Hakutulokset

  1. BootyPeppi

    Moikka kaikille! Mitä kuuluu kukkuluuruu :)

    Miten teidän joulu meni? Minä vein lapseni tutustumaan maailman tunnetuimpaan teolliseen ihmisten tuhoamislaitokseen. https://villananna.vaikuttajamedia.fi/2020/01/03/auschwitz/
  2. BootyPeppi

    Kysy, mä vastaan!

    Moikka kaikille! Mitä teille kuuluu? Nyt pitkästä aikaa vastaan kysymyksiin jos teillä niitä on :)
  3. BootyPeppi

    Pimpelipompeli tuitelituitui

    Mitä kuuluu kukkuluuruu?? Mitä meinaatte touhuta tänään?
  4. BootyPeppi

    Terppa tärppä!

    Terppa terppa! Niin ihana kesä, lämmintä ja aurinkoa piisaa! mitä ootte puuhailleet? :love:
  5. BootyPeppi

    Kun kerran blogeista haluatte puhua

    Niin tässä on yksi :) Hih... https://villananna.blogspot.com/
  6. BootyPeppi

    Moikka moi!

    Mitäs teille kuuluu? Innostuin tekemään ihania kotikosmetiikka tuotteita. Ihanan karkkisia <3 Nyt on kuin kylpylässä olisi kun menee suihkuhuoneeseen, ihana tuoksu :) Tuotteita: Kahvikuorinta-aine Pesupommit Saippuaa Dödö Kyllä tulee puhtaaksi näillä eväillä...
  7. BootyPeppi

    Pimpelipompeli, tuitelituitui!!

    Mitä kuuluu kukkuluuruu ? Tulin moikkailemaan teitä tänne pitkästä aikaa taas.
  8. BootyPeppi

    Moikka moi kaikille!

    Mitäs teille kaikille kuuluu? Onko kesä mennyt hyvin?
  9. BootyPeppi

    Nyt alkaa riittää

    Tässä on viikon verran laahattu tavaroita vanhasta asunnosta uuteen ja hermot alkaa mennä jo...Tuntuu ettei millään saa tätä uutta asuntoa laitettua kuntoon kun tavaraa tulee koko ajan sisälle, eikä pääse laittamaan niitä paikoilleen. Kun olisi aikaa mennä kiipeämään vaikka Vuosaaren huipulle...
  10. BootyPeppi

    Moikka moi kaikille!

    Mitäpä teille kuuluu? Mukavaa juhannusta myöskin ja kysymyksiä saa esittää, olen hetkisen paikalla :)
  11. BootyPeppi

    Vielä on kesään aikaa

    Mutta siitä huolimatta on ihan pakko tulla kertomaan teille, että ei kannata niitä vanhoja kenkiä heittää pois kun ne voi aina tuunata.
  12. BootyPeppi

    Uuden vuoden pähinät

    Toiveena oli, että palattaisiin entisiin palstailu aikoihin. Tästä voi vaikka aloittaa :)
  13. BootyPeppi

    Huomenna tullaan kuvaamaan meidän parveke

    Lehteen. Hiukkasen jännittää. Parveke on nyt laitettu ja puunattu. Ukkonen haittaa ikkunanpesua :) On aina niin omituista nähdä oma kädenjälki lehdessä vaikka siihen pitäisi jo tottua...
  14. BootyPeppi

    Tuunausta

    Tällä kertaa miesten paidat muuttui minulle topiksi :love: Kyllä taas kelpaa...
  15. BootyPeppi

    Kyllä on ollut mahtava kesä

    Ei välttämättä ilmojen puolesta mutta kaiken muun. Koko ajan nähtävää ja koettavaa ja ihan vain turistina omassa kaupungissa :) Mitäs muut ovat puuhailleet?
  16. BootyPeppi

    Maistuisko?

    Nutella croisantit?
  17. BootyPeppi

    Päivän kyssäri...kuva

    Mitä tämä on?
  18. BootyPeppi

    Hei hei hei, houhouhou :D

    Mitä kuuluu, kukkuluuruu? Ihana ilma :love:
  19. BootyPeppi

    Juhannuksen kyssärit

    Saa kysyä, vastaan :) Hetken aikaa...Ihanaa juhannusta kaikille <3
  20. BootyPeppi

    Ihanaa äitienpäivä iltaa

    Toivottavasti on ollut ihana päivä kaikilla!

Yhteistyössä