Kuvia plussatesteistä

Voisinpa melkein sanoa 100% varmuudella, että pajunkisun testi on reagoinut LH-hormoniin(ovikseen)..ja ovis HYVIN selkeä/vahva!!

Itse testailin kolmen kierron verran Kotitestin liuska R-testillä ja AINA oviksen aikaan R-testi reagoi haamulla!
..ja varsinkin herkkä 10mIU/ml testi reagoi..

Viimeksi muokattu:
pajunkissa..

Ihmettelen vain kovin kun kirjoittelit, että nyt Kp12?..siun on täytynyt ovuloida sitten ennen menkkojen tuloa:confused:..siinä tapauksessa + näkyisi nyt hyvinkin.
..eli siis menkat on tulleet kuitenkin, vaikka olisitkin raskaana.

O-testi tosiaan reagoi myös HCG:hen..saattaa myös toisilla reagoida(tasavahvat viivat) kierron lopulla kohonneeseen LH hormoniin.
En sinuna aivan vielä luottaisi tuohon O-testin(jos sillä dippailit?)tulokseen, vaan ihan R-testillä sitten kokeilisit - niitähän ensi viikolla siulle posti on tuomassa, eiköstä?!=)

Plussatuulia:heart:

Viimeksi muokattu:
Mulla on siis tosi pitkät kierrot olleet nyt (90 ja 60 ja en tiedä kuinka pitkä tästä tulee) ni siksi luulen ettei o:ta ole vielä tapahtunut. Olin kyllä itsekin sitä mieltä ettei raskaus ole nyt mahdollinen (niiden menkkojen takia), mutta (huvin ja urheilun vuoksi) kun testasin eikä tulos ollutkaan ihan blanco niin sorruin jossitteluun :D

Tässä vielä kuva tämänaamuisesta PregCheck-liuskasta: Aijaa.com - 7314455.jpg (koirankarvalla höystettynä). Kyllä se näyttäis eilistä vahvempi olevan. Mutta menin ja tuhlasin kalliin CB:n viikkonäytöllisen digin, joka ilmoittikin "Ei raskaana". Avasin ihan mielenkiinnosta testin (meinasin teloa samalla sormenpäät, kun kynsisaksilla askartelin sen auki) ja siellähän on siis kaksi liuskaa, joihin tulee käsittääkseni AINA yhteensä kaksi viivaa, oli tilanne kumpi tahansa. Mutta mun testissä on ihan selvät kolme viivaa :confused:

Taidanpa pysytellä ihan vaan noissa halpisliuskoissa jatkossa. Varmaankin huomenaamulla dippailen taas, vaikka hyvä olis varmasti ootella päivä tai pari. Mutta ei onnistu näillä hermoilla!

Jomi, viikkonäytölliseen tulee mielestäni kolme viiva aina.
..jos nyt ihan oikein muistin?..ja siinä tavan digissä "raskaana"/"ei raskaana" kaksi viivaa.
CB:n digillä kannattaa siitä aamupisusta dipata:)

Plussan vahvistumisia toivottelen!!:heart:

Viimeksi muokattu:
mur-mur Kiitos tiedosta! En löytänyt oikein mitään hyödyllistä, kun nopsaan googletin asiaa. Tuo käy kyllä sikäli järkeen, että miksi se testi ilmoittaisi Ei raskaana, jos kuitenkin viivat olis niin selkeät. Ja joo, olisinpa tajunnut tuon aamupissasta dippaamisen tärkeyden ennen testaamista, niin olisin säästynyt testin tuhlaamiselta ja ennen kaikkea pahalta mieleltä...

Jomi..ainahan se nega vetää mielen matalaksi:|

Älä kuiteskaan huoli, siullahan selkeä haamuinen tullut jo liuskatestillä pari kertaa:heart:
..ja HCG tuplaantuu noin 48-72 tunnin kuluessa, ei hätää vielä.
Huomenna saattaisi tulla aamupisusta jo vahvempi viivanen - mikä dpo/kierron päivä siulla menossa?

Juu, pienet itkut tirautin harmituksesta, mutta sitten nostin leuan pystyyn taas :) Ovulaatiosta ei oo tietoa, kierrot on sen verran heitelleet ja tässä kierrossa tein kaikkeni, että olisin kuulostelematta kroppaani. Tänään on kp 31. Viime kierrossa vuoto alkoi myöhään illalla kp 31 (laskin seuraavan päivän kp 1:ksi). Tämä on viides yrityskierto. Kaikkiaan kierrot on vaihdelleet 27-35 päivän välillä tänä aikana.

Toivottavasti huomenna olis taas vähäsen vahvempi viiva!

Tämän aamuinen (kp 32) liuska näyttää tältä: Aijaa.com - 7320245.jpg

Eipä tuo ole ainakaan merkittävästi vahvistunut, mutta toisaalta eron varmaan näkisi selvemmin, jos malttaisi vaan testata parin päivän välein. Menkkamaiset kivut alkoi nyt aamulla, mutta saa nähdä enteileekö tätsyä vai olisiko kuitenkin r-oire.

Muoks. Tässä siis kp 30 iltapissasta: Aijaa.com - 7312858.jpg

Kp 31 aamupissasta:
Aijaa.com - 7314455.jpg

Viimeksi muokattu:
Hip hei!! Vihdoinkin saan laittaa omat kuvani tänne :heart: 13 kiertoa tätä yritettiin ja perjantaina dpo 11 (noin, en testannut ovista) tuli aamupisusta apteekin omaan testiin tämmöinen :)
Aijaa.com - 7325259.jpg

Illalla varmistelin digitaalisella johon tuli myös maailman ihanin teksti:
Aijaa.com - 7325261.jpg

Testasin mielenkiinnosta äsken digitaalisella ovistestillä, että mitä se sanoo ja myös siihen tuli hymyilevä naama ja testinpuikon viivoista testiviiva oli reilusti tummempi kuin kontrolli :) Tämä tieto siis uteliaille, että näytääkö digitaalinen ovulaatiotesti raskauden, kyllä näyttää, ainakin mun kohdalla!

Viimeksi muokattu:
Onnittelut, Vaniljainen! Hieno plussa on :)

Omalla kohdalla kävi niin, että tämän aamun testi oli enää haaleanhaalea haamu: Aijaa.com - 7328644.jpg. Kuvassa näkyy vieläkin huonommin, vähän punaväriä siinä näen livenä, mutta onhan tuo nyt paljon haaleampi kuin aiemmat. Ja vuotokin alkoi, joten kemiallinen kai tää sitten on. On jotenkin petetty olo, mutta semmosta se vauvanteko on, ei sovi heikkohermoisille : /

Kiitos teille kaikille, tätä on niin kauan odotettu, että ei tätä meinaa vieläkään todeksi uskoa :heart:
Käytin tänään toisen kaapissa lojuneen apteekin oman testin pois, halusin varmistua että viivat tummenevat ja nyt on kyllä jo hyvinkin selkeä plussa!
Tänään siis dpo 14 (noin) ja alempana oleva testi on tältä päivältä. Yläpuolen testi on perjantain, dpo:n ollessa noin 11 :)
Aijaa.com - 7328834.jpg

Voi Jomi! Olen kovin, kovin pahoillani!!!
Toivottavasti saatte nopeasti uuden alulle, joka tarraisi paremmin kiinni! Voimia :heart:

Vaniljainen, Sinderella ja Salainen toive Kiitos teille! :) Nyt alkaa jo toivo uuden kierron suhteen nostaa päätään. Jospa tämä yk kuusi olis meille onnekkaampi!

elmiju Hieno plussa, ONNEA roppakaupalla! :heart: Mut hetkinen, ei mun Apteekin omat oo kyllä tuon näköisiä olleet :O Ilmeisesti tuo ulkomuoto onkin muuttunut aika vasta. No, ei sen väliä, kunhan tulos on tuommoinen ;)

Yhteistyössä