Kuvia plussatesteistä

Tömpsis: :flower: Kyllä se plussalta näyttää :)



Tässä vielä eilinen, nyt on jo sen verran vahvaa viivaa, etten epäile itsekään yhtään. Vaikka vasta toissapäivänä piti menkkojen alkaa, mutta eipä alkaneet.

Nämä on tehty eilen illalla samasta näytteestä. Keskellä ovistesti, joka siis näyttää plussaa selvästi myös, kun moni sitä täällä spekuloi. Ovista se ei mulle näyttänyt tässä kierrossa, mutta raskaaksi tulin silti. Sanoisin siis, että David:in ovisliuskat ovat loistavia raskaustestejä, mutta surkeita ovistestejä :D
 
Koralli ja Huldasharks: Kiitos! :heart:



Apteekin oma testi kyllä harmittaa nyt pahasti, ei siihenkään tullut kunnon viivaa. Hailukka haamu vaan, joka tosin vahvistuu selkeästi testiajan jälkeen. En tiedä luottaako mies sitten siihenkään, annan käyttöohjeet mukaan, joissa sanotaan, ettei viivan vahvuudella ole väliä. ;) Toisaalta taas pitäis olla näyttämättä sille mitään hailukoita viivoja kun ei kerta usko niin... Varalle on vielä yksi b-sure testi, meidän apteekissa oli SURKEAT valikoimat! Koitan säästää seuraavaa testiä huomiseksi, tai vaikka siitäkin pitemmälle, mutta on niin mielenkiintoista seurata viivojen vahvistumista ;) Eiks niin, että kemiallisessa ei viivat vahvistuisi ollenkaan?

Kiitos avusta, palataan pian taas asiaan :p :D
 
Viimeksi muokattu:
Apua kaivattais täälläkin!!

Synnytin 23.6. tänä vuonna esikoisen (tyttö 6kk ja 4päivää :) ) eikä ole kuukautisia ollut vielä ollenkaan sen jälkeen. Seksiä meillä on ollut tasan kolme kertaa, kaks kondomin kanssa ja yks keskeytetty. Tästä keskeytetystä nyt 9 viikkoa 2 päivää. Oon ollut iltaisin tosi huonovointinen parin viikon ajan ja myös ihan totaalisen uupunut, vois nukkua istualleen välillä - etenkin ruuan jälkeen, aivan kuten ekassa raskaudessa. Sitten alkoi myös olla outoja tuntemuksia vatsassa ja ajattelin ihan varmuudeksi tehdä testin viime yönä... testi oli negatiivinen, seurasin sitä hetken ja vielä parin minuutin päästä kurkkasin ja joo yks viiva vain. EN siis tarkistanut uudelleen 10 minuutin kuluttua kuten ohjeissa kehotetaan. Sanotaan myös, että älä tulkitse testiä enää tämän jälkeen. Aamulla seitsemältä testi näytti sitten kuten kuvassa... En tosin tiedä onko muutos tapahtunut ennen tuota 10 minuutin rajaa vai ei.


Aijaa.com - 7216918.jpg

Voivatko nämä ihan itekseen muuttua?!

muoks. ja testi siis First Signal Early Detection One Step Ultra
 
Viimeksi muokattu:
Mulla ei ole yhteenkään testiin tullut viivaa ellen ole raskaana ollut, edes tuohon merkkiin.
mutta tosiaan, mikäli olisi 9 vkoa sitten tärpännyt, niin kyllä pitäs vahvemmin jo näkyä... onko mahdollista että on tärpännyt vasta esim, pari viikkoa sitten? silloin tuon haamun ymmärtäisi.
Tee uusi testi aamulla? Vaikka digi niin ei tarvi arvuutella? :) digi kyllä näyttää plussaa jos tuo oikea viiva on
 
Samaa mietin, että eiköhän "näillä viikoilla" sit olis jo selkee. Mutta toisaalta, oon tehnyt ton merkin testejä ennen esikoista useammankin ja aina katselin vielä monta tuntia, joskus päiviäkin jälkeen - eikä kyllä ollut minkäänlaista toista viivaa ilmestynyt silloin kun en ollut raskaana. Eipä tässä mitään paniikkia silti ole, jos olisin jotenkin ihmeen kaupalla raskaana, lapsi olisi täysin tervetullut! Ja jos en ole, niin tarkoitus oliskin alkaa yrittämään vasta keväällä toista. :) Eli molempi parempi... Mutta laittaahan toi sydämen ylilyönneille heti tollanen! Taidan tehdä toisen tänään ja vielä huomenna aamulla varoiksi... Ilmoittelen sitten kuinka kävi. :)
 
No, kuten sanottu: Useilla muilla on kokemuksia siitä, että nimenomaa tuilla merkillä ON tullut testiajan jälkeen tuon testiviivan kohdalle viivoja, vaikkei ole ollut raskaana. Hyvä, jos ei sentään kaikille tuota moista murhetta.

Toivottavasti saat mieleisen tuloksen, kun uudestaan testaat. :)
 
Itse oon kokenut first singnal testin kiron...
Oon saanut useampaan testiin,selkeät viivat,ilman raskautta ja nimenomaan testiajan umpeuduttua,ns roskishaamut.Ja niin että mieskin on ne nähnyt ja kameralle saatu tallennettua.
 
Itse oon kokenut first singnal testin kiron...
Oon saanut useampaan testiin,selkeät viivat,ilman raskautta ja nimenomaan testiajan umpeuduttua,ns roskishaamut.Ja niin että mieskin on ne nähnyt ja kameralle saatu tallennettua.
Olisi muuten mielenkiintoista tietää mistä johtuu, onko joku hormonaalinen juttu? että sen takia ne testausajatkin, että toisilla voi näyttää vääriä tuloksia, toisilla ei. Onkohan joku hormonaalinen juttu?
 
Mä lisäisin mielellään sen kuvan vaan en osaa....

Mulla on siis useampi first singnal testi näyttänyt testiajan jälkeen plussa viivaa ja niissä kierroissa en ole ollut todistetusti raskaana.Kerran myöhemmin sain samaiseen testiin plussan testi ajan sisällä kp 20/26 ja olin varma että nyt odotan ja innoissani ostin toisen testin(olisko ollut cb tavallinen)ja siihen tuli nega.Ja seuraaviin n 5 testiin negaa myös.Menkkoja ei kuulunut ja testasin vielä kp 35/26,omaksi hämmästykseksi plussan digitestillä ja se raskaus oli tosi=)
Jälkeenpäin ultrassa todettu että mulla oli ovis tuolloin kp 20,la siirtyi saman verran eteenpäin.
Eli tämä samainen kiusaava testi pongas mulla oviksen=)Todistetusti!

Omasta kokemuksesta en siis tosiaan suosittele tätä testiä vaikka halpa onki ja lupaa plussaa jo aikaisille kiertopäiville!!!
 
Tein äsken toisen testin, ekaan pissaan aamupissan jälkeen (johon en tajunnut tehdä kun huomasin sen viivan vasta myöhemmin), ja näytti testiajan sisällä negatiivista. Ei näkynyt viivaa kymmenen minuutin jälkeenkään. Elikkä katsotaan tuleeko yöhön mennessä. ;) Ja aamulla ajattelin tehdä vielä vaikka just digitaalisen, niin tietää. Eihän tässä tilanteessa muuten mitään, mutta en sitten ota skumppaa uuden vuoden pirskeissä ja tietää muutenkin että on kallisarvoisessa tilassa ja osaa syödä sen mukaan tms... Katsellaan. :)
 
Yksi juttu on tuo, että raskaustestit voivat näyttää ovista ja toinen selitys, minkä olen kuullut on se, että virtsan epäpuhtaudet aiheuttaisivat vääriä testituloksia.

Tää on mullekin mielenkiintoinen asia, koska vuosi sitten testasin kolmeen otteeseen usealla testillä vääriä plussia ihan testiajan puitteissakin. Verikokeissa hcg oli alle yhden.
 
Mitä mitä Maira?!?! Sinunko toi, ennen Juhista vai onko jo tilanne päällä? ;)
Siis en mä ole raskaana, ainakaa viimeisimmän tiedon perusteella...Noi kumpainenkin on testiajan jälkeen tulleita ja mä oon syöny pillereitä koko ajan..Siis joo, mulle tuli pieni epäilyksen peikko et ehkäisy olis voinu pettää, mut ihan negoja nuo on ollu kunnes testiaika on ollu ohitte.
 
Just joo. Noh, meillä tosiaan on viimeksi harrasteltu 23.10. että kyllä pitäis näkyä jo testiajan puitteis aika selkeesti jos olis tulollaan... Mutta keväämmällä olis tarkoitus ihan tosissaan alkaa yrittämään. Mutta niin, siihenhän tarvitaan sitä seksiä, että katotaan kuinka käy. Sikäli nega nyt on ihan hyvä uutinen, koska oon noiden sairauksien kans ollut aika huonossa hapessa enkä ehkä fyysisesti ihan valmis uuteen koitokseen.
 
Jospa minäkin =D
Aijaa.com - 7232620.jpg
Tämä kuva on sit suttuinen ku kännykällä otettu mut selvä haamuviiva siinä on =)) vahvistumista odotellessa!jos tänään hakis digin ja testais viim su aamuna =) nyt siit kp 27/29 vasta ja apteekin oma oli testi =) Oireita on ja paljon!kuis muute oli,aurajuustoo ei vissii saanu raskaana sydä paljaaltaa?olen vetäny melkee paketin tän vkn aikana:ashamed:

Tässä vielä testi kuivuttuaan =)
Aijaa.com - kp27/29 - 7232705.jpg
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä