Uuden vuoden pähinät

vierailija kaali
Mä yritän siivota. Suursiivota. Yllättävän rento fiilis vaikka tiedän että saa konmarita vaikka kuinka mutta tavara ei tästä talosta lopu. Mun lisäks täällä asuu 4 hamsteria :D
 
Täällä vaan kotona hengaillaan vaan.
Äsken pakosti käytin koirat pihalla. Paukkui ja rytisi niin perusteelliseesti ympärillä, mutta heitin koirille ruokaa maahan ja ne alkoivatkin niitä syömään. Kerran pamahti oikein kunnolla ja pentu säikähti, mutta jatkoi syömistä saman tien. Ärsyttävää, kun asutaan niin keskellä, että joka suunnasta kuuluu jytke.
Täällä päin tuntuu olevan rahaihmisiä, kun tuo paukuttelu on tauotonta ja todennäköisesti loppuu muutama minuutti puolenyön jälkeen kokonaan.
 
Täällä vaan kotona hengaillaan vaan.
Äsken pakosti käytin koirat pihalla. Paukkui ja rytisi niin perusteelliseesti ympärillä, mutta heitin koirille ruokaa maahan ja ne alkoivatkin niitä syömään. Kerran pamahti oikein kunnolla ja pentu säikähti, mutta jatkoi syömistä saman tien. Ärsyttävää, kun asutaan niin keskellä, että joka suunnasta kuuluu jytke.
Täällä päin tuntuu olevan rahaihmisiä, kun tuo paukuttelu on tauotonta ja todennäköisesti loppuu muutama minuutti puolenyön jälkeen kokonaan.
Täälläkin alko nyt paukutelut. Koirat nukkuu, eivät välitä.
 
Karjalalippis75
Kohta alotetaan kunnon rytinä. Sain kaverin kautta vanhoja raketteja ja patoja todella edullisesti ja voin sanoo, että kello 23-2 paukkuu NONSTOP. Varmaan tonnin pommit mulla, mutta makso vaan 200 euroo.

Ja täytyy sanoo, että ei haittaa että pari vittumaista naapuria tossa. Toinen aina leveilee, mutta takuuvarmasti jää toiseksi. Hauskaa kun heillä vieraita ja lapsiakin. Näkee lapset kunnon ilotulituksen kun NAAPURI TARJOAA.

Toinen naapuri inisivä ja voivotteleva koiraihminen. Vittu kerran vuodessa saa paukutella. Olis opettanut koiransa olemaan pelkäämäti, just luin että yleensä koiran pelko on omistajan vika. Tai olis sitten mennyt sinne koirien turvahotelliin.

Tiet noi koirat paskoo täyteen ja haukkuu 364 kertaa vuorokaudessa, ei pätkääkään vituta että voi edes yhtenä päivänä antaa takas.

LET THE SHOW BEGIN...
 

Yhteistyössä