Hakutulokset

1. A

(Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL6

Hei. Ja tervetuloa Lioness maailman parhaimpaan pinoon :) Siiris: tulisipa se plussa nyt sieltä esiin. :hug: ja Manuliinalle onnea ovisplussasta. Itse olen iloinen siitä että kiertopäivä 1 on kohta ohi. Ehkä huomenna on paremmat fiilikset.
  2. A

Nyt on sitten kiertopäivä 1. Tuntuu typerältä kun olin tulkinnut PMS-oireita raskausoireiksi.
  3. A

Hei ja ihanaa lauantai-iltaa teille kaikille! Onnea Cladolle ovis-bongailuun :) Siiris: sulla on kyllä lupaava oirelista :) Mun oudot pistävät vatsakivut ovat jatkuneet. Tulee välillä sellainen olo et on pakko mennä kippuraan.Kuumeinen olo on poissa.
  4. A

Siiris: pahoittelut negasta, toivottavasti täti pysyisi kuitenkin kaukana :hug: Mun oirelista jatkuu: rinnat kasvanneet (miehen mukaan), outoa vihlontaa vatsassa kun syke nousee, rasvoittuneet hiukset (johtuisikohan stressistä)
  5. A

Sharona : onnea haastatteluun ja tervetuloa takaisin ! Siiris: toivottavasti täti pysyy kaukana . Mullakin on nyt flunssa.Ja väsymystä. Vaikka olin nukkunut 7 tuntia, tuntui kun olisin valvonnut koko yön. Kumpa nyt ei tulisi mitään eitoivottuja vieraita lähipäivinä.
  6. A

Hei kaikille ja kiitos Siiris kun jaksat päivittää. Oviksen metsästykseen olen itse käyttänyt Apteekin ja Biocardin kertakäyttösiä pissatestejä ja näytteen olen ottanut mukiin. Suosittelen vaikka kalliiksi se tulee varmaan pidemmän päälle
  7. A

Agaeatis. No mutta pöh. Ikävää kun tuo työmatka saattaa osua mahdollisesti oviksen kohdalle. Luin jostakin että se että on saattanut olla hedelmöittymistä ja kiinnittymisyritystä, on merkki siitä että raskaus on mahdollinen ja todennäköinen tulevaisuudessa. Mulla itselläni kävi...
  8. A

Agaetis : Tsemppiä huomiseen testaukseen. Jospa sieltä tulisikin plussa :) kun sulla on kiertopäiviäkin kasassa tollainen määrä. Se kohdun viiltely dpo 5 voisi olla kiinnittymiskipu.
  9. A

Ritu: onnittelut plussasta :flower: Mahtavaa!. Sharona: ikävä tilanne kun joudut odottamaan noin kauan ennen kuin hoidot alkava kunnolla :( Tsemppiä sulle kestää prosessi läpi :hug: Itselläni on sellainen tunne että tässä kierrossa ei tule plussaa. Mulla iski lauantaina dpo 3-4 oudot...
  10. A

Joyan: onnea :flower: Mikä mahtava alku viikonlopulle! Hlemmur hyvä juttu ON: Ovulaatio tuli hyödynnettyä ja alan jo odottamaan että pääsisi testaamaan Olen luvannut itselleni että EN tee ennenaikaisia raskaustestejä tässä kierrossa. Viime kierrossa tuli tehtyä niitä noin 4 kpl ja sitten...
  11. A

Hei Mä testasin eilen ovisplussan :) Tuli muuttostressistä huolimatta. Oletteko muuten kuulleet että mahdollisen kiinnittymisen aikoihin (noin 7 päivää oviksen jälkeen) pitäisi välttää fyysistä rasitusta jotta kiinnittyminen ei menisi pieleen? Käypähoitosuosituksissa luki että asiasta on...
  12. A

Hei. Muutimme viikonlopun aikana ihanaan uuteen kotiin, joka on tosin vieläkin kaaoksessa. Musta tuntuu että mä välillä olen tosi toivekas sen suhteen että mä raskaudun pian, välillä taas pessimismi ottaa vallan. Kun mä sain kuulla että mun pikkusisko oli tullut vahingossa raskaaksi yhdestä...
  13. A

Hlemmur harmi ... toivottavasti kyse olisikin vaikkapa oviksesta Ritu kiitos vinkistä Agaetis muuttuneet makumieltymykset & väsymys - todennäköinen raskausmerkki. toivotaan parasta ja plussatuulia teille kaikille muillekin jotka nyt jännittävät :) Itselläni on todella yllättynyt...
  14. A

Hei kaikille Muistin just että olen unohtanut tilata netistä pree seed liukuvoidetta. Onko kellään tietoa siitä että sitä voisi ostaa esim tavallisesta apteekista? Kotitestin kautta sais tilattua, mutta siinä on se toimitusaika.
  15. A

Joo kiitokset Sharonalle et jaksat päivittää. Clado ja Nosen toivottavasti täti pysyy poissa. Meikäläinen valmistautuu muuttoon & intensiivisiin lapsentekopuuhiin toivekkain mielin :)
  16. A

Hei kaikille. Nosen : toivottavasti täti pysyy poissa. Se että sulla ei ole pms-oireita kuullostaa lupavalta. :) Agaetis harmi kun melkein kaikki kiva on "kielletty" luteaalivaiheessa. Mä rakastan kahvia mutta olen yrittänyt välttää sitä ovulaation jälkeen. Se tuntuu vaikealta. Sitten kun...
  17. A

Hei kaikille ja kiitos tervetulo-osoituksista Sharona : Onnea työhakujen suhteen. Negan testaaminen (heikonkin )plussan jälkeen tuntuu ikävältä. Yritän seuraavassa kierrossa olla testaamatta ennen kun menkat on ainakin yhden päivän myöhässä, mutta tiedän jo entuudestaan että mun...
  18. A

Hei vaan kaikille Täällä olisi yksi uusi kuumeilija. Ikää 29v ja yrityskertoja takana 4. Luulin jo että oli tärpännyt kun olin viime kierrossa bongannut ovulaation ja olin ainakin tuntevinaan kaikenlaisia raskausoireita (esim. repäisykipuja, turvotusta) . Tein Predictorin raskaustestin 15.2...

Yhteistyössä