Hakutulokset

  1. H

    ei taas

    Äitienpvä...ihanaa 2 lasta ja 3 km(viimeisin 02/07) ja uusi yritys aluillaan(vko 5) kunnes onnellinen äitienpvä saa ikävän lopun ja pöksyihin ilmestyy niin surullisen kuuluisa veriviiru vessapaperissa! Itkua, surua ja hammastenkiristystä, miksi taas, miksi minä! Eikö aurinko koskaan paista tähän...
  2. H

    Uusia tuttavuuksia vailla

    Hei! Olen äippä vm.-68, mieheni vm.-70. Asustamme Levannolla (Mäntsälässä). Lapsia löytyy 4, 2 poikaa (5/04 & 9/02) ja tytöt (7/99 & 12/96). Kaipailisin uusia kirjeystäviä. Harrastelen käsitöitä, kirjenvaihtoa, lukemista, sulkapalloa sekä leipomista ja kävelylenkkejä. Laittele ensin...
  3. H

    Kotiäidit, auttaako mies...

    \ Ai että oli hyvä kirjoitus! =) :flower: Naisilla on usein juu tapana hoitaa kaikki mukisematta ja sitten valittaa ukolle yhtäkkiä että miksei auta. Jos palvelu on pelannut ukolle tähänkin asti, miksi hän asennettaan muuttaisi..? ;) Meillä tuo ukko tiskaa, vie roskat ym. ihan omasta...
  4. H

    Keskenmeno vai ei?

    kuulostaa kyllä keskenmenolta, itselläni myöskin keskenmenoja useita ollut joten tunnistan oireet.Raskaustesti voi näyttää vielä viikkoja plussaa, mutta joka tapauksessa kannatee hakeutua lääkärille ja varmistaa asia sekä pois sulkea tulehdukset sun muut! Voimia!
  5. H

    Keskenmenon jälkeen ei tärppää?

    viimeisun km oli helmikuussa ja viime viikolla alk.todella tappiolta tuntuneet menkat! Sain km myös syyskuussa-06 ja sen jälkeen meni 3kk että tärppäsi uudelleen.Tällä kierroksella tuntuu etten jaksaisi odottaa uutta raskautta yhtään ja lapsenteosta on tullu suorittamista! Pelottaa, että mitä...
  6. H

    kuka ei ole odottanut menkkoja km vuodon jälkeen?

    Kävin eilen jälkitarkastuksessa (km 13.2) ja lääkäri totesi, että siitä sitten vaan taas uutta yrittämään eikä tarvitse odotella menkkoja. Itselläni siis kolme peräkkäistä keskenmenoa ja lääkäri lohdutteli, että vielä se joku kaunis kerta tärppää ja päästään synnytyssaliin asti.Kertoi eräästä...
  7. H

    Onko kellään kokemusta akta graco duo xtp turvaistuimesta?

    Huono penkki, viimeksi ruotsalaisessa testissä hylättiin kun lensi irti törmäyksessä! ja se on surkea kun ei voi kasvot menosuuntaan käyttää istuimen vöitä vaan pitää ottaa pelkkä auton vyö käyttöön. Onneton systeemi. pistä pari kymppiä lisää ja osta ennemmin britaxin twoway elite.
  8. H

    raskautumisen yritys

    Itselläni aikaisemmat km ollut keskeytyneitä, eli sikiö kuollut mutta ei lähtenyt vuotamaan itsekseen ulos.Näillä kerroilla ollu kivutonta paitsi sitten kun olin lääkkeellisessä tyhjennyksessä ja vuoto alko supistelujen kera oli tuska kamalaa.Viime kerralla kaikki tuli itsekseen pois ja kipu oli...
  9. H

    raskautumisen yritys

    Täällä Helsingissä kun ollaan niin olen ihan vaan kävellyt naistentautien päivystykseen tai soittanut ensin ja mennyt sitten.Eivät ole koskaan poiskaan käskeneet ja aina olen hoitoa saanut vaikka henkistä puolta ei useinkaan ole osattu hoitaa ja huomioida.Kyllä terveyskeskus lääkärikin voi...
  10. H

    raskautumisen yritys

    Niin, useinhan vaikka testejä tehdään niistä ei saada mitään uutta tietoa tai syytä keskenmenoille.Itsellänikin siis on jo kaksi poikaa, mutta ovat jo 8 ja 12v ja olin silloin varsin nuori kun heidät sain.Nyt sitten nämä vaikeudet alkaneet v.2001 ja jatkuvat edelleen.Hepariini todellakin on...
  11. H

    raskautumisen yritys

    auts, pilkkuvirhe siis km 11/01, 9/06, ja 2/07.Kun itse jaksaa vaatia ja pyytää kaikenlaista voi siis jopa jotain saadakkin, mutta kovin avuliaasti mitään apua ei ole tultu tarjoamaan.Seuraavan raskauden alusta lähtien haluaisin kokeilla hepariini-asa hoitoa, jos se sitten on niistä trombeista...
  12. H

    raskautumisen yritys

    auts, pilkkuvirhe siis km 11/01, 9/06, ja 2/07.Kun itse jaksaa vaatia ja pyytää kaikenlaista voi siis jopa jotain saadakkin, mutta kovin avuliaasti mitään apua ei ole tultu tarjoamaan.Seuraavan raskauden alusta lähtien haluaisin kokeilla hepariini-asa hoitoa, jos se sitten on niistä trombeista...
  13. H

    raskautumisen yritys

    Hei! Tiedän tunteen, kolme keskenmenoa peräjälkeen eikä yhtään vauvaa käsivarsilla vuosien yrittämisen ja jälkeen.Taukoa pidin ensimmäisen km jälkeen 5 vuotta ja siitä ei ainakaan omalla kohdallani ollut hyötyä vaan nyt sitten kaksi km syyskuussa ja nyt viikko takaperin. Itse odottelen...
  14. H

    kromosomi 18

    Käsittääkseni ei näy ultrassa, mutta lapsivesipunktio on kyllä suht.pieni ja turvallinen toimenpide.Parempi saada asioista varmuus kuin elää epävarmuudessa. Näytteen vastausta jouduin muistaakseni odottelemaan pari vkoa ja se oli koko jutun kurjin puoli!
  15. H

    kromosomi 18

    Kyllähän se lapsivesinäyte on aika luotettava tai siis ymmärtääkseni kaikista luotettavin.Itsekkin verikokeiden perusteella sain passituksen lapsivesinäytteeseen ja siinä todettiin että kaikki on kunnossa ja poika(8v)oli syntyessään kymmenen pinnan vauva! Itselläni viimeiset kolme raskautta...
  16. H

    Keskenmenon kokeneen mietteitä...

    Hei vaan ja voimia sinulle ja kaikille keskenmenon kokeneille.Itse sain musertavan tiedon TAAS kerran pe:na kun menetin toisenkin odottamistani kaksosista. Tämä oli jo kolmas km peräjälkeen ja pieni toivottomuus hiipii tuloaan.Lisäksi saamani kohtelu jokaisen km aikana ja jälkeen on ollut...
  17. H

    turenki

    No, jos tällanen "mummeli" kelpaa kaveriks, ikää jo 37 v. niin laitapa viesti. Itsellä vuoden ikäinen tytär. :wave:
  18. H

    Miehen katkera ex

    mie sama tilanne meillä. En tajua miksi yksinkertaisista asioista pitää tehdä vaikeita ja mikään ei muutu vaikka koittaisi olla kuinka ystävällinen :(

Yhteistyössä