Hakutulokset

  1. S

    Lapsen outo puhe/ääntely

    Kyllä meidänkin 4-vuotiaat on voineet mölistä ihan mitä vaan. Pääasiassa puhuvat, mutta joskus siansaksa on niiiiiiiiiiiiiiiiin kivaa.
  2. S

    onko mitään mahdollisuutta parisuhteeseen vai olenko loppuelämäni yksin?

    Eli mies, joka ei välttämättä halua seksiä ennen avioliittoa on "muuli"? On aika outo käsitys. Ja ei se samantein miehen "testaaminen" takaa mitenkään hyvää seksielämää lopuksi iäksi, kun taas joku "tumpelo" voi hyvinkin oppia kun vähän harjoittelee. Ja "vieras", ei se neitsyys mikään "juttu"...
  3. S

    Oletko käynyt perheen kanssa talvilomalla Ruotsissa?

    Onhan niitä matkakohteita, mutta niinkuin joku jo yllä totesi, niin Ruotsi on lähellä. Ja jos yhtään mistään tapahtumista, museioista tms. on kiinnostunut niin talvella just kannattaa matkustaa kun tapahtuu ja kaikki paikat on auki. Paitsi tietty eläintarhat...
  4. S

    Paljonko teillä on leposyke?

    Mulle on tehty pari kertaa sellainen pitkäaikais-ekg, eli pidin sitä laitetta ekalla kerralla 24 tuntia ja tokalla kerralla 48 tuntia. En kauheasti urheile, mitä nyt kävelylenkkejä teen, ja leposyke yöllä laskee alhaimmillaan muistaakseni 29:ään. Lisäksi mun sydän tekee "ylimääräisiä" tyhjiä...
  5. S

    Oletko käynyt perheen kanssa talvilomalla Ruotsissa?

    Lomalla ja lomalla, just nyt olen äitiyslomalla Tukholman alueella koska asun täällä.
  6. S

    Tampereen ympäryskunnat

    Ylöjärvelle rakennetaan hirveästi, Asuntila on edelleen uudehko alue ja Haavistollekin rakennetaan taas. Hinnoista en tiedä enkä kotihoidon tuesta. Bussiyhteydet on kyllä aika huonot, busseja menee kai pari kertaa tunnissa Tampereelle, jos sinne on asiaa. Mutta tärkeimmät hommat, ruokakaupat ja...
  7. S

    Kysy mitä haluat, keski-ikäinen vastaa

    Kuinka vanha olet?
  8. S

    Onko sinulla ulkomaalaisia ystäviä?

    Ulkomailla kun itse asustelen niin on sekä kavereita, että jokunen ulkomaalainen ystäväkin. Romaneita ei taida olla kyllä kaveripiirissä.
  9. S

    Keksiikö lapsenne kaikille pehmoleluille nimet ja mitä on unileluna?

    Meilläkin on siunaantunut noita pehmoja aikas lailla... tosin esikoiselle yksi on aina kerrallaan ollut se suosituin. Ensin "Iiwi", ja nyt "Susu". Keskimmäinen tykkää vain tyynyistään, ilman tyynyä ei elämästä tule mitään.
  10. S

    Anoppi painostaa antamaan vastasyntynyttä yökylään :O

    Laitapa anopille kokoon pieni infopaketti imetyksestä ja sen hyödyistä, ja kysy, haluaako hän lapsenlapsensa menettävän tämän vain sen takia, että hänen välttämättä on annettava korviketta? Ja siis todella törkeää herättää nukkuva lapsi. Mulla nousee karvat pystyyn :kieh: Ja siis jos on...
  11. S

    Miten saan napostelun loppumaan? :(

    Mä olin vajaat pari viikkoa ennen joulua ilman karkkia, ja olen samaa mieltä yllä olevan kanssa, että reilun viikon jälkeen sitä ei enää kaipaa. Mä valitettavasti sorruin silloin siihen yhteen... nyt tarvis jättää taas uudestaan, muuten en pääse ikinä raskauskiloista eroon :( Se abstinenssi on...
  12. S

    Onkos täällä kellään valtio-oppia pää- tai sivuaineena?

    Talousoikeudesta en osaa sanoa, eikö se ole ihan juridiikkaa? Oletko lukenut sitä aikaisemmin? Mun mielestä lakitieteen opinnot on IHAN eri asia kuin kansis - mulle ei lakitiede sovi ollenkaan, en jaksa päntätä ulkoa juttuja ja suoraan sanottuna nussia pilkkuja... ei sen puolen, täytyyhän sitä...
  13. S

    Onkos täällä kellään valtio-oppia pää- tai sivuaineena?

    No mun mielestä kansis on helpompaa kuin valtio-oppi sen puolesta, että metodit on tosiaan aika selkeitä. Se, mitä se vaatii, on jonkun verran matematiikan taitoja. Kansantaloustieteen pääaineopiskelijoilla oli ainakin -90 luvulla (kun mä opiskelin) melkein 20 ov:ta pakollisia matikan...
  14. S

    3-vuotiaan ummetus. :(

    Meillä oli kanssa 3-v:llä ummetusta, mutta ei sentään noin pienestä alkaen. Me saatiin lääkäriltä Movicol nimistä lääkettä, sellaista pulveria jota sekoitettiin muistaakseni mehuun. Ei kai se hyvää ollut, mutta auttoi. Toinen mitä me jouduttiin antamaan muutaman kerran oli sellainen...
  15. S

    Onkos täällä kellään valtio-oppia pää- tai sivuaineena?

    Mulla on valtiotieteiden maisterin tutkinto, ihan turha. Jatkoin sen jälkeen kansantaloustieteen opintoja, samantapaisia kysymyksiä tulee usein eteen kuin valtio-opissakin (miten politiikka "toimii", kellä on valta jne), mutta huomattavasti paremmat metodit asioiden analysointiin. Ja paremmat...
  16. S

    Nyt äkkiä apua! Kertokaa nättejä ENGLANNINKIELISIÄ poikien nimiä jotka käy myös suomessa!

    Ja joo, mun veljen kokemuksen perusteella, älä risti Pekaksi. Siitä tulee kuulemma kaikenmaailman rumia väännöksiä englanniksi...
  17. S

    Nyt äkkiä apua! Kertokaa nättejä ENGLANNINKIELISIÄ poikien nimiä jotka käy myös suomessa!

    Meille mietittiin lapsille nimet sekä pojalle että tytölle valmiiksi, kolme tyttöä tuli. Piti miettiä nimet, jotka menis sekä Suomessa, Ruotsissa ja Saksassa. Meidän kolme lasta olis olleet Jonathan, Simon ja Werner jos olisivat olleet poikia.
  18. S

    Haavisto vai Niinistö??

    Opsista, oikeassa olet =) No, aika korkea pesti sekin :)
  19. S

    Kumpaa äänestät toisella kierroksella?

    Sano niinkuin ajattelet: on aika, että heteromiehestä tulee pressa. Akat ja homot ei ole mitään oikeita ihmisiä.
  20. S

    Kumpaa äänestät toisella kierroksella?

    Kuka katsoo linnan juhlia Suomen ulkopuolella? Ehkä joku harva ulkosuomalainen. Ja niillä ei ole väliä =)

Yhteistyössä