Hakutulokset

  1. S

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Jonna H - Ihana biisi :) Piristystä mä kaipasinkin... Nopsasti ajattelin kertoa, että meillä löytyi ensimmäinen hampaan alku edessä alhaalla, tytöstä itsestä katsottuna oikeanpuolinen. :) Oon joka päivä koittanut ikeniä sormella ja eilen tuntui terävä kohta kuin 7kk lahjaksi, "synttärit" kun...
  2. S

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    minttu - Ollaan siis ihan samaa mieltä potta-asioista. :) Just tän aikaisen mukavan totuttamisen myötä toivon ettei sellaista vastenmielistä vaihetta tuliskaan. Nähtäväks jää. :) Milkei - Ihania noi sun käsityöt ja niin suloinen Oliver!! :heart: Rutti - Minä haaveilen vauvasta jo, oon...
  3. S

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Rutti - Hyvin kirjoitit sinäkin! :) Mä olen ihan samaa mieltä tosta lapsentahtisuudesta noin mitä kirjoitit. Sitä vaan tunnutaan käytettävän terminä usein sellaisten asioiden yhteydessä, jossa jotakin "ikärajaa" lapsen oppimisen tms. suhteen korotetaan entisistä. Mutta lapsilähtöinen on...
  4. S

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Ripe72 - Toivottavasti löytyi ostaja?! Rutti - Pääsikö mies sanan ääreen kun hait pois turnauksesta? ;) Meillä taitais kyllä päästä... :D bannah - Jaksamista parisuhdeongelmiin! :heart: Meillä myös yhä puurtamista tämän yhteiselon kanssa, ongelmista aiemmin pitkästi kirjailinkin... En vaan...
  5. S

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Jekovitista ja vauvan makuaistista - Miehen sisko ei ole syöttänyt ollenkaan noita keinotekoisia D-vitamiineja, koska on jostakin kuullut niissä olevan ainetta jota myös käytetään esim. jäänestonesteissä... :/ Hän on syöttänyt kalanmaksaöljyä kapselista lapsille vauvasta saakka, kapselin kärkeen...
  6. S

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Refluksista - Oon tästä muistaakseni silloin kirjoitellutkin kun ajankohtaisempi oli, elikkä elokuun puolen välin paikkeilla. Me käytiin lastenpolilla ja lääkäri lähinnä tutki muuten ettei ole mitään muuta vatsassa vialla, tukoksia tms mahaportin ahtaumaa palpoiden ja muuten tutkien lapsen...
  7. S

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    MiuMiu - Mehän ollaan sit kohtalotovereita. Meillä 7vkosena todettiin refluksitautia ja Gavisconia saatiin siihen. Enää en ole lääkinnyt jatkuvasti, mutta yhä korisee ja lurisee ja ihan kuulee kun nousee hapot ylös ruuan jälkeen. Mitenkä teillä sen kanssa nyt voidaan? Voit laittaa...
  8. S

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Kuulkaas äiteet Pohtijatar, miumiu, Jonna H - eieieieiei....!! Nyt mut on ymmärretty ihan väärin - ja ihan ymmärrettävistä syistä kun tota tekstiäni uusiks luin... :) Miten niin voi tulla vähän sekavaakin tekstiä... Siis meinasin välinevertailulla vähän sarkastisesti että väline=vauva ja että...
  9. S

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Mähän oon tänään ihan ruvennu kirjailijaks... Noh, eipä oo pakko lukee jos ei taho. ;) Unna - Oon kanssasi pitkälti samaa mieltä palstailusta, siitä mitä itse siltä kaipaa ja myös siitä, miten ei viitsi omia mielipiteitä kovin radikaalisti esiin tuoda täällä. Mäkin kaipaan eniten vertaistukea...
  10. S

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Piti vaan nopeasti vilaista, koska luulin, että nyt en ehdi edes valittaa ;) mutta pakko ihan vähän kommentoida kun tyttö viihtyy niin hyvin tossa lattialla... Mussupussu - Etkös se juuri sinä ollut, jolle ei muut vauvanvaatteet kelpaa ollenkaan kuin nimekkäät brändit? ;) Hiukan hymyilytti...
  11. S

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Moikka! Mahtaako olla muita, jotka on jo pitemmän aikaa keskittyneet pelkästään lapsen kanssa olemiseen ja kämppä sekä siivoaminen tms saavat odottaa tai jäävät melkein kokonaan miehelle...? Mä alan olla siinä kunnossa näiden paikkojeni kanssa, että jos jotakin meinaa tehdä tulee se tehtyä...
  12. S

    Kuvia plussatesteistä

    Just joo. Noh, meillä tosiaan on viimeksi harrasteltu 23.10. että kyllä pitäis näkyä jo testiajan puitteis aika selkeesti jos olis tulollaan... Mutta keväämmällä olis tarkoitus ihan tosissaan alkaa yrittämään. Mutta niin, siihenhän tarvitaan sitä seksiä, että katotaan kuinka käy. Sikäli nega nyt...
  13. S

    Kuvia plussatesteistä

    Mitä mitä Maira?!?! Sinunko toi, ennen Juhista vai onko jo tilanne päällä? ;) muoks. vaiko just Juhiksesta? :whistle:
  14. S

    Kuvia plussatesteistä

    Tein äsken toisen testin, ekaan pissaan aamupissan jälkeen (johon en tajunnut tehdä kun huomasin sen viivan vasta myöhemmin), ja näytti testiajan sisällä negatiivista. Ei näkynyt viivaa kymmenen minuutin jälkeenkään. Elikkä katsotaan tuleeko yöhön mennessä. ;) Ja aamulla ajattelin tehdä vielä...
  15. S

    Kuvia plussatesteistä

    Samaa mietin, että eiköhän "näillä viikoilla" sit olis jo selkee. Mutta toisaalta, oon tehnyt ton merkin testejä ennen esikoista useammankin ja aina katselin vielä monta tuntia, joskus päiviäkin jälkeen - eikä kyllä ollut minkäänlaista toista viivaa ilmestynyt silloin kun en ollut raskaana. Eipä...
  16. S

    Kuvia plussatesteistä

    Apua kaivattais täälläkin!! Synnytin 23.6. tänä vuonna esikoisen (tyttö 6kk ja 4päivää :) ) eikä ole kuukautisia ollut vielä ollenkaan sen jälkeen. Seksiä meillä on ollut tasan kolme kertaa, kaks kondomin kanssa ja yks keskeytetty. Tästä keskeytetystä nyt 9 viikkoa 2 päivää. Oon ollut...
  17. S

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Varoitus: Allaoleva sepustus on kokonaan ihan hirveetä itsesääliä ja parisuhdetuskaa! En kestä. Mikä näitä miehiä viiraa?? Viimeisen puoltoista tuntia tissitin ensin tyttöä ja sitten nukutin tolla pick up/put down tekniikalla ees taas ravaten ja ihan selkeesti sanoin miehelle, että hänen...
  18. S

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Heippa kaikki! Yritän jaksaa ja ehtiä kirjoitella enemmän (katteettomia lupauksia taas...) kunhan mies tulee kotiin. Nyt vain ajattelin ilmoitella, että hengissä ollaan ja etiäpäin mennään! Siis kuvainnollisesti etiäpäin koska vauva ei vielä kyllä ryömi tai mitään. Akselinsa ympäri menee...
  19. S

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Ai niin ja leikeistä piti sanoa! Meillä käytetään Pampersin 3-vaippoja nyt ja joka kerta kun vaihdetaan uutta vaippaa näytetään sen etunuksesta kuva ja toistellaan mitä kuvassa on. Niissähän on kuvia tyyliin tyttö, poika, nalle, heppa, norsu, mato jne... Tyttö katsoo aina tosi tarkkaan kuvaa ja...
  20. S

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Mussupussu & Jonna H, kiitos ja :hug: sinnekin! Mussupussu, Pyry hienoissa mitoissa siis! ;) Saagatar, kiitos sulle myös! On vähän kakspiippusta kun toisaalta toivoo, että ei olis mitään pysyvää eikä tulis diagnoosia, mutta toisaalta olis kiva, että tilanne sais "nimen" ja pystyis alkaa...

Yhteistyössä