Hakutulokset

  1. Faith83

    Millainen todennäköisyys raskautumiselle?

    Ja kyllä, ne toissapäiväiset kaverit siellä hyvin odottelevat. Ne saattavat olla niitä voittajia.
  2. Faith83

    Millainen todennäköisyys raskautumiselle?

    Ei, se että kp 14 jäi seksi väliin, ei ole tärkeää. Siittiöt elävät 2-5päivää ja itse asiassa todennäköisyydet raskautua on silloin, kun seksiä harrastetaan hyvissä ajoin ennen ovista kuin sen tapahduttua, eli munasolun irrottua. Silloin on enää max 1 vuorokausi raskautua, ja siittiöiden on...
  3. Faith83

    Luomusti raskaana 2,5 v lapsettomuuden ja hoitojen jälkeen!

    USL, onneksi olkoon:)! Kiva nähdä palstoilta tuttujen nimien plussaavan...!
  4. Faith83

    Luomusti raskaana 2,5 v lapsettomuuden ja hoitojen jälkeen!

    kaz, onneksi olkoon, mä muistan sut palstoilta. Kiva kuulla, että teillä kaikki hyvin! Tämä on niin suuri yllätys meille, kuten varmaan teillekin:). Kiva tietää, että kärsimykset (usein) palkitaan:) Toivottavasti sinä ja vauva voitte hyvin:). Meillä alkuraskauden ultra 2 vk päästä, hermostuttaa..
  5. Faith83

    Alkuraskauden oireet

    Hei! Olenkin pari kertaa kirjoittanut sinulle selittämättömästä lapsettomuudestani, melkein 3 vuotta odotusta ja hoitoja. Viikko sitten sain tietää olevani raskaana luomusti, ilman mitään hoitoja. Nyt tietenkin olen vainoharhainen. Minulla on nyt rv5+1, ei ole mitään pahoinvointia tai...
  6. Faith83

    Luomusti raskaana 2,5 v lapsettomuuden ja hoitojen jälkeen!

    Hei kozmic ja kaikki muut! Kiitos paljon onnentoivotuksista:)! Toivotan teille kaikille onnea ja kärsivällisyyttä! Kuulostaa kliseeltä, mutta älkää luovuttako, mä taistelin loppuun asti. Loppuajan mielenterveyslääkkeillä:). En koskaan uskonut ihmetarinoihin, mutta taisin olla sellainen.
  7. Faith83

    Luomusti raskaana 2,5 v lapsettomuuden ja hoitojen jälkeen!

    En koskaan kuvitellut kirjoittavani tätä viestiä, mutta tein tänään positiivisen raskaustestin! Ensimmäistä kertaa elämässäni. Selittämätöntä lapsettomuutta 2,5 v, kaikki tutkittu, mielettömästi hormoneja, insseja ja KAKSI IVF!! Ei koskaan toiminut. Nyt luomuna +++. Olen itse neuroottinen...
  8. Faith83

    selittämätön lapsettomuus ja luovutettu sperma

    Hei! Olemme selittämättömästi lapsettomia melkein 3 vuotta, kaikki on kunnossa, paljon on tutkittu, tehty 2 IUI ja 2 IVF tuoresiirtoa ja 3 PAS. Hyvät alkiot, mutta ei kiinnity. (minä olen 27v ja mies 40v.) Miehen sperma on hyvä, mutta tulee jo mieleen, kannattaisiko kokeilla luovutettua...
  9. Faith83

    Mistä suodatin raskaus(roska)uutisille

    Nirppanen, se on ihan totta! Jostain syystä ne mainokset tulee nyt, kun itse kärsii tuosta. Mikä lapsettomuus/lapsellisuusbuumi on menossa?
  10. Faith83

    Mistä suodatin raskaus(roska)uutisille

    2 IVF 1 PAS epäonnistui, melkein 3v selittämätöntä lapsettomuutta ja pomo kertoi eilen, että yksi kolleega, jonka muistan olevan raskaana kun itse toivoin lasta nyt odottaa toista! Tässä samassa ajassa se *** ehti tehdä kaksi. Uutisissa joka päivä tulee tieto jostain onnellisesta...
  11. Faith83

    "Viattomat" yrittäjät

    83yrittäjä, meillä alussa mies ei ollut "mukana", joten sitä piti kouluttaa vähän. Nykyään (2,5 vuoden jälkeen) hän tietää, missä mennään, tietää kaikki lääkkeet mitä käytän, niiden sivuvaikutukset (tuntee ne nahoissaan:), kysyy tuntemuksia yms. Minulle oli myös tärkeää, että hän ottaa nämä...
  12. Faith83

    "Viattomat" yrittäjät

    hei vauvakuumetta, joo, taidamme olla melkein samanlaisessa tilanteessa. Paitsi että sinulla on vielä IVF-valttikortti jäljellä, jos sitä ei vielä ole kokeiltu. Monella selittämättömällä nimenomaan onnistuu eka IVF, usko pois. IVF on aika tehokas. Minä taidan olla jotain poikkeuksia kun sekään...
  13. Faith83

    "Viattomat" yrittäjät

    Niin, ja miettikää myös näitä muita tekijöitä, jotka saattavat selittää selittämättömät:: naisen veren vasta-aineet, jotka tappavat alkiot yms., veren hyytymistekijät yms. Niihin voi kokeilla kortisonia ja disperiinia/muuta vahvempaa verta ohentavaa. Jotkut lääkärit vastustavat näitä, jotkut...
  14. Faith83

    "Viattomat" yrittäjät

    smirg, minulla on samalla 46 viikolla 2 IVF 1 PAS, toivotaan parasta. Toisaalta sinulla on tällä kertaa enemmän mahdollisuuksia onnistua, sillä se on sun eka IVF, se saattaa ratkaista tai monimutkaistaa kaiken. Minulla ei näköjään IVF:kään pure tähän ongelmaan.. (mihin ongelmaan?!) Lääkärit...
  15. Faith83

    "Viattomat" yrittäjät

    83yrittäjä :Miksi sulla on ollut terot ja clomit ja mitä niiden kanssa saatiin aikaan? Tehtiinkö inssit hormonien kera vai ilman? Montako ehditte käymään ennen järeämpiä aseita? Kun yritystä oli vuosi, lääkäri sanoi että oma hormonitoiminta saattaa tarvita pientä aktivoimista Teroilla, plus...
  16. Faith83

    "Viattomat" yrittäjät

    Hei 83yrittäjä, kiva jos olisi tällainen ketju, kaipaisin lisää kokemuksia nimenomaan selittämättömiltä. Olemme yrittäneet 2.5 vuotta, kaikkien terojen ja clomien ja inssien jälkeen ollaan edetty jo 2IVF tuoresiirtoon, jota sain negan kolme viikkoa sitten. Nyt välikuukausi ja sitten 2IVF...
  17. Faith83

    Munasolu ei irtoa

    Hei taas NoBlood! Kyllä clomifen vaikuttaa myös munasolun irtoamiseen, mutta jos sen kanssa on ongelmia, ehkä se vaatii kuitenkin sen Pregnylin. En ymmärrä mitä lääkärisi odottaa, teillä on jo niin pitkä lapsettomuushistoria. Jos rahaa on, suosittelen lämpimästi yksityistä, siellä saa...
  18. Faith83

    PAS+Blastokysti

    Hei taas Mollamaija! Kyllähän blastoilla on suurempi todennäköisyys siinä mielessä, että siinä nähdään, mitkä alkiot jakaantuivat viidenteen päivään. Heillä on parempi ennuste kiinnittyä ja jatkaa kehitystä. Viime viikolla kun täydellinen 3-päiväinen alkiomme ei kiinnittynyt (2IVF)...
  19. Faith83

    Gallup clomeista

    Meillä viikko sitten tuli tulos, että 2 IVF tuoresiirto epäonnistui, nyt välikierto ja sitten pakastealkionsiirtoja. Lääkärit toistaa että onnistuu, mä en jaksa uskoa enää. Meilläkin hyviä muniksia ja hyvää spermaa... Aika törkeää, NoBlood, että lääkärinne käyttäytyi epäasiallisesti ja vielä...

Yhteistyössä