Hakutulokset

1. K

Kympin hoidot

Hei! Hugsy: Hyvinhän HCG on noussut, toivotaan että nousu jatkuu ja kaikki menee hyvin. Pirpana: Voimia ja jaksamista! Vadelmaunelma: Tiedän tuon tunteen, fb:ssä kuvia kaksista viivoista, masuista ja suloisista vastasyntyneistä, kyllä itsellänikin aina pisto rinnassa tuntuu. Vaikka eihän se...
  2. K

Kympin hoidot

Täällä on tapahtanut paljon, voimia kaikille hoitojen keskelle, surullisiakin tapahtumia on ollut. Ja toivoa ja tsemppiä piinailijoille sekä hoitoja odottaville! Pikaisesti tulin laittaan kuulumiset, puhdas nega testattu, ajatuksia yritän kääntää 2.IVF:ään toukokuulle. :(
  3. K

Kympin hoidot

Toivorikas ja Mansikkainen :hug: Jaksamista kummallekkin! Hugsy ja leiska: onnea! Mikä päivä te ootte aloittaneet testailut, ja koska saitte haamua? Onko teillä kaikilla yleensä sovittu veritestipäivä? Mua on ohjeistettu tekeen vain virtsatesti. Kerran oon käynyt veritestissä, kun sain...
  4. K

Kympin hoidot

Hei! Tähtisilmä: Toivottavasti pääset siirtoon, onko sulla kuinka monta alkiota pakkasessa? Tsemppiä! Meg: Mulla tulee vaihtelevasti Luget pois, välillä enemmän ja välillä vähämmän, on kyllä melkoisia sottaajia nuo luget. Tarvii vaan toivoa, että lääkeaineet ehtii imeytyä. Toivorikas: Niin...
  5. K

Kympin hoidot

Onnittelut e-74! =) Vadelmaunelmalle ja Sanasalle voimia! Meg tsemppiä punktioon, toivottavasti tulee hyvä saalis! Kaksi ainukaista alkiota selvisivät molemmat sulatuksesta ja ovat siirretty kyytiin, piinapävät alkakoon :)
  6. K

Kympin hoidot

Heippa! Joku kyseli että onko Taysissa ensiviikolla sulkua, niin ei pitäisi olla, koska mulla on PAS maanantaina, mikäli kaksi ainokaista nyt selviää. RouvaPapunen nauti raskaudesta. Sulla on täysi syy iloita olostasi. Tsemppiä kaikille siirtoon, ja onnea plussanneille! Neganneille voimia...
  7. K

Kympin hoidot

Heippa! Jänniä aikoja monen kohdalla menossa. Neganneille pahoittelut! Kiitos Toivorikas lista päivtyksestä, mulla varmaan siirto on vkolla 8tai9, se selviää ensiviikolla. Osaako kukaan aukaista mulle, kun sanottiin että pakkasessa on 2 viiden päivän alkiota, tuo ei taida ollenkaan kertoa...
  8. K

Kympin hoidot

Heippa kaikille, vieläkö mahtuu mukaan? Kovasti olen ketjua lueskellut, en ole saanut vain kirjoitettua. Sen verran taustoistamme, meillä on ovulaation induktiolla alkunsa saanut ihana 3,5-vuotias poika. Hänen täytettyä vuoden päätimme heti jatkaa hoitoja. Mulla on PCO. Aikapian tulinkin...
  9. K

Kympin hoidot

Heippa kaikille, vieläkö mahtuu mukaan? Kovasti olen ketjua lueskellut, en ole saanut vain kirjoitettua. Sen verran taustoistamme, meillä on ovulaation induktiolla alkunsa saanut ihana 3,5-vuotias poika. Hänen täytettyä vuoden päätimme heti jatkaa hoitoja. Mulla on PCO. Aikapian tulinkin...

Yhteistyössä