Hakutulokset

1. A

*Noin kolmekymppiset ekakertalaiset TOUKO- ja KESÄKUUSSA*

Hei kaikille. Ja onnea Unicolle ja Omenalle vauvojen syntymästä :flower: Mekkala tuo pelkopolin lekuri kuullostaa kyllä tosi ammattitaidottamalta. Toivottavasti saat parempaa kohtelua ensi kerralla. Itse alan uskomaan että olen raskaana kun ruokailumieltymykset ovat muuttuneet...
  2. A

*Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset MAALISKUUSSA ja vähän huhtikuussakin*

Hei kaikille :) Täällä olisi uusi odottaja liittymässä pinoon. Olen aikaisemmin kirjoitellut vauvakuumeisten pinoon. Testasin plussan 7.7 ja olen kyllä onnesta sekaisin samalla kun jännitän eka ultraa ja toivon että pikkuinen pysyisi matkassa loppuun asti. LA olisi nettilaskurin mukaan 19.12.
  3. A

(Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL6

Kiitos onnentoivotuksista ja haleja teille kaikille :hug: :hug:
  4. A

Mä en kyllä meinaa uskoa tätä vieläkään. Valvoin viime yön, kun mua jännitti niin paljon sen haalean plussatestin takia. Aamulla menin apteekkin ostamaan uuden testin ja sieltä se plussa pärähti. =) Kiitos onnentoivotuksista ja kaikesta tuesta jota olen saanut täällä. :flower...
  5. A

Mä testasin eilen haalean plussan ja tänä aamuna clerblue digitalilla selkeän Raskaana/ Gravid =)
  6. A

Lioness mä en luottaisi siihen babystartin tulokseen vaan menisin lekuriin tekemään uuden testin. Mutta ymmärrän hyvin että epäluotettavankin kotitestin tulos tuntuu masentalta. Voimia sulle :hug:. ON: Mun mies teki kanssa negatiivisen babystart-testin pari viikkoa sitten, joka tosin...
  7. A

Hei kaikille ja plussatuulia oikein paljon kaikille :flower: Olen käynnyt lukemassa kirjoituksia mutta olen ollut niin väsynyt että en ole jaksanut kirjoittaa. Olen nimittäin käyttänyt vapaa-aikaani ja lähes koko pääsiäisloman työhakemusten kirjoittamiseen,elokuun alusta ei ole enää töitä, ja...
  8. A

Itukka voi ei, pahoittelut tädin johdosta :hug: Hienoa että et osaat silti iloita keväästä ja tulevasta kesälomasta :flower:
  9. A

Clado Pikaista paranemista sulle :flower: ja toivottavasti viime yö on tuottanut tulosta =) Toivon sitä myös omalta kohdatani Hlemmur koeta kestää, toivottavasti ovis tulee pian :hug: Lioness toivottavasti yöhikoilu ei tälläkertaa olisikaan merkki pms:stä :flower:
  10. A

Mä olen varmaan täysin hörähtänyt kun tein toisen ovistestin tänään :laugh: (yleensä teen vaan yhden) mut joku "sisäinen ääni" kehoitti mua testaamaan ja sieltä o-plussa tuli :) Ja vielä viikkoa ja sitten voin alkaa kehittelemään kaikenlaisia oireita :laugh: Manuliina, Itukka ja...
  11. A

Hlemmur: mahtavaa että kysta on väistynyt ja toivotaan että siellä olisi nyt ovis tulossa :hug: Mulla on tämän viikon aikana ollut kiireitä töissä enkä ole ehtinyt tänne. Lisäksi sekä mulla ja miehellä on molemmilla ollut flunssaoireita sen jälkeen kun kävimme sikainfluessarokotuksessa...
  12. A

Onnittelut vielä kerran Siiris :flower: Ihanaa että tän kuun aikana on tullut jo kolme plussaa tähän pinoon :)
  13. A

Siiris: Olet kokenut rankkoja, perheenjäsenen menettäminen on pahimpia juttuja mitä ihminen voi kokea :hug: Menetystä ei voi korvata mikään. Mutta eikö ole ihana ajatella sitä että sun sisällä kasvaa mitä todennäköisemmin pieni elämä, joka tuo iloa monelle ihmiselle sun ympärillä :heart...
  14. A

Siiris: kyllä sieltä erottuu viiva. Mitkä ovat plussan kriteerit testin ohjeiden mukaan?
  15. A

Siiris mahtavaa :flower: ja onnea huomiseen testaukseen, ihan varmasti tulee plussa silloinkin :hug: Ja nyt illalla kun keskustelin mieheni kanssa ilmeni että hän ei ollut lukenut ohjeita kunnolla läpi ja teki testin liian aikaisin (ennen testiä pitäisi olla 3 päivää "selibaatissa", hän ei...
  16. A

Voi ei :'( Mies teki tänään kotona baby start hedelmällisyystestin ja testiviiva oli hieman haaleampi kuin kontrolliviiva. Ero viivojen välillä ei kuitenkaan ollut suuri. Ohjeissa luki että tämä tarkoittaa negatiivistä testitulosta :'( :'(. Uusi testaus myöhemmin ja varmistustesti...
  17. A

Lioness: onnea ovisplussasta :) Peitot heilumaan. Itsekin yritän välttää särkylääkkeiden ottamista, jota ennen tuli popsittua vähän liikaakin. Siiris: muista levätä kunnolla viisaudenhampaan poiston jälkeen :hug: Olen itsekin ollut viisaudenhampaan poistossa, ja kylläpäs oli kivulias...
  18. A

Siiris: nyt kyl jännittää kyl sun puolesta kun täti on noin paljon myöhässä :) Hlemmur: no pöh :( Toivottavasti saisit vaikka jonkun peruutusajan kun soitat sinne huomenna :hug: Ja Cladon koiralle pikaista paranemista :flower: ja plussatuulia kaikille.
  19. A

Sharona:. Kuullosta törkeältä se meininki että ihmisen ei anneta sairaasta rauhassa vaan pakotetaan johonkin koulutukseen. Kumpa sä pääsisit sinne Italiaan. Ja tosi hyvä että teille olisi siellä valmiina asunto, ettei tarvitse sen etsimiseen käyttää aikaa ja energiaa. Itselläni on...

Yhteistyössä