pregnyliä 10000, niin ei oo haamuja tullut varhaisillakaan testipäivillä. Voimia pettyneille ja kärsivällisyyttä piinailijoille. Taika-79...
  16. K

Kympin hoidot

Firefox: Onnea plussasta :heart: Heidh: Melkein voisin kopsata sun tekstin, täällä edetään samassa aikataulussa. Tsemppiä punktioon. Monella alkaa olla jännät paikat, toivottavasti saadaan roppakaupalla plussauutisia!! On: Ultrassa näkyi ainakin 10mukavan kokoista follia, tänään vielä...
  17. K

Kympin hoidot

Taika79, meillä näyttää olevan myös samahoitopaikka ja punktiokin mahd.samana päivänä :) Kiva että on piinailuseuraa =)
  18. K

Kympin hoidot

Heippa!! Aluksi Kiitos Toivorikas, sinä se jaksat päivittää listaa ja pitää palstailijat ajantasalla =) :flower: Onpas hienonnäköinen joukko piinailijoita, paljon plussa tuulia koko porukalle!! Marjaanelle lämmintä kesää! Hitsi kun luin taas monta sivua, mut en taas muista kenenkään...
  19. K

Kympin hoidot

Onpas täällä paljon tapahtunut. Onnea plussanneille,Tsemppiä piinailijoille, ja jaksamista sekä voimia niille joilla ollut epäonnistuneita siirtoja ja kurjia kokemuksia. On kuitenkin hienoa että niin moni "vertainen" on löytänyt tiensä tänne, ja jakaa kokemuksiaan sekä ajatuksiaan. Ja tietää...
  20. K

Kympin hoidot

Onnea AaVee =) Toivorikas Onnea siirtoon! Ja tsemppiä piinalijoille :) Hauskaa viikonloppua!

Yhteistyössä